Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Re: Smånyheder fra fodboldens verden
Men de kan ikke bryde ud af UEFA - ifølge artikel 51 i UEFA's statutter.
Joe Allen på pletten for Stoke igen, det ville godt nok være dejligt, hvis han havde haft lyst til at blive i klubben, for søren han spiller sig da ud for tiden!
Jo, så skal de bare helt starte deres eget fodboldforbund og deres egne turneringer. Men hvad ville der være at tabe ved det for danske hold?Hr. Drejer skrev:Men de kan ikke bryde ud af UEFA - ifølge artikel 51 i UEFA's statutter.
Det er jo samme trusler, som de store hold i årevis har brugt for at få CL designet efter deres hensigter.
Så vil de sikkert true med også at udelukke landshold eller spillere fra ikke-UEFA ligaer, men det vil i sidste ende skade deres eget produkt mere, da det vil tvinge eventuelle udbryder-lande til at lave deres eget EM.
Jeg håber ikke nødvendigvis på kaos og anarki, men mere på, at UEFA besinder sig og begynder at tænke på det sportslige fremfor det økonomiske. Men jeg ville da ikke begræde, hvis der ud af asken kunne opstå et bedre alternativ til UEFA.
Kloppite
Var det ikke os som ville sælge?AndersF skrev:Joe Allen på pletten for Stoke igen, det ville godt nok være dejligt, hvis han havde haft lyst til at blive i klubben, for søren han spiller sig da ud for tiden!
Personligt synes jeg det var en god beslutning, at sælge ham. Overall har han sku ikke været god nok...
men rart, at han er kommet til en klub hvor han stråle.
Det kan godt være du har ret, jeg huskede det som om at han ikke ville forlænge for en bænkplads, og at vi derfor var nødsaget til at sælge med kun et år tilbage af hans kontrakt, hvis vi ville have lidt for ham.Oomph242 skrev:Var det ikke os som ville sælge?AndersF skrev:Joe Allen på pletten for Stoke igen, det ville godt nok være dejligt, hvis han havde haft lyst til at blive i klubben, for søren han spiller sig da ud for tiden!
Personligt synes jeg det var en god beslutning, at sælge ham. Overall har han sku ikke været god nok...
men rart, at han er kommet til en klub hvor han stråle.
Jeg var kæmpe fan af ham på bænken, syntes altid at han leverede en fuldbyrdet indsats og var en luksusspiller på bænken, der aldrig beklagede sig over manglende spilletid eller lignende

Det var mange, mig inklusive. Men jeg jeg var egentligt begejstret da vi hentede Wijnaldum, som erstatning for Allen, så kunne Hendo erstatte Allen på bænken. Som det har været indtil videre ville jeg dog gerne have byttet Wijn med Allen, åh ha den kære bagklogskab, so fuckin´sweeeeeeeeetAndersF skrev: Jeg var kæmpe fan af ham på bænken, syntes altid at han leverede en fuldbyrdet indsats og var en luksusspiller på bænken, der aldrig beklagede sig over manglende spilletid eller lignende

Jeg satser dog på Wijn, bliver møj bedre end nu, for ellers skal Grujic vist snart have minutter. Jeg er ikke væltet bagover af begejstring endnu, mildt skrevet.
Verden er smask fuld af hyklere....
Efter De Gea og måske Mata, så er det vel Man Utd's bedste spiller i denne sæson, der nu er ude frem til årsskiftet.
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... er-9123277
Fatter i øvrigt overhovedet ikke, at de ikke har fået spillet Mkhitaryan ind endnu. Han er i mine øjne en langt mere gennembrudsfarlig spiller end dyrt indkøbte Pogba, og jeg synes at man simplificerer og reelt også nedgør hans evner, når man kun taler om ham, som en dygtig omstillingsspiller. Han viste meget mere end kontrabold under Tuchel i Dortmund. Men lad bare Mourinho fryse en så dygtig spiller ude.
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... er-9123277
Fatter i øvrigt overhovedet ikke, at de ikke har fået spillet Mkhitaryan ind endnu. Han er i mine øjne en langt mere gennembrudsfarlig spiller end dyrt indkøbte Pogba, og jeg synes at man simplificerer og reelt også nedgør hans evner, når man kun taler om ham, som en dygtig omstillingsspiller. Han viste meget mere end kontrabold under Tuchel i Dortmund. Men lad bare Mourinho fryse en så dygtig spiller ude.
Kloppite
Paul Pogba has so far had 3 more haircuts than completed passes while he's been at Man United. 

Verden er smask fuld af hyklere....
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Man U har købt navne i denne sæson, og indtil nu har det ikke virket. Langt fra. De 11 der startede i lørdags for dem, er der kun en eneste jeg vil ha på Liverpool og det er De Gea. Resten er bare ikke gode nok til vores start-11 pt. Et hold hvor Lingard, Blind og Rojo starter inde, ser jeg ikke som et godt hold. Og Zlatan er et kæmpe navn, men har han stadig sulten? Jeg tvivler. Nu har han scoret 0 mål mod Burnley, Stoke og Watford. De har så Rooney på bænken, men som det sidste år til halvandet, har spillet som en pose jordnødder. Igen et stort navn, en has-been. Det kendetegner deres hold. De har store stjerner, som har problemer med at levere. Hvad er der sket med Mkhitaryan? Han må være skadet eller i ualmindelig dårlig form siden han ikke kan komme på det absolut dårligste Man U hold, jeg kan mindes de sidste 25 år. Så har de lidt talent i Rashford, som bruges på fløjen, og gør det faktisk hæderligt. Det må være svart som ung spiller, at komme ind på et hold der bare ikke fungere.7
Dejligt at se at det tegner lyst for os, mens det tegner mere mørkt for dem. Jeg håber vi går en ny storhedstid i møde.
Dejligt at se at det tegner lyst for os, mens det tegner mere mørkt for dem. Jeg håber vi går en ny storhedstid i møde.
Bailly kunne jeg nu godt tænke mig. Pogba skal nok også blive god for dem med tiden.Hr. Drejer skrev:Man U har købt navne i denne sæson, og indtil nu har det ikke virket. Langt fra. De 11 der startede i lørdags for dem, er der kun en eneste jeg vil ha på Liverpool og det er De Gea. Resten er bare ikke gode nok til vores start-11 pt. Et hold hvor Lingard, Blind og Rojo starter inde, ser jeg ikke som et godt hold. Og Zlatan er et kæmpe navn, men har han stadig sulten? Jeg tvivler. Nu har han scoret 0 mål mod Burnley, Stoke og Watford. De har så Rooney på bænken, men som det sidste år til halvandet, har spillet som en pose jordnødder. Igen et stort navn, en has-been. Det kendetegner deres hold. De har store stjerner, som har problemer med at levere. Hvad er der sket med Mkhitaryan? Han må være skadet eller i ualmindelig dårlig form siden han ikke kan komme på det absolut dårligste Man U hold, jeg kan mindes de sidste 25 år. Så har de lidt talent i Rashford, som bruges på fløjen, og gør det faktisk hæderligt. Det må være svart som ung spiller, at komme ind på et hold der bare ikke fungere.7
Mkhitaryan går der vist rygter om skal sælges igen.
Bailly spillede vist ikke, men både ham og Smalling, der vist heller ikke var med, kunne man nu sagtens argumentere for ville slå både Lovren eller Matip af, selvom man også kunne det modsatte.Oomph242 skrev: Bailly kunne jeg nu godt tænke mig. Pogba skal nok også blive god for dem med tiden.
Bailly har lidt samme svaghed som Lovren, nogle gange laver han noget ualmindelig tåbeligt eller også er han alt, alt, alt for aggressiv.
Imod moderne fodbold.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Bailly er vist ude til en gang i starten af det nye år tidligst, mener det er en knæskade.sjampen skrev:Bailly spillede vist ikke, men både ham og Smalling, der vist heller ikke var med, kunne man nu sagtens argumentere for ville slå både Lovren eller Matip af, selvom man også kunne det modsatte.Oomph242 skrev: Bailly kunne jeg nu godt tænke mig. Pogba skal nok også blive god for dem med tiden.
Bailly har lidt samme svaghed som Lovren, nogle gange laver han noget ualmindelig tåbeligt eller også er han alt, alt, alt for aggressiv.
Vi SMADRER det PIShold !
Kan du ikke lige forklare mig hvad det er der gør at Smalling skulle slå nogen af dem af? Jeg ser meget lidt scum, men det virker til at der er ret meget konsensus om at han er det svage led i deres forsvar.sjampen skrev:Bailly spillede vist ikke, men både ham og Smalling, der vist heller ikke var med, kunne man nu sagtens argumentere for ville slå både Lovren eller Matip af, selvom man også kunne det modsatte.Oomph242 skrev: Bailly kunne jeg nu godt tænke mig. Pogba skal nok også blive god for dem med tiden.
Men enig omkring Bailly.
Sent from my iPhone using Tapatalk
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!" Bill Shankly
Jeg synes, at Smalling har været jævnt god uden at være prangende indtil sidste sæson, hvor jeg ganske enkelt mener, at han var fremragende. Nu var både Morgan/Huth gode, men muligvis den bedste centrale forsvarsspiller i ligaen.Jeppe skrev: Kan du ikke lige forklare mig hvad det er der gør at Smalling skulle slå nogen af dem af? Jeg ser meget lidt scum, men det virker til at der er ret meget konsensus om at han er det svage led i deres forsvar.
Jeg har ikke set ham voldsomt meget i år, og jeg er enig i at han er faldet i niveau. Nu er United selvfølgelig også temmelig ringe, og jeg husker stadig, at f.eks. vores egen Henderson også lige skulle finde formen igen efter en skade.
Imod moderne fodbold.
Mange tak.sjampen skrev:Jeg synes, at Smalling har været jævnt god uden at være prangende indtil sidste sæson, hvor jeg ganske enkelt mener, at han var fremragende. Nu var både Morgan/Huth gode, men muligvis den bedste centrale forsvarsspiller i ligaen.Jeppe skrev: Kan du ikke lige forklare mig hvad det er der gør at Smalling skulle slå nogen af dem af? Jeg ser meget lidt scum, men det virker til at der er ret meget konsensus om at han er det svage led i deres forsvar.
Jeg har ikke set ham voldsomt meget i år, og jeg er enig i at han er faldet i niveau. Nu er United selvfølgelig også temmelig ringe, og jeg husker stadig, at f.eks. vores egen Henderson også lige skulle finde formen igen efter en skade.
Sent from my iPhone using Tapatalk
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!" Bill Shankly