Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Evt leje af Jese i PSG? bold.dk snakker om at vi er interesserede, håber dog det i så fald bliver leje aftale, gerne med en fair købsklausul.
Verden er smask fuld af hyklere....
Hvad er det Jese kan udover en høj fart?Thommo skrev:Evt leje af Jese i PSG? bold.dk snakker om at vi er interesserede, håber dog det i så fald bliver leje aftale, gerne med en fair købsklausul.
We need a new Fowler...
Ikke meget, synes jeg efterhånden han har bevist. Han skal være glad for, at han var så længe i Madrid, for det har virkelig gjort ham overvurderet.nikand skrev:Hvad er det Jese kan udover en høj fart?Thommo skrev:Evt leje af Jese i PSG? bold.dk snakker om at vi er interesserede, håber dog det i så fald bliver leje aftale, gerne med en fair købsklausul.
Ham håber jeg godt nok ikke vi henter.
Jeg ved det heller ikke, men en leje med klausul er jo risiko frit, det koster lønnen men kan skodes hvis han bliver shit
Verden er smask fuld af hyklere....
Det er jeg faktisk ikke enig. Det er muligvis risikofrit i dine øjne pga. kun løn i seks måneder. Men hvad med de spillere Jese muligvis så kommer foran i køen, for at blive smidt på porten. De spillere mister mulighed for spilletid og vil nok føle sig en smule overset og vil muligvis se sig om efter en klub der vil dem mere LFC. Det er der risiko for.Thommo skrev:Jeg ved det heller ikke, men en leje med klausul er jo risiko frit, det koster lønnen men kan skodes hvis han bliver shit
We need a new Fowler...
nikand skrev:Det er jeg faktisk ikke enig. Det er muligvis risikofrit i dine øjne pga. kun løn i seks måneder. Men hvad med de spillere Jese muligvis så kommer foran i køen, for at blive smidt på porten. De spillere mister mulighed for spilletid og vil nok føle sig en smule overset og vil muligvis se sig om efter en klub der vil dem mere LFC. Det er der risiko for.Thommo skrev:Jeg ved det heller ikke, men en leje med klausul er jo risiko frit, det koster lønnen men kan skodes hvis han bliver shit
Jeg vil dog mene, hvis Jese kan smide nogen af Og så efterfølgende købes. Så vil det være en opgradering af holdet. Personligt synes jeg ikke vi skal hente dårligere spillere end dem vi har til klubben bare for, at vores nuværende kan holde deres pladser.
Tror ikke at der kommer til at ske noget i januar. Hvis vi skulle få udbytte af en ny spiller, skulle han vel allerede rende rundt iført Liverpool træningsdragt...
Der er eks. snak om ham Forsberg, men han holder vel juleferie nu og kan næppe bruges før i februar engang...
Der er eks. snak om ham Forsberg, men han holder vel juleferie nu og kan næppe bruges før i februar engang...
Forsbergs agent udtaler(til tyske Bild): Agent Hasan Cetinkaya, quoted in Bild, said: "I'm not going to confirm any names, but after the excellent first half of the season that Emil has had, some big clubs have made enquiries.pingel skrev:Tror ikke at der kommer til at ske noget i januar. Hvis vi skulle få udbytte af en ny spiller, skulle han vel allerede rende rundt iført Liverpool træningsdragt...
"Leipzig are on their way to becoming a big club who will be playing in the Champions League themselves soon, but I still cannot promise that Emil will be staying in Leipzig this winter."
Så nej, Liverpool henter ikke en spiller, fra Leipzig der ligger til ChL for første gang i deres historie - vel nok en af deres bedste spiller også?
Quincy Promes fra Spartak Moskva til Liverpool FC - virker mere sandsynligt, og en spiller der har lavet mange mål i den russiske liga - der kræver lige knap 20 mio pund for en 22 årige hollandsk landsholdsspiller. Promes gode ven, er Gini Wijnaldum - som har været i medierne og melde at hans gode ven skal til klubben osv osv, hvor Promes blev set i et privat fly med hans kæreste.....
You'r Never Walk Alone. ///
Ehh Forsbergs agent siger jo netop, at det ikke kan afvises at han skifter her til vinter, så det er da brænde på bålet. Har i øvrigt været imponeret af ham siden de lå i 2. Bundesligaen, men han har formået at forsætte/hæve niveauet i Bundesligaen.DAGGER! skrev:
Forsbergs agent udtaler(til tyske Bild): Agent Hasan Cetinkaya, quoted in Bild, said: "I'm not going to confirm any names, but after the excellent first half of the season that Emil has had, some big clubs have made enquiries.
"Leipzig are on their way to becoming a big club who will be playing in the Champions League themselves soon, but I still cannot promise that Emil will be staying in Leipzig this winter."
Så nej, Liverpool henter ikke en spiller, fra Leipzig der ligger til ChL for første gang i deres historie - vel nok en af deres bedste spiller også?
Quincy Promes fra Spartak Moskva til Liverpool FC - virker mere sandsynligt, og en spiller der har lavet mange mål i den russiske liga - der kræver lige knap 20 mio pund for en 22 årige hollandsk landsholdsspiller. Promes gode ven, er Gini Wijnaldum - som har været i medierne og melde at hans gode ven skal til klubben osv osv, hvor Promes blev set i et privat fly med hans kæreste.....
Emil Forsberg ville nok være en god bredde spiller. Men ja, Klopp kender den bundesliga til benet, så ville ikke undrer mange at han tager en bundesliga upcomming stjerne mere, feks. Roberto Firmino fra Hoffenheim har Klopp ramt meget godt.Mads T. skrev:Ehh Forsbergs agent siger jo netop, at det ikke kan afvises at han skifter her til vinter, så det er da brænde på bålet. Har i øvrigt været imponeret af ham siden de lå i 2. Bundesligaen, men han har formået at forsætte/hæve niveauet i Bundesligaen.DAGGER! skrev:
Forsbergs agent udtaler(til tyske Bild): Agent Hasan Cetinkaya, quoted in Bild, said: "I'm not going to confirm any names, but after the excellent first half of the season that Emil has had, some big clubs have made enquiries.
You'r Never Walk Alone. ///
Ja det kan man jo mene, hvis man vælger at se bort fra Firmino blev købt før Klopp kom til Liverpool.DAGGER! skrev: Emil Forsberg ville nok være en god bredde spiller. Men ja, Klopp kender den bundesliga til benet, så ville ikke undrer mange at han tager en bundesliga upcomming stjerne mere, feks. Roberto Firmino fra Hoffenheim har Klopp ramt meget godt.
Jeg kender ikke hollænderen med forsberg har gjort det vildt godt. Jeg tror han bliver ren klasse i mange år. Vi var nogen der syntes Eriksen var for tynd han ville være så god,at have i truppen nu. Forsberg tror jeg ryger til en stor klub nuDAGGER! skrev:Forsbergs agent udtaler(til tyske Bild): Agent Hasan Cetinkaya, quoted in Bild, said: "I'm not going to confirm any names, but after the excellent first half of the season that Emil has had, some big clubs have made enquiries.pingel skrev:Tror ikke at der kommer til at ske noget i januar. Hvis vi skulle få udbytte af en ny spiller, skulle han vel allerede rende rundt iført Liverpool træningsdragt...
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/ny ... -playmaker
Tysk playmaker. Blandt kan bruges på kant.
Er inde omkring landsholdet.
Men han koster vel ikke 350 mill.
Kommer der en forsvarsspiller eller målmand også.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Kelly skrev:http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/ny ... -playmaker
Brandt og Tah ville sku være lækkert. Men det kan vel først blive til sommer. Jeg tror ikke Leverkusen sælger spillere i dette vindue.
Rui Patrício kunne måske være en fin afløser, når Mignolet forhåbentlig sælges til sommer.
Gad vide hvor medierne får de der tal fra? Jeg tror sgu ikke at det bliver meldt ud på den måde... Og så tror jeg stadig ikke at der bliver købt nogen her i januar. Men skulle det være den unge Brandt, så tror jeg at han kommer til at koste alle de 350 mill....Kelly skrev:http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/ny ... -playmaker