Virker til at være seriøst nok, hvis man følger de normalt velinformerede journalister. Aner intet om ham, men jeg vil da indrømme, at jeg sidder med en flad fornemmelse. Havde håbet, vi kiggede på en anden hylde.YNWA! skrev:
Øhm ja.... Der er nok ikke nogen der kan fortælle om ham vel?
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Imø er det lidt mærkeligt, at du er så hyldeorienteret. Og måske endnu mere mærkeligt, at du vil have os til at kigge på andre hylder, når du ikke ved hvilken hylde ham her hører hjemme på... Så vidt jeg husker, så sagde du det samme om bla. Mané, og ham vil du vel gerne have i truppen nu???Aggerdoo skrev:Virker til at være seriøst nok, hvis man følger de normalt velinformerede journalister. Aner intet om ham, men jeg vil da indrømme, at jeg sidder med en flad fornemmelse. Havde håbet, vi kiggede på en anden hylde.YNWA! skrev:
Og så er det vel set før at klopp henter ukendte spillere med stjerne potentiale...
Sent from my iPhone using Tapatalk
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!" Bill Shankly
En ukendt spiller fra den russiske liga kan jeg sagtens sige ikke er den hylde, jeg håbede, vi ville se på spillere fra. Jeg havde et - måske naivt - håb om, at vi med Klopp kunne tiltrække mere etablerede spillere a la Gundogan, Reus, osv. Du vil vel ikke påstå, at jeg ikke kan sige, at den unge iraner ikke er på samme hylde som dem...?Niche skrev:Imø er det lidt mærkeligt, at du er så hyldeorienteret. Og måske endnu mere mærkeligt, at du vil have os til at kigge på andre hylder, når du ikke ved hvilken hylde ham her hører hjemme på... Så vidt jeg husker, så sagde du det samme om bla. Mané, og ham vil du vel gerne have i truppen nu???Aggerdoo skrev:Virker til at være seriøst nok, hvis man følger de normalt velinformerede journalister. Aner intet om ham, men jeg vil da indrømme, at jeg sidder med en flad fornemmelse. Havde håbet, vi kiggede på en anden hylde.YNWA! skrev:
Og ja, jeg har sagt før, at jeg er blevet overrasket over Manés niveau. Det tror jeg, de fleste er, men han var trods alt PL-proven på et godt niveau. Jeg mindes ikke, jeg var vred over den signing - blot at det var en flad fornemmelse.
Det er jo altid lidt et sats med de, for os, ukendte spillere. Lykkes det ikke, kan man jo sige, "hvad sagde jeg", og så kan vi få sendt ham videre i systemet. Men det kunne da være fedt at hente et ubeskrevet blad som overrasker alt og alle.
Er der andre end mig, der kan huske da vi for et par år tilbage blev linket til en eller anden 'ukendt' colombiansk angriber, der godt nok havde scoret en del for sin klub, men den klub var jo også Jaguares i Mexico?
Alle os fans var mod et køb, og han endte med at ryge til Porto, som et par år efter tjente styrtende på den lottokupon, vi alle nu kender som Jackson Martinez!
Jeg siger klart 'go' for en handel, der er et eller andet tilfredsstillende ved at se ukendte spillere der klarer sig gennem systemet
Er der andre end mig, der kan huske da vi for et par år tilbage blev linket til en eller anden 'ukendt' colombiansk angriber, der godt nok havde scoret en del for sin klub, men den klub var jo også Jaguares i Mexico?
Alle os fans var mod et køb, og han endte med at ryge til Porto, som et par år efter tjente styrtende på den lottokupon, vi alle nu kender som Jackson Martinez!
Jeg siger klart 'go' for en handel, der er et eller andet tilfredsstillende ved at se ukendte spillere der klarer sig gennem systemet

Tilfredsstillende, ja. Men også vanvittigt usikker, selvom jeg udmærket ved, at der aldrig er garanti for en spillers succes. Men det er åbenbart en del af strategien.AndersF skrev:Det er jo altid lidt et sats med de, for os, ukendte spillere. Lykkes det ikke, kan man jo sige, "hvad sagde jeg", og så kan vi få sendt ham videre i systemet. Men det kunne da være fedt at hente et ubeskrevet blad som overrasker alt og alle.
Det er en del af strategien ja, men det er imø ikke nogen dårlig strategi. Man skal ikke underkende Klopps betydning for spillerne, eller hans evne til at få dem til at fungere i hans systemer. Vi har i denne sæson set, hvad han kan med en hel preseason samt tid til træning og forberedelse (hvilket er en faktor, der ret ofte bliver negligeret her på forum). Jeg siger køb, og køb gerne 5 uprøvede spillere til pebbernødder af hvad Gündogan og Reus koster, og udvikl dem så således, at de slår igennem i systemet. Jeg tror ikke på, at bare fordi en spiller koster £40-90M og kommer fra en storklub, at han så vil være bedre for Liverpool. Nogle gange vil jeg mene tværtimod. Det skal dog ikke forstås således, at jeg nødvendigvis ville være imod en stjernesigning i ny og næ, men der er bare en anden tilfredsstillelse ved, at spillerne slår igennem hos os, som vi eksempelvis så med Suarez, Sturidge og Coutinho.Aggerdoo skrev:Tilfredsstillende, ja. Men også vanvittigt usikker, selvom jeg udmærket ved, at der aldrig er garanti for en spillers succes. Men det er åbenbart en del af strategien.AndersF skrev:Det er jo altid lidt et sats med de, for os, ukendte spillere. Lykkes det ikke, kan man jo sige, "hvad sagde jeg", og så kan vi få sendt ham videre i systemet. Men det kunne da være fedt at hente et ubeskrevet blad som overrasker alt og alle.
Jeg sidder helt klart med fornemmelsen af, at Klopp ikke ønsker at hente spillere til klubben, der er færdigudviklede og derved ikke kan formes af ham selv til sit eget system. Derfor forventer jeg sådan set heller ikke, at vi vil se flere handler med større navne, end vi har været vant til - udover den enkelte i ny og næ som Firmino fx.
Det er ikke nødvendigvis skide sexet, men Klopp har ikke gjort noget, der har fået mig til at tvivle på ham. Han har i hvert fald modbevist mig med fx at spille med Milner på backen, beholde Moreno og ikke hente en ny - det havde jeg sandt for dyden ikke fantasi til at kunne se fungere.
Så hvis Klopp vil hente en random iraner, så synes jeg bare, det er en fin idé indtil, det modsatte er bevist.
Det er ikke nødvendigvis skide sexet, men Klopp har ikke gjort noget, der har fået mig til at tvivle på ham. Han har i hvert fald modbevist mig med fx at spille med Milner på backen, beholde Moreno og ikke hente en ny - det havde jeg sandt for dyden ikke fantasi til at kunne se fungere.
Så hvis Klopp vil hente en random iraner, så synes jeg bare, det er en fin idé indtil, det modsatte er bevist.
Liverpool Football Klopp
Beskriver så helt igennem fint min egen holdning.AndreasN skrev:Jeg sidder helt klart med fornemmelsen af, at Klopp ikke ønsker at hente spillere til klubben, der er færdigudviklede og derved ikke kan formes af ham selv til sit eget system. Derfor forventer jeg sådan set heller ikke, at vi vil se flere handler med større navne, end vi har været vant til - udover den enkelte i ny og næ som Firmino fx.
Da Klopp tiltrådte kom der et boost og alle snakkede om Klopp effekten. Desværre nåede vi ikke i mål og nappede et trofæ og skuffelsen var nok større end beretiget. Nu er vi endnu engang på vej og vi spiller fremragende og betagende fodbold, så selv de værste kritikere må bøje sig. Og Klopp har brugt få penge på at nå til hertil.
Nogen vil sige at vi har brugt 60 mio £ i vinduet, men de er finansieret næsten 100% ved at sælge og købe nye, som passer ind i filosofien. Man skal vidst være Scum fan for ikke at ville erkende hvor godt Klopp præsterer og får vores trup til at præstere. Om vi kan gå hele vejen til "tinderne" uden at købe stjerner lader jeg være op til Klopp.
Jeg nyder turen indtil da!
Ynwa
Apropos en klassisk diskussion, når der diskuteres køb og salg af stjerner; nemlig trøjesalg: http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... r-fee.html
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Håber godt nok ikke LFC forvilder sig til en så latterlig præsentation af spillere, det er jo ikke bare pinligt det er ynkeligt oveni. Er det mon samme marketingsmand/kvinde der har stået for messis nye brand som boyband-forsanger look a like som Cantona har nævnt, og jeg er enig med cantona denne gang, jøsses daJesper skrev:Apropos en klassisk diskussion, når der diskuteres køb og salg af stjerner; nemlig trøjesalg: http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... r-fee.html

Verden er smask fuld af hyklere....
Det bliver ved med at simre i Dahoud-gryden, og der ser ud til at være lidt konflikt i Gladbach, hvorfor vi sikkert forsøger at slå til i januar:
http://www.thehardtackle.com/news/2016/ ... ud-dahoud/?
Han er formodentligt et kæmpe talent, men hvis vores foretrukne 3 er:
Henderson
Can
Lallana
Så har vi Lucas, Wijnaldum, Grujic og Stewart, hvor Lucas sikkert sælges til sommer. Skal Dahoud kunne figurere i stedet for Lallana i givet fald, for så giver det god mening, og vi kan sikkert godt bruge en mand mere med CL bold og 2 pokalturneringer. Han skal dælme bare være god for at gå foran nogle af dem, vi har i forvejen, tænker jeg ? Nogle der har set mere til ham ?
Henderson
Can
Lallana
Så har vi Lucas, Wijnaldum, Grujic og Stewart, hvor Lucas sikkert sælges til sommer. Skal Dahoud kunne figurere i stedet for Lallana i givet fald, for så giver det god mening, og vi kan sikkert godt bruge en mand mere med CL bold og 2 pokalturneringer. Han skal dælme bare være god for at gå foran nogle af dem, vi har i forvejen, tænker jeg ? Nogle der har set mere til ham ?
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Mahmoud Dahoud er uden tvivl en spiller lige efter Klopps hjerte, og så endda kun 20 år, så han stadig kan udvikles.Niels K skrev:Det bliver ved med at simre i Dahoud-gryden...........
I kilde-artiklen (Tyske Express) nævnes, at han har en buy-out klausul på € 10 mill når denne sæson er færdig, ellers nævnes prisen her i januar-vinduet at ligge på € 30 mill eller ca. £ 26 mill.
http://www.express.de/sport/fussball/bo ... e-25073166
Vi SMADRER det PIShold !
-
Yes, så en del kampe i Bundesligaen sidste sæson, og Dahoud var fænomenal, taget hans alder i betragtning. I mine øjne mere betydningsfuld end Xhaka.Niels K skrev:Det bliver ved med at simre i Dahoud-gryden, og der ser ud til at være lidt konflikt i Gladbach, hvorfor vi sikkert forsøger at slå til i januar:
Henderson
Can
Lallana
Nu spiller Gladbach et lidt andet system, men skulle vi hente Dahoud, ville han kandidere til den position, som Can og Gini har indtaget i denne sæson.
Man kan tydeligt se, at Dahoud stadigvæk har meget at lære. Men han har en dynamik og teknisk kunnen, der ville være et perfekt match som 8'er i Klopp's system. Dahoud minder mig en smule om Gündogan - dog mere mobil og måske knap så boldsikker. Men lige en type til den filosofi Klopp ønsker at praktisere.
Dahoud og Jonathan Tah til januar, ville være godt.
Sælg Sakho.
Så er der venstre back. Men det bliver sikkert først til sommer der sker noget.
Sælg Sakho.
Så er der venstre back. Men det bliver sikkert først til sommer der sker noget.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.