Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
jensemand
Geografisk sted: København S
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jensemand » søndag, 27. nov, 2016 18:23

YNWA! skrev:
Jesper skrev:
YNWA! skrev:
Skovdal skrev:Skandale at der ikke bliver dømt straffe til Bournemouth. Men de er jo også kun 5 dommere.
Mike Jones er jo også muligvis ligaens dårligste dommer. Kæmpe dommerfejl.
Den var næsten lige så tydeligt som igår. Er det bare mig, eller er der en ret tydelig tendens til, at der dømmes færre straffe mod de store hold? Den tendens har været tydelig i Spanien i årevis, men jeg synes desværre også den er kommet til Premier League og det er yderst synd.
Og igen i United kampen. Kæmpe straffe til West Ham.
Hvis du mener den handball der til sidst er jeg ikke så sikker. Kommentatorerne på mit engelske streams var i hvert fald enige om der ikke var pga nye regler om man ikke behøver dømme straffe hvis bolden bliver sparket op på armen fra så kort afstand. Så måske var den god nok selvom det lignede et klart straffe.
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » søndag, 27. nov, 2016 18:42

jensemand skrev:
YNWA! skrev:
Jesper skrev:
YNWA! skrev:
Skovdal skrev:Skandale at der ikke bliver dømt straffe til Bournemouth. Men de er jo også kun 5 dommere.
Mike Jones er jo også muligvis ligaens dårligste dommer. Kæmpe dommerfejl.
Den var næsten lige så tydeligt som igår. Er det bare mig, eller er der en ret tydelig tendens til, at der dømmes færre straffe mod de store hold? Den tendens har været tydelig i Spanien i årevis, men jeg synes desværre også den er kommet til Premier League og det er yderst synd.
Og igen i United kampen. Kæmpe straffe til West Ham.
Hvis du mener den handball der til sidst er jeg ikke så sikker. Kommentatorerne på mit engelske streams var i hvert fald enige om der ikke var pga nye regler om man ikke behøver dømme straffe hvis bolden bliver sparket op på armen fra så kort afstand. Så måske var den god nok selvom det lignede et klart straffe.

Synes ikke armen var i en normal position. Jeg har desværre ikke hørt om de nye regler på det punkt.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

jensemand
Geografisk sted: København S
Alder: 34

Indlæg af jensemand » søndag, 27. nov, 2016 18:57

Nej det havde jeg heller ikke og skal da ikke kunne sige om det er rigtigt men de virkede bare ret skråsikre på at det var et godt kald ikke at dømme straffe
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » søndag, 27. nov, 2016 19:23

Lækkert med uafgjort i United. 10 point ned til dem nu.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Scherwin

Indlæg af Scherwin » søndag, 27. nov, 2016 19:23

vi skal "snart" til at heppe lidt på united så de ihvertfald har en chance for at komme i Europa league næste år.

det går jo ikke de ender som nr 12 og ikke har europæisk næste år :)
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 27. nov, 2016 19:25

Kan næsten ikke vente med at høre Mourinho tude ... :love3: Hvis skyld mon det er denne gang?

Og nu har de Everton og Spurs i de to næste runder. Ikke automatisk 6 points :dance: :dance:
Senest rettet af Sledgehammer søndag, 27. nov, 2016 19:29, rettet i alt 1 gang.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » søndag, 27. nov, 2016 19:26

Wormie skrev:vi skal "snart" til at heppe lidt på united så de ihvertfald har en chance for at komme i Europa league næste år.

det går jo ikke de ender som nr 12 og ikke har europæisk næste år :)
Fucl det .. jeg hepper på at de rykker ned.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » søndag, 27. nov, 2016 19:28

Johnny Football skrev:Kan næsten ikke vente med at høre Mourinho tude ... :love3: Hvis skyld mon det er denne gang?
José Mourinho skrev:nothing to say
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
JTN
Geografisk sted: Kbh
Alder: 39

Indlæg af JTN » søndag, 27. nov, 2016 19:31

Herlige søndagsresultater. Bare lad de bitre og Man U træde vande midt i tabellen. Og ja særlingen og scum klæder hinanden.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

MP

Indlæg af MP » søndag, 27. nov, 2016 19:32

Bellamy_fever skrev:
Johnny Football skrev:Kan næsten ikke vente med at høre Mourinho tude ... :love3: Hvis skyld mon det er denne gang?
José Mourinho skrev:nothing to say
Hahaha :lol:

Der er 2 scenarier..
Enten har han nothing to say
og ellers får han bøde og karantæne for at svine dommeren til :D

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » søndag, 27. nov, 2016 19:46

Hvor bliver man dog træt af at høre sådan et helt studie sidde og pladre løs om "United mig her og United mig der", hvorimod den velestimerede klub West Ham United udelukkende omtales som West Ham. Få nu lige forstået, at scum-bananerne fra Manchester ikke har hverken monopol eller eneret på begrebet United.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
JTN
Geografisk sted: Kbh
Alder: 39

Indlæg af JTN » søndag, 27. nov, 2016 19:52

Cynwal skrev:Hvor bliver man dog træt af at høre sådan et helt studie sidde og pladre løs om "United mig her og United mig der", hvorimod den velestimerede klub West Ham United udelukkende omtales som West Ham. Få nu lige forstået, at scum-bananerne fra Manchester ikke har hverken monopol eller eneret på begrebet United.
Snart vil ingen af de respektable united-klubber alligevel forbindes med United-begrebet, efter det er blevet trukket gennem sølet af Mourinho.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

MP

Indlæg af MP » søndag, 27. nov, 2016 20:08

Er der kommet noget postmatch interview med Mourinho ud nogen steder?

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 27. nov, 2016 20:30

MP skrev:Er der kommet noget postmatch interview med Mourinho ud nogen steder?
Hvis Woodward & Co. er deres jobs voksne, så tager de lige Mourinho en tur under den kolde bruser inden de lader ham tale med pressen ... :lol:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » søndag, 27. nov, 2016 20:35

Men er det ikke helt ærligt en dybt latterlig ting at blive bortvist for? Jeg kan altså godt lide, når der er passion på sidelinjen og er der den store forskel mellem at slå ud med armene og at losse til en flaske? Det har jeg svært ved at se. Det kan selvfølgelig være at han har sagt nogle ting, som vi ikke ve noget om..
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Besvar