Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
AJJ

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » onsdag, 01. feb, 2017 14:42

Aubameyang er fra den hylde, vi ikke kan handle fra - desværre.

Ingen chance.

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 40

Indlæg af Mads T. » onsdag, 01. feb, 2017 15:54

AJJ skrev:Aubameyang er fra den hylde, vi ikke kan handle fra - desværre.

Ingen chance.
Han har udtalt at han helst vil til Spanien, Real Madrid, så mon ikke han ender der.

XabiAlonso#14

Indlæg af XabiAlonso#14 » onsdag, 01. feb, 2017 16:20

Jeg håber virkelig der bliver ryddet op i truppen til sommer! Moreno, Lucas, Sturridge, Stewart, Mignolet, Markovic, Sakho, Bogdan og Wisdom skal ud ! Vi kan sagtens få en god sjat penge for dem !
I mine øjne mangler vi en rigtig venstre back, en stærk midterforsvar, en central midtbanespiller, en kantspiller og en angriber med mange mål i støvlerne!
På målmands-posten er der mange der glemmer at vi har en rigtigt spænende ung keeper i Danny Ward, som er udlejet til Huddersfield! Ham har jeg en kæmpe fidus til, så det vil ikke gøre mig noget at han blev vores cup keeper næste sæson, og så med Karius som første valg !
Et par bud på indkød til sommer :

Midterforsvar : Jonathan Tah eller Virgil Van Dijk.
Venstreback : Jonas Hector eller Sead Kolašinac.
Kanten: Julian Brandt
Midtbanen : Mahamoud Dahoud
Angrebet: Alexandre Lacazette.

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 46

Indlæg af ilusio » torsdag, 02. feb, 2017 09:48

Stewart ryger ikke. Ham har Klopp fidus til og ud fra hvad jeg har set er han en god backup til Henderson på den defensive.

Jeg vil gerne vente med at fælde dom over Mignolet. Jeg synes ikke han har spillet sig af holdet endnu.

Ellers er det vel kun Sturridge som er inde om førsteholdet. Resten er reserver og kan godt sælges.
Vi har gode unge spillere til at være reserver. Så hellere købe nogle få men gode spillere der kan gøre førsteholdet stærkere.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » torsdag, 02. feb, 2017 15:28

Nogen der kender meget til Dembele i Celtic?

Vi har tidligere været linket til ham, og nu er Chelsea også. Jeg følger ikke Celtic, og ser dem kun i Europa, så mit kendskab til knægten er yderst begrænset.
Kloppite

AJJ

Indlæg af AJJ » torsdag, 02. feb, 2017 15:56

ilusio skrev:Stewart ryger ikke. Ham har Klopp fidus til og ud fra hvad jeg har set er han en god backup til Henderson på den defensive.
Ingen tvivl om, at Stewart har en rigtigt god indstilling, men jeg kan simpelthen ikke se ham have (eller få) niveauet til at være backup for Henderson. Han er ikke god nok på bolden. Og eftersom han bliver 24 år, så er han ikke længere i kategorien upcoming talent. Jeg tror, han ryger til sommer.

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » torsdag, 02. feb, 2017 15:59

Ja, jeg kan heller ikke se, at Stewart på nogen måde har en fremtid hos os. Jeg tror, han bliver solgt til Championship, hvor han forhåbentligt kan få en flot karriere, for han er trods alt ikke nogen dårlig fodboldspiller.
Liverpool Football Klopp

Kasper88

Indlæg af Kasper88 » torsdag, 02. feb, 2017 17:51

Ønskeliste:

Ny målmand: Kevin Trapp eller Alphonse Areola alt efter, hvem af de to, der endegyldigt vinder målmandsposten i PSG denne sæson.

Ny centerforsvar: van Dijk.

Ny venstreback: Jonas Hector eller Erik Durm.

Ny defensivmidtbane: Ruben Neves.

Ny offensivmidtbane: Dahoud eller Max Meyer

Ny kantspiller: Carrasco.

Ny angriber: Inaki Williams, Breel Embolo eller Andre Silva.

Det kunne være navne i en prisklasse, vi forhåbentlig kan være med på. Det er i hvert fald mine bud. Især hvis vi skal ud og spille Champions League, hvilket vi jo alle håber. Vi mangler simpelthen at styrke vores bredde, men jeg ser det helst gjort ved at indkøbe spillere, der kan sende de nuværende på bænken, da jeg godt kan betvivle om de er gode nok til Champions League. Jeg orker simpelthen ikke en tur i Champions League som under Rodgers, hvor han viftede med det hvide flag med det samme og stillede en ren b-kæde mod Real Madrid. Hvad er formålet med at komme i Champions League, hvis vi alligevel ikke kan eller vil prøve på at begå os.
Corner taken quickly...

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » torsdag, 02. feb, 2017 21:29

Ønskelisten i sommeren 2017 ser således ud:

Målmand: Donnarumma
Venstreback: Jonas Hector, Ricardo Rodriguez
Midterforsvar: Laporte eller Van Dijk.
Central midtbane: Dahoud
Offensiv midtbane: Brandt
Angreb: Lukaku

Jeg har ikke stor tiltro til, at målmandsposten skal forstærkes, hvis den skal, så vil Donnarumma være en langtids løsning.
Hector eller Rodriguez må kunne tiltrækkes, jeg har ikke udover de to, en ide om hvilke alternativer der er, som også er realistiske.
En midterforsvar der kan danne partner med Matip, således Lovren bliver backup.
Jeg ser gerne det er en balance spiller, som er mere direkte sammenlignet med Wijnaldum, lidt mere en Lallana type, der kan sætte skub i tingene.
Hvis Can smutter, så er der behov for en mere defensiv orienteret balance spiller.
Offensivt ser jeg gerne en spiller der kan spille begge kanter, håber også Ojo og specielt Wilson kommer tættere på truppen og får nogle chancer.
Angreb: vi mangler en klasse angriber der bare spytter mål ud på samlebånd, Lukaku har både hurtighed og teknik, han kan begå sig i boksen og er i modsætningen til Benteke, deltagene i pres spillet. Derudover vil jeg elske at vi henter Evertons bedste spiller byfar.
Billede

texy

Indlæg af texy » torsdag, 02. feb, 2017 22:42

Nu har jeg set et par stykker efterspørge Hector til venstre back. Af ren nysgerrighed vil jeg da gerne vide, om det er, fordi I følger FC Køln og har set ham spille godt i sæsonen (hvilket han givetvis har - jeg følger ikke selv FC Køln), eller om det er fordi vi var linket til ham i sommer og mener, at hvis han var interessant dengang, så er han det også stadig?

Jeg kan se på transfermarkt, at Hector ikke længere spiller venstre back, men defensiv midtbane. Til gengæld er han blevet gjort til anfører. Lyder lidt Milner-agtigt - bare omvendt :D

I øvrigt, hvad sker der lige med Pep i Man City? Først sender han Hart ud af døren, og nu bænker han Aguero? Kan vi ikke lave en aftale med Pep om, at vi bliver førstevælgere i forhold til hans overskudslager?
Kloppite

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » fredag, 03. feb, 2017 00:10

Et sneaky bud på aguero skal næsten prøves. Guardiola virker til at have givet ham øksen og jeg tror han bliver solgt til sommer.
"We're not racist, we only hate the mancs"

MP

Indlæg af MP » fredag, 03. feb, 2017 08:34

Vil hellere vælte på cykel og få styret i øjet end at se Lukaku i en LFC trøje. :D
Han er så doven en angriber at jeg overhoved ikke kan se Klopp bruge ham til noget. Jeg har aldrig set ham deltage i presspil eller noget andet mere end Benteke (eller Sturridge). Nu kan jeg ikke finde statistikken, men 6'eren havde den med i optakt inden jul at Lukaku løber i SNIT 1-2km mindre per kamp end de resterende angribere (Firmino, Sanchez, Costa, Aguero).
Jeg så hellere vi hentede en spillertype oppe foran alla Sanchez, Aguero, Griezmann, Suarez. (Og nu skriver jeg en "spillertype ALLA" for ved godt at de 4 nævnte er komplet umulige)

texy

Indlæg af texy » fredag, 03. feb, 2017 09:53

MP skrev:Vil hellere vælte på cykel og få styret i øjet end at se Lukaku i en LFC trøje. :D
Han er så doven en angriber at jeg overhoved ikke kan se Klopp bruge ham til noget. Jeg har aldrig set ham deltage i presspil eller noget andet mere end Benteke (eller Sturridge). Nu kan jeg ikke finde statistikken, men 6'eren havde den med i optakt inden jul at Lukaku løber i SNIT 1-2km mindre per kamp end de resterende angribere (Firmino, Sanchez, Costa, Aguero).
Jeg så hellere vi hentede en spillertype oppe foran alla Sanchez, Aguero, Griezmann, Suarez. (Og nu skriver jeg en "spillertype ALLA" for ved godt at de 4 nævnte er komplet umulige)
Eller i stil med Aubameyang - hurtigere en Bolt på 30 meter :D

Og hvis vi er i gang med at ønske spillere defineret typemæssigt eller kvalitetsmæssigt uf fra spillere vi allerede kender, så ønsker jeg mig ud over ovenstående nogen, der kan det samme som disse to.

Verratti
Van Dijk

Find de tre spillere, så lever jeg fint med endnu en sæson, hvor Mignolet spiller på nuværende niveau, mens Karius fortsætter den fine udvikling, som jeg synes han har vist i Cup-kampene, efter at Mignolet overtog PL-tjansen.

Og jeg lever også fint med Milner-Moreno konstellationen samt Clyne-AA konstellationen.
Kloppite

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » fredag, 03. feb, 2017 10:09

Suarez løber i gennemsnit mindre end vores midterforsvar. Bare lige for at sætte i relief, hvor meget vores spillere - også dem vi kalder dovne - rent faktisk løber, når nu diskussionen falder på, at vi skal have en arbejdsivrig angriber. Nærmest uanset hvem vi henter, så vil løbedistancen og intensiteten i presspillet være noget vedkommende skal lære at praktisere.
Liverpool Football Klopp

MP

Indlæg af MP » fredag, 03. feb, 2017 11:15

Har ikke set mange kampe med Suarez i Barca, så ved ikke om han har fået en mere stationær rolle eller om han har spist for meget tapas. Men da han spillede i Liverpool tror jeg ikke man kunne finde en angriber med samme arbejdsraseri. Han jagtede bolden konstant og gjorde sig hele tiden spilbar når vi selv var i besiddelse. På den front synes jeg han kan sammenlignes med Firmino idag, men forskellen på de 2 er dog bare at Suarez var utrolig direkte og konstant en trussel.
Og tror ikke løbedistance og intensitet er noget alle kan lære. Det har ihvertfald ikke rigtig virket for Benteke og Sturridge og tvivler også på at det ville virke for Lukaku. De er mere typerne der er kyniske og træfsikre når spillet er bygget op omkring dem så de får boldene serveret.

Besvar