Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RedRedRed » onsdag, 04. jan, 2017 21:49

Pede skrev:
RedRedRed skrev:Werge og Grønskollingen er fuldstændig ligeglade med, hvilke 2 hold de kommenterer. De holder med Eriksen!
De sidder og gnubber dem selv på naturstokken, klar til at eksplodere ud over hinanden, når han scorer eller assisterer.
Hehe.
Samtlige danskere holder med Eriksen, det ved du også godt!
Det' også rigtigt. ;)

Brugeravatar
RedRedRed

Indlæg af RedRedRed » onsdag, 04. jan, 2017 21:50

Dieks skrev:
RedRedRed skrev:Werge og Grønskollingen er fuldstændig ligeglade med, hvilke 2 hold de kommenterer. De holder med Eriksen!
De sidder og gnubber dem selv på naturstokken, klar til at eksplodere ud over hinanden, når han scorer eller assisterer.
Billedescreen shots
Haha, ja så skete det.. :lol:
Jeg er så glad på deres vegne. :)

Dieks
Alder: 38

Indlæg af Dieks » onsdag, 04. jan, 2017 21:51

RedRedRed skrev:
Dieks skrev:
Billedescreen shots
Kan man så sige at werge og grønkjær deler "kampens spiller".? Ahh ok, skyggerne bliver lange. Sorry, jeg går i seng :D
YNWA..!

Niche
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 52

Indlæg af Niche » onsdag, 04. jan, 2017 21:53

Dieks skrev:
RedRedRed skrev:
Dieks skrev:
Billedescreen shots
Kan man så sige at werge og grønkjær deler "kampens spiller".? Ahh ok, skyggerne bliver lange. Sorry, jeg går i seng :D
Det kan man godt, med mindre en af dem er impotent....

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 04. jan, 2017 21:54

Jeg ærgrer mig over vi ikke fik Dele Alli. Han bliver bare bedre og bedre.

Brugeravatar
RedRedRed

Indlæg af RedRedRed » onsdag, 04. jan, 2017 22:02

Dieks skrev:
RedRedRed skrev:
Dieks skrev:
Billedescreen shots
:lol: Sov godt. :D

Brugeravatar
RedRedRed

Indlæg af RedRedRed » onsdag, 04. jan, 2017 22:04

Hr. Drejer skrev:Jeg ærgrer mig over vi ikke fik Dele Alli. Han bliver bare bedre og bedre.
Ja det er fandme ærgerligt. Ville have været en kanon erstatning for Gerrard. Øv.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » onsdag, 04. jan, 2017 22:07

Hr. Drejer skrev:Jeg ærgrer mig over vi ikke fik Dele Alli. Han bliver bare bedre og bedre.
Han er ekstrem stærk til at se huller, så at sige. En utroligt intelligent fodboldspiller. På nogle områder minder han mig om Jon Dahl Tomasson. Jeg er faktisk også ret imponeret over den udvikling, som manageren har sørget for at Tottenham er gået igennem. Der er nu en meget stærk stamme, og nu er det et hold, der er præget af fysisk, direkte spil samt tilsat finesse på udvalgte positioner. Det er også tydeligt, at der er arbejdet med et langvarigt projekt og ikke kun et hold, der skal toppe her og nu.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 04. jan, 2017 22:10

Jesper skrev:
Han er ekstrem stærk til at se huller, så at sige. En utroligt intelligent fodboldspiller. På nogle områder minder han mig om Jon Dahl Tomasson. Jeg er faktisk også ret imponeret over den udvikling, som manageren har sørget for at Tottenham er gået igennem. Der er nu en meget stærk stamme, og nu er det et hold, der er præget af fysisk, direkte spil samt tilsat finesse på udvalgte positioner. Det er også tydeligt, at der er arbejdet med et langvarigt projekt og ikke kun et hold, der skal toppe her og nu.
Enig - på nær den med Jon Dahl :)

Og samtidig er Spurs hold utroligt ungt. De har ikke en markspiller over 30 år. De virker mere fysiske stærke samt en smule mere kyniske i deres spil.

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » onsdag, 04. jan, 2017 22:12

Grønkjær er også tidl Chelsea mand så hans favorit klub er de blå, og ikke Eriksen selvom de to fodbold tosser snakker som vinden blæser! :shock:

Chelsea er kommet bedre med nu, så et uafgjort ville da være ganske udemærket imø.

Nå alli 2-0 og to assister af Eriksen hehe..... Klasse indlæg igen.
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » onsdag, 04. jan, 2017 22:13

Jeg hader Tottenham lige så meget som jeg hader United. Kan simpelthen ikke fordrage dem, eller Alli...
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 04. jan, 2017 22:16

Jeg ærgrer mig stadig. Flot mål igen. Han bliver PL's bedste spiller inden for et par år.

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Indlæg af Mads T. » onsdag, 04. jan, 2017 22:18

Der er nok mange der var glade for at vi ikke købte Alli dengang. Han er/var jo alt for ung, uprøvet og alt for dyr - og samtidig beviset på, at det betaler sig at købe unge talenter, som man selv kan udvikle.

Brugeravatar
RedRedRed

Indlæg af RedRedRed » onsdag, 04. jan, 2017 22:19

Hr. Drejer skrev:Jeg ærgrer mig stadig. Flot mål igen. Han bliver PL's bedste spiller inden for et par år.
Hvis ikke han er røget til Real inden da. Så et rygte den anden dag, kan ikke huske hvor.

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » onsdag, 04. jan, 2017 22:20

Lallana er da bedre assist mand end Dali Alli. 7/7 > 10-1 mål /assists. Dog er Alli og Eriksen begge rygtet til SPANIEN, så spørgsmålet om Spurs kan holde på deres bedste spillere til sommer hvis de ikke er med til CHL fra næste sæson.. Jeg tvivler!
You'r Never Walk Alone. ///

Besvar