Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Spazzjack

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Spazzjack » mandag, 26. dec, 2016 18:20

Cynwal skrev:Jeg tænkte, allerede da Leicester blev mester, at der måtte komme et godt bet på dem som nedrykker. Desværre tog jeg det ikke.
Havde samme tanke. De odds man kunne få var dog helt til grin, og på ingen måde det værd.
Billede

Scherwin

Indlæg af Scherwin » mandag, 26. dec, 2016 18:26

Cynwal skrev:Jeg tænkte, allerede da Leicester blev mester, at der måtte komme et godt bet på dem som nedrykker. Desværre tog jeg det ikke.
Jeg kiggede efter det men ingen ville give mere ind 500 gange pengene igen. så tænkte at det ikke var det værd (vill have smidt 25 kr hvis det havde været 5000 lige som da de vandt)

Allerede i marts i år sagde jeg til en kollege at Leicester rykker ud næste år.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Scherwin

Indlæg af Scherwin » mandag, 26. dec, 2016 18:28

hvad er odds på Leicester som mester i 2016 vinder af Chl i 2017 og rykker ud af Premier league i 2017

1 spil

odds. 50000000000000000000000000000000000000000000000000.5

:)

Brugeravatar
Spazzjack

Indlæg af Spazzjack » mandag, 26. dec, 2016 18:32

Wormie skrev:
Jeg kiggede efter det men ingen ville give mere ind 500 gange pengene igen. så tænkte at det ikke var det værd (vill have smidt 25 kr hvis det havde været 5000 lige som da de vandt)

Du kunne da ikke engang få 100 gange pengene igen nogen steder
Billede

Scherwin

Indlæg af Scherwin » mandag, 26. dec, 2016 19:07

Spazzjack skrev:
Wormie skrev:

Måske ikke på de danske

men oddschecker havde de højeste til 500/1

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » mandag, 26. dec, 2016 20:13

Wormie skrev:
Spazzjack skrev:
Wormie skrev:

Måske ikke på de danske

men oddschecker havde de højeste til 500/1
Jeg tror nu ikke at Leicester rykker ud. Ikke fordi de på nogen måde er gode i år, men Sunderland, Hull og Swansea er bare dårligere.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » mandag, 26. dec, 2016 20:22

Hvor er det dog træls, at slatten wanabee svensker er heldig at spille en helt fri - og han var jo fri, fordi han er ca. ½ meter offside, men pauseteen til linjevogterne på oldetræfortet indeholder åbenbart træsprit, så der bliver ikke vinket - hvorefter Mehri (jeg kunne stave til hans navn, da han var i forbindelse til os, og det dermed var vigtigt) laver et heldigt mål, vi nu skal belemres med at høre om.

Jeg er en sur, bitter, gammel mand!
Senest rettet af Cynwal tirsdag, 27. dec, 2016 08:56, rettet i alt 1 gang.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » mandag, 26. dec, 2016 20:50

Jeg har godt nok svært ved at se Chelsea slippe taget nu. De virker så utroligt stabile. Det er ligesom at modstanderne ikke har modtræk - ret lig Juventus, da Conte var det. Det er en kværnede maskine med høj moral, hvor alle blomstrer samtidigt. Derudover har de så stor bredde, at de kan tåle en mindre formnedgang hos enkelte spillere.
Deres eneste udfordring er vel reelt, at de kun kan tabe mesterskabet (altså ikke vinde). Det kan til tider rent mentalt ryste selv topatleter.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » mandag, 26. dec, 2016 20:57

Cynwal skrev:Hvor er det dog træls, at slatten wababee svensker er heldig at spille en helt fri - og han var jo fri, fordi han er ca. ½ meter offside, men pauseteen til linjevogterne på oldetræfortet indeholder åbenbart træsprit, så der bliver ikke vinket - hvorefter Mehri (jeg kunne stave til hans navn, da han var i forbindelse til os, og det dermed var vigtigt) laver et heldigt mål, vi nu skal belemres med at høre om.

Jeg er en sur, bitter, gammel mand!
Ja, der er offside, men kan selv en bitter mand ikke bare blive en lille bitte smule imponeret over et helt ufatteligt godt mål[SMILING FACE WITH SMILING EYES] Som i øvrigt ikke er heldigt, da det jo er helt bevidst. Sindssygt!

Larry Dillman

Indlæg af Larry Dillman » mandag, 26. dec, 2016 21:06

Jesper skrev:Jeg har godt nok svært ved at se Chelsea slippe taget nu. De virker så utroligt stabile. Det er ligesom at modstanderne ikke har modtræk - ret lig Juventus, da Conte var det. Det er en kværnede maskine med høj moral, hvor alle blomstrer samtidigt. Derudover har de så stor bredde, at de kan tåle en mindre formnedgang hos enkelte spillere.
Deres eneste udfordring er vel reelt, at de kun kan tabe mesterskabet (altså ikke vinde). Det kan til tider rent mentalt ryste selv topatleter.
Hooold nu op!
I 13/14 havde arse et 8-points forspring til os inden det indbyrdes møde i 25. runde.......efter mere end 30 runder i samme sæson førte chelski med 6-9 points (selvom både vi og shitty havde 1 og 2 kampe i hånden; men den slags kan ikke automatisk veksles til points i PL) og scum førte med 8 points i 11/12 efter 32 runder :wall: - og et suverænt spillende barca-hold smed et forspring på 8-10 points på ingen tid i en langt mindre jævnbyrdig liga end PL sidste sæson!

21 spillerunder tilbage for hulen :wall:

Og ja, de ser da gode ud, men i min bog virker bredden ikke imponerende, så lad os nu spille om det........
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » mandag, 26. dec, 2016 21:11

@ Larry Dillman
Jeg er da udmærket klar over, at der er masser af point at spille om og at historien viser masser af eksempler på at førerhold kan hentes. Men Chelsea spiller ikke europæisk. Vi er jo selv et udmærket eksempel på, hvad det betyder. Nu og for 3 år siden.
Og Chelsea er bare så umanerligt stabile. En stabilitet Conte er kendt for.
Så jeg kunne måske vende den om. Hvad får dig til at tro, at de ikke vinder? Andre må selvfølgelig også gerne byde ind i debatten

Scherwin

Indlæg af Scherwin » mandag, 26. dec, 2016 22:58

This does not slip now

chelsea version!

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » tirsdag, 27. dec, 2016 02:26

Jesper skrev:@ Larry Dillman
Jeg er da udmærket klar over, at der er masser af point at spille om og at historien viser masser af eksempler på at førerhold kan hentes. Men Chelsea spiller ikke europæisk. Vi er jo selv et udmærket eksempel på, hvad det betyder. Nu og for 3 år siden.
Så jeg kunne måske vende den om. Hvad får dig til at tro, at de ikke vinder? Andre må selvfølgelig også gerne byde ind i debatten
Tror du misser pointen fuldstændigt. Det handler netop om hverken at afgøre hvorvidt Chelsea kommer til at vinde eller ej allerede nu, eller om de IKKE ender med at vinde.

Pointen er at intet er afgjort endnu, udtagen man selv beslutter sig for at kaste håndklædet i ringen.
Spil spillet, hent de point der kan hentes - så må Chelsea spille deres spil, hente de point de kan, tabe de point de gør og så må det endelige resultat gøres op i Maj måned, IKKE i December, halvvejs igennem sæsonen. Det er lige så 'for tidligt' efter Boxing Day at sige at Chelsea vinder ligaen, som det er at sige de IKKE gør.

"heldet forfølger som regel også den bedste, og han som ikke opsøger heldet, bliver aldrig Heldig nok til at være den bedste" - eller noget i den stil kan sku ikke huske det - you Get the point ;)
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Kasper88

Indlæg af Kasper88 » tirsdag, 27. dec, 2016 05:37

Jesper skrev: Ja, der er offside, men kan selv en bitter mand ikke bare blive en lille bitte smule imponeret over et helt ufatteligt godt mål[SMILING FACE WITH SMILING EYES] Som i øvrigt ikke er heldigt, da det jo er helt bevidst. Sindssygt!
Det var vel et heldigt mål, i og med, at der var offside.

Og ja, du misser Dillmans pointe. Chelsea har ikke vundet mesterskabet endnu. Meget kan nå at sket.
Corner taken quickly...

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 27. dec, 2016 08:45

Bellamy_fever skrev:
Jesper skrev:@ Larry Dillman
Tror du misser pointen fuldstændigt. Det handler netop om hverken at afgøre hvorvidt Chelsea kommer til at vinde eller ej allerede nu, eller om de IKKE ender med at vinde.

Pointen er at intet er afgjort endnu, udtagen man selv beslutter sig for at kaste håndklædet i ringen.
Spil spillet, hent de point der kan hentes - så må Chelsea spille deres spil, hente de point de kan, tabe de point de gør og så må det endelige resultat gøres op i Maj måned, IKKE i December, halvvejs igennem sæsonen. Det er lige så 'for tidligt' efter Boxing Day at sige at Chelsea vinder ligaen, som det er at sige de IKKE gør.

"heldet forfølger som regel også den bedste, og han som ikke opsøger heldet, bliver aldrig Heldig nok til at være den bedste" - eller noget i den stil kan sku ikke huske det - you Get the point ;)
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... et/6467582
Pengene er på Chelsea.

Besvar