Ja vidste godt det var i det leje. Jeg mente at 16-18 årige, og Ibe(trods sin alder som snart ikke længere er i talent kategorien) ikke er gode nok endnu, som jeg ser det. Markovic er heller ikke en starter i den perfekte line up, men mere end god nok til bænken, specielt i den forfatning vi er i, i disse tider. Og hvis der er en plan med Markovic, ser jeg den ikke, han bliver næppe vænnet til PL, nede i Tyrkiet.Mads T. skrev:Ibe er 20, Markovic er 21...Thommo skrev:En helt igennem håbløs leje aftale, uanset hvorldes den er strikket sammen. At LFC så valgte den mest stupide, er ene og alene LFC´s skyld. Selvfølgelig skal han kunne hentes til januar, og foretrækker ham også klart fremfor Ibe, selvfølgelig ville jeg foretrække Gøtze osv. Men hvis alternativet er en 16-18 årig/Ibe, er Markovic at foretrække, dernæst er der jo det jeg ser som fakta, han fik ikke chancen, som jeg ser det at få en chance, andre vurderer anderledes, fred være med det. Se vores bænk ofte, shite, just som jeg troede bredden var der, udlejes en af bredde spillerne, og 3 får korsbåndsskader.
Kort sagt, jeg er godt og grundig træt af transfers både ud og ind i velsagtens 50% af tilfældende. At udleje en potentiel starter af og til, uden at have mulighed for at hente ham i vintervinduet er .....ugennemtænkt i stor stil, nu skrev jeg det uden at forbande dem der lavede leje kontrakten, hvad er pænt af mig hvis jeg selv skal sige det