Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Dieks
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Dieks » tirsdag, 31. jan, 2017 18:47

Mads T. skrev:Hvis det er Markovic-lejet der skal købes spillere i, så er der jo et hav af spillere der ville kunne købes. Ingen af dem forstærker os dog nævneværdigt og så kan vi lige så godt lade talenterne spille. Og nej de har, ligesom resten af førsteholdet, ikke leveret den seneste måned, men derfor kan de jo godt have niveauet til at træde ind på førsteholdet i enkelte kampe. Det er trods alt lettere at træde ind på førsteholdet i forhold til at spille en hel kamp sammen med hele reserveholdet som mod Plymouth og Wolves.
Til de enkelte unge spillers forsvar syntes jeg også man skal tænke på at chancen for at falde i gennem nok er en del større når man spiller sammen med 5-6 andre unge, plus et par reservespillere. I stedet for at man er den eneste "unge" på banen sammen med 10 andre etablerede første holds spillere.
YNWA..!

Kasper88

Indlæg af Kasper88 » tirsdag, 31. jan, 2017 18:51

Mads T. skrev:Hvis det er Markovic-lejet der skal købes spillere i, så er der jo et hav af spillere der ville kunne købes. Ingen af dem forstærker os dog nævneværdigt og så kan vi lige så godt lade talenterne spille.
Det er der jo ingen, der har udtalt, så vidt jeg kan se. Men Markovic kunne være hentet hjem for at styrke bredden og tilføre den speed, vi mistede da Mane var til AFCON.

Det er så fint, så fint at have alle disse talenter, men grangiveligt så/ser det ud til, at ingen af dem kunne vikariere for Mane. Og nu skal Markovic heller ikke tales mere ned. Det er ikke ligefrem fordi, han fik et hav af chancer for at imponere i den røde trøje.
Corner taken quickly...

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 40

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 31. jan, 2017 19:03

Kasper88 skrev:
Mads T. skrev:Hvis det er Markovic-lejet der skal købes spillere i, så er der jo et hav af spillere der ville kunne købes.
Det er der jo ingen, der har udtalt, så vidt jeg kan se. Men Markovic kunne være hentet hjem for at styrke bredden og tilføre den speed, vi mistede da Mane var til AFCON.

Det så fint, så fint at have alle disse talenter, men grangiveligt så det ud til, at ingen af dem kunne vikariere for Mane. Og nu skal Markovic heller ikke tales mere ned. Det er ikke ligefrem fordi, han fik et hav af chancer for at imponere.
Nej jeg så egentlig et fornuftigt talent i Markovic, men at regne med, at han ville kunne gøre det bedre end vores nuværende reserver, efter et halvt år i Sporting med 6 kampes spilletid, er efter min mening at sætte forhåbningerne meget højt.

Vi kunne sikkert godt købe spillere der kunne erstatte Mané, men han har været væk i under en måned og vores kampprogram så på papiret ok ud. Skal der købes en spiller mere til pladsen, skal det være en spiller der kan træde ind og gøre en forskel og en spiller som passer i konceptet. Og så skal det ikke mindst være en spiller vi forventer at have i truppen i flere sæsoner og ikke bare indtil sommer, hvor en bedre spiller er til rådighed. Denne spiller har vi tilsyneladende ikke haft held med at finde.

Kasper88

Indlæg af Kasper88 » tirsdag, 31. jan, 2017 19:27

Det er der jeg mener, Markovic kunne have været et oplagt bud eftersom han allerede er vores spiller. Nej, han er ikke på niveau med Mane, det påstår jeg ikke, men han har de samme egenskaber med sin hurtighed. Det har vi savnet mens Mane var væk. Det er ikke ensbetydende med, jeg tror, Markovic bare ville være fløjet ind i startopstillingen, men man kunne have hentet ham hjem, taget ham med på bænken og sat ham ind når det gik op for os, at vi manglende det hurtige element i vores spil. For mig at se, ville der slet ikke have været noget at tabe ved at have gjort det.

Der er forskel på at købe nye spillere og så det at bruge de spillere, vi får tilbage fra lejeophold.

Og apropos det du skriver med om Marko kunne gøre det bedre end vores nuværende reserver, jamen vi har jo ingen nuværende reserver, der åbenbart kan vikariere for Mane. Det så vi jo. I stedet måtte vi rokere på vores spillere for at få det til at passe. Jeg håber, at Ojo kan vikariere i tilfælde af, at Mane bliver skadet, men Ojo var ramt af skader i denne periode og er vel også at foretrække på venstrekanten. Og nu skal man heller ikke glemme, at Markovic kun er 22 år, så han hører selv til den yngre del af truppen.
Corner taken quickly...

mortenbak

Indlæg af mortenbak » tirsdag, 31. jan, 2017 22:10

Mads T. skrev:
Kasper88 skrev:
Mads T. skrev:Hvis det er Markovic-lejet der skal købes spillere i, så er der jo et hav af spillere der ville kunne købes.

Det så fint, så fint at have alle disse talenter, men grangiveligt så det ud til, at ingen af dem kunne vikariere for Mane. Og nu skal Markovic heller ikke tales mere ned. Det er ikke ligefrem fordi, han fik et hav af chancer for at imponere.
Nej jeg så egentlig et fornuftigt talent i Markovic, men at regne med, at han ville kunne gøre det bedre end vores nuværende reserver, efter et halvt år i Sporting med 6 kampes spilletid, er efter min mening at sætte forhåbningerne meget højt.

Vi kunne sikkert godt købe spillere der kunne erstatte Mané, men han har været væk i under en måned og vores kampprogram så på papiret ok ud. Skal der købes en spiller mere til pladsen, skal det være en spiller der kan træde ind og gøre en forskel og en spiller som passer i konceptet. Og så skal det ikke mindst være en spiller vi forventer at have i truppen i flere sæsoner og ikke bare indtil sommer, hvor en bedre spiller er til rådighed. Denne spiller har vi tilsyneladende ikke haft held med at finde.
Måske kunne man overveje at have et andet koncept, når "KONCEPTET" åbenlyst er læst og ikke fungere....
Jeg tror ikke KUN at vi er formkrise.... Vi er samtidig også gennemskuet af de fleste managers i PL og championship.
Vi spiller som vi spiller og vil kun have den og den spiller ind og ellers ikke...
Jeg håber jeg tager fejl ellers bliver det et laaangt forår.

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » tirsdag, 31. jan, 2017 23:16

Hvad tror i, hvis vi ender top-4 i denne sæson, går vi så amok og brænder 1½ milliard af på ægte stjernespillere? Pengene må vi nødvendigvis have efter 3 vinduer med overskud + massive lønkroner sparet + udvidelse af stadion..

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » tirsdag, 31. jan, 2017 23:20

Det kommer ikke til at ske i Liverpool og da slet ikke med Klopp som træner
"We're not racist, we only hate the mancs"

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 31. jan, 2017 23:22

Emmy skrev:Det kommer ikke til at ske i Liverpool og da slet ikke med Klopp som træner
Det tror jeg heller ikke, ham og FSG kører low budget...

mortenbak

Indlæg af mortenbak » tirsdag, 31. jan, 2017 23:22

ThunderZtorm skrev:Hvad tror i, hvis vi ender top-4 i denne sæson, går vi så amok og brænder 1½ milliard af på ægte stjernespillere? Pengene må vi nødvendigvis have efter 3 vinduer med overskud + massive lønkroner sparet + udvidelse af stadion..
Det ville klæde os, men det sker nok kun hvis FSG casher in og en sheik/kinøjser køber...
Ellers tror jeg det bliver potato/potatoe

Truppen er jo klasse har jeg hørt.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 31. jan, 2017 23:25

Vi kommer ikke til brænder mange penge af. Klopp vil gerne selv forme sine spillere, og det har vi prøvet i 15 år med 5 forskellige managere. Og det kastet mange trofæer af sig :cry:

Som Oomph242 skrev i kamptråden så er Klopp poor mans Wenger :lol:

Brugeravatar
Mads T.

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 31. jan, 2017 23:33

Jeg tror sådan set godt vi kunne finde på at brænde en del af til sommer, men det kræver at de rette spillere vil til Liverpool, f.eks som vi så med Mané i sommers (£42 mil.).

Niche
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 52

Indlæg af Niche » tirsdag, 31. jan, 2017 23:50

Mads T. skrev:Jeg tror sådan set godt vi kunne finde på at brænde en del af til sommer, men det kræver at de rette spillere vil til Liverpool, f.eks som vi så med Mané i sommers (£42 mil.).
42? Hvor kom det fra?

Kasper88

Indlæg af Kasper88 » tirsdag, 31. jan, 2017 23:55

Mads T. skrev:Jeg tror sådan set godt vi kunne finde på at brænde en del af til sommer, men det kræver at de rette spillere vil til Liverpool, f.eks som vi så med Mané i sommers (£42 mil.).
42 mio euro, ikke pund og det er vist prisen stiger. Selve transferbeløbet var 40 mio euro/34 mio pund.
Corner taken quickly...

Brugeravatar
Mads T.

Indlæg af Mads T. » onsdag, 01. feb, 2017 13:13

Euro, yes. Og prisen skulle være 41,2 millioner euro jf. transfermarkt.

Hvilket stadig viser, at vi er parate til at smide store beløb efter de spillere vi gerne vil have.

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » onsdag, 01. feb, 2017 14:01

Muligvis 15-20 målhelt?
Lacazette fra Lyon:

http://www.transfermarkt.de/alexandre-l ... eler/93720

Aubameyang fra Dortmund:

http://www.transfermarkt.de/pierre-emer ... eler/58864

To spiller, der sagtens kan overtage Daniel Sturridge plads på holdet - og vise markant forbedring, i boksen og skabe noget magi sammen med Coutinho, Mané , Firmino osv.

Mens forsvaret skal også styrkes - da Ragner Klavan er ikke andet end god breddespiller, ligesom med Alberto Moreno på VB...

Forstærkninger:
Angrebsspiller, der kan smække 15-20 mål ind pr PL sæson.
Midterforsvar.
Kant spiller.
Venstre back, der kan presse Milner det maksimale hver kamp.
Måske ny Keeper, hvis man ikke har tillid nok til Karius eller Simon Mignolet, men det sker nok næppe- da den unge tysker er fremtiden.
You'r Never Walk Alone. ///

Besvar