Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Jeg tror det er ret simpelt, fast spilletid. Han gjorde det jo også fint som fast mand til EM, endda udtaget til turneringens hold, hvis jeg husker korrekt.
Verden er smask fuld af hyklere....
jo jo, men målscorer i snart hver eneste kamp har han nu aldrig været kendt for at være.Thommo skrev:Jeg tror det er ret simpelt, fast spilletid. Han gjorde det jo også fint som fast mand til EM, endda udtaget til turneringens hold, hvis jeg husker korrekt.
Det kunne den rigtige Xavi ikke engang.

Han kan nærmest gå på vandetRedRedRed skrev:Hvad sker der lige for Joe Allen i øjeblikket??
2 kasser for Stoke, og nu et venstredrøn for landsholdet.

A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
"The welsh Xavi" er også ved at være lidt udvandet. Så hvad med "The wee Messiah" ? Han har jo skægget og håret til detJTN skrev:Han kan nærmest gå på vandetRedRedRed skrev:Hvad sker der lige for Joe Allen i øjeblikket??

Vi SMADRER det PIShold !
Livescore er kommet dig et par måneder i forkøbet: http://metro.co.uk/2016/01/20/joe-allen ... y-5635376/Cynwal skrev:"The welsh Xavi" er også ved at være lidt udvandet. Så hvad med "The wee Messiah" ? Han har jo skægget og håret til detJTN skrev:Han kan nærmest gå på vandetRedRedRed skrev:Hvad sker der lige for Joe Allen i øjeblikket??
Tror nærmere Jesus-hypen er ved at være lidt udvandet, så det næste kan vel kun blive "The wee Fowler"

A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
Wijnaldum udskiftet med noget der ligner en fiber i baglåret... Fucking hamstrings...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvordan kommer vi til at stille op hvis Lallana heller ikke når at blive klar?
[quote="AndersF"]Hvordan kommer vi til at stille op hvis Lallana heller ikke når at blive klar?
Hendo er sikker ((hvis ikke også han bliver skadet i englands kamp, kunne lige passe) (7-9-13))
Tror Can er førstereserve til midten hvis han er helt klar igen, efter sin skade.
Den sidste er svær.
Offensiv løsning: Trække Coutinho ned, og smide Sturridge/Origi ind på toppen.
Defensiv løsning: Lade de forreste være som sidste kamp og spille Lucas på midten med de 2 andre.
Den satsede og nok tvivlsomme: Spille Grujic ved siden af Hendo og Can.
Hendo er sikker ((hvis ikke også han bliver skadet i englands kamp, kunne lige passe) (7-9-13))
Tror Can er førstereserve til midten hvis han er helt klar igen, efter sin skade.
Den sidste er svær.
Offensiv løsning: Trække Coutinho ned, og smide Sturridge/Origi ind på toppen.
Defensiv løsning: Lade de forreste være som sidste kamp og spille Lucas på midten med de 2 andre.
Den satsede og nok tvivlsomme: Spille Grujic ved siden af Hendo og Can.
Ja okay, jeg havde kun tænkt den med Coutinho 
Kunne man forestille sig Klopp rykke Milner op sammen med Can og Hendo og så Moreno ind på VB? Eller er Milner 'låst' på sin position i år?

Kunne man forestille sig Klopp rykke Milner op sammen med Can og Hendo og så Moreno ind på VB? Eller er Milner 'låst' på sin position i år?

Altså det er da en mulighed, men tror ikke på den.AndersF skrev: Kunne man forestille sig Klopp rykke Milner op sammen med Can og Hendo og så Moreno ind på VB? Eller er Milner 'låst' på sin position i år?![]()
Problemet er, at man derved går ind og destabiliserer holdet i både forsvaret OG på midtbanen. Det tror jeg sgu ikke Klopp gør, til en kamp mod United.
Jeg håber i hvert fald ikke.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Benteke med vild rekord! 8 sekunder tog det ham at score mod Gibraltar.
Tror vi vil se Can ligge på midtbanen ved siden af Hendo og så Sturridge på toppen hvor Firmino så bliver trukket længere ned for at hjælpe midtbanen. Samme formation som vi spillede efter Lallana udgik med skaden (bare med Can inde i stedet for Gini)
Hvorherre bevares Danmark!!
Jeg overvejede at tage i Parken og se kampen i aften, men billetpriserne afholdt mig fra det.
Med Kæresten og hendes dreng ville det hurtigt løbe op, hvis vi skulle sidde nogenlunde...
Med den omgang fodbold der spilles hænger pris og kvalitet ganske enkelt ikke sammen...
Det burde ikke koste mere end en tur i biffen....
Jeg overvejede at tage i Parken og se kampen i aften, men billetpriserne afholdt mig fra det.
Med Kæresten og hendes dreng ville det hurtigt løbe op, hvis vi skulle sidde nogenlunde...
Med den omgang fodbold der spilles hænger pris og kvalitet ganske enkelt ikke sammen...
Det burde ikke koste mere end en tur i biffen....
En ting er spillerne og at der tydeligvis mangler kvalitet oppe foran. Men jeg sidder egentlig og tænker lidt på, om de danskere trænere har høj nok kvalitet? Jaja, nu har vi en nordmand ved roret, men alligevel. Hvorfor formår danske trænere aldrig at slå igennem udenlandsk? Hvorfor er superligaens pt nummer 1 og 2 trænet af udenlandske trænere? Jeg betragter egentlig Morten Olsen som en rigtig dygtig træner, der måske bare skulle have forladt landsholdet 4-6 år tidligere. Men der var tydeligvis ingen kyndige til at tage over.
Jeg er fuldstændig uvidende om dansk ungdomsarbejde og DBU's træneruddannelse og så videre. Men det forekommer mig, at man måske godt kunne begynde at overveje, om vi kunne udvikle trænere i verdensklasse? Trænere, der kunne tage til Spanien, England, Tyskland og Italien før de måske kunne blive emner for landsholdet. Og nej, jeg betragter ikke Michael Laudrup som en udenlandsk succes. Der var vel håb, men det er vist helt slukket nu.
Ja, jeg ved ikke. Det var bare en tanke. Måske nogen er mere kyndige på det danske træneruddannelsesområde end undertegnede?
Det positive er, at landsholdspausen i det mindste er slut.
Jeg er fuldstændig uvidende om dansk ungdomsarbejde og DBU's træneruddannelse og så videre. Men det forekommer mig, at man måske godt kunne begynde at overveje, om vi kunne udvikle trænere i verdensklasse? Trænere, der kunne tage til Spanien, England, Tyskland og Italien før de måske kunne blive emner for landsholdet. Og nej, jeg betragter ikke Michael Laudrup som en udenlandsk succes. Der var vel håb, men det er vist helt slukket nu.
Ja, jeg ved ikke. Det var bare en tanke. Måske nogen er mere kyndige på det danske træneruddannelsesområde end undertegnede?
Det positive er, at landsholdspausen i det mindste er slut.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Ha ha ha taber til verdens nummer 105!