Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 06. feb, 2017 10:57

AJ skrev:
Cynwal skrev:
Hr. Drejer skrev: FSG har nemlig aldrig købt en verdensklassespille til holdet. De har derimod solgt verdensklassespillere (Suarez & Torres).
De har vist villigheden til at investere i verdensklassespillere beløbsmæssigt, med £35 mill (2012 niveau!) for Andy Carroll.
Ret ærgerligt, at han var totalt fejlcastet / scoutet, da det sikkert har givet nogen spor som skræmmer internt hos FSG.
Netop Suárez blev da også købt under FSG.
Han var vel ikke verdensklasse da vi købte ham. Han havde potentialet til at blive det. Men var det ikke. Han blev verdensklasse hos os, og vi solgte ham videre med kæmpe fortjeneste.

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » mandag, 06. feb, 2017 11:04

Robbie_God_Fowler skrev:Hvis Douglas skulle være tilgængelig kan vi være forvisset om, at han søger én topklub på højde med Bayern. Og her kan vi ikke være med.
Vores scouts skal til at vågne gevaldigt op og finde spillere som Costa, der i en alder af 22-23 år står på nippet til deres store gennembrud. Disse spillere er opnåelige, og er som jeg ser det, eneste måde hvorpå vi kan skabe et konkurrencedygtigt mandskab på den lange bane.
Vi ser dog ikke ud til at have disse evner på transferfronten.
Hvo intet vover, intet vinder.

Vi finder ikke ud af om han skulle have lyst, hvis ikke vi forhører os. Hvem ved om han kan se noget i, at skulle spille sammen med coutinho og firmino? Jeg gør ikke.

Jeg kunne bare godt tænke mig, at se noget ambition på transfermarkedet snart om ikke andet.

Brugeravatar
Pede
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Pede » mandag, 06. feb, 2017 11:50

RedRedRed skrev:
Amen.

Smid 400 mil efter Aguero, og se hvad der sker. Han er som bekendt Liverpool fan!

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » mandag, 06. feb, 2017 11:58

Kun Aguero , Van Djik ind og en kvaliceret VB der er venstre benet -
og skib Moreno væk, Lucas ryger sikkert også til sommer
- måske Sturridge situationen er nok også kritisk pt (Skal han blive, mit svar er nej!)
- da han ikke for fast starter tid, hvilket han nok vil i slutningen af hans karriere - som han IKKE får under Jürgen Klopps tid. 8-)

Gerne en målsluger, og det koster i hvertfald 400 mio kr - til de nuværende priser - ellers kan Klopp nok blomstrer et hav kvalitets spillere, til sommer HVIS ChL kommer ind til de røde fra Merseyside... Let's hope!
You'r Never Walk Alone. ///

Kasper88

Indlæg af Kasper88 » mandag, 06. feb, 2017 13:56

Hr. Drejer skrev:
AJ skrev:
Cynwal skrev: De har vist villigheden til at investere i verdensklassespillere beløbsmæssigt, med £35 mill (2012 niveau!) for Andy Carroll.
Ret ærgerligt, at han var totalt fejlcastet / scoutet, da det sikkert har givet nogen spor som skræmmer internt hos FSG.
Han var vel ikke verdensklasse da vi købte ham. Han havde potentialet til at blive det. Men var det ikke. Han blev verdensklasse hos os, og vi solgte ham videre med kæmpe fortjeneste.
Suarez var også i lidt af et stormvejr grundet en bide-episode. Vi købte ham jo da han havde karantæne i Holland.

Derudover skal købet af Carroll jo ses i det lys, at vi solgte Torres dage forinden. Således var der igen en fortjeneste økonomisk ved at sælge Torres og hente Carroll. Ikke mindst tror jeg også, at Carroll var væsentligt billigere i løn.

FSG har først og fremmest haft intentioner om økonomisk at få os tilbage på sporet, men nu skal de til at vise sportslige intentioner ellers taber de de fans, de ikke har tabt endnu.

Og Douglas Costa får vi desværre ikke, nej.

Jeg må være ærlig, og det her falder nok ikke i god jord hos en del reds, men hvis jeg prøver at se på tingene udefra og uden de røde briller, så har jeg svært ved at se, hvorfor veletablerede spillere skulle vælge en klub som Liverpool. Vi har ikke London at tiltrække med. Vi har ikke dyre lønninger, i hvert fald ikke i forhold til konkurrenterne og med al respekt for Coutinho osv., så har vi ikke længere en Steven Gerrard, der kan tiltrække dem. Det eneste punkt, hvor jeg tænkte, vi nu havde en mulighed var, at Klopp havde en høj stjerne i europæisk fodbold, men den stjerne daler jo desværre mere og mere jo værre krisen her bliver. Så selvfølgelig vælger Douglas Costa, London, Hazard, Conte og høj hyre i Chel$ea, fremfor Liverpool FC...men jeg vil fanm'gerne tage fejl og få en lang næse for min teori!

Lacazette følger Costa trop:

Corner taken quickly...

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » mandag, 06. feb, 2017 14:28

AJ skrev:Lemos, midterforsvarer fra Las Palmas, har lige lavet et absurd godt frisparksmål til 2-1 mod Valencia. Det er bare med at sende de £40m afsted.

;)
Las Palmas spiller i aften mod Granada, og så kan man få Lemos at se. Han virker spændende.

Det er ikke sikkert, at jeg vinder kampen om skærmen i aften, så kunne være, at man kunne få en scouting report ;)

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » mandag, 06. feb, 2017 16:55

Jeg ku altså godt forestille mig Lacazette i Liverpool.. som erstatning for Sturridge jeg nu endegyldigt har opgivet.. selvfølgelig kan han vende det og kommer tilbage på sit tidligere niveau, men jeg tror ikke på det bliver hos os. Han har brug for en luftforandring og komme ud af det 'image' han har i Liverpool af en lige-ved-og-næsten spiller. surt, men for begges parter ville en skifte nok være godt.

drømmen er selvfælgelig Aubameyang, men en Lacazette er realistisk.. eller ihvertfald mere end aubameyang
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 06. feb, 2017 17:45

Hvor meget vil Lacazette koste?

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » mandag, 06. feb, 2017 18:12

Hr. Drejer skrev:Hvor meget vil Lacazette koste?
lå han ikke omkring de £20-30 mio i sommers ? mener jeg at kunne huske.. det var ihvertfald så lavt at West Ham var inde i billedet og jeg dengang undredede mig over hvorfor vi ikke stak snuden i det..
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Kasper88

Indlæg af Kasper88 » mandag, 06. feb, 2017 18:21

Omkring £40 mio. sidst jeg læste. Han har vel også en statistik på 18 mål i 18 kampe i denne sæson, hvilket er ret habilt. Men alright, selv Falcao scorer hyppigt i Ligue 1.
Corner taken quickly...

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » mandag, 06. feb, 2017 18:29

RedRedRed skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:Hvis Douglas skulle være tilgængelig kan vi være forvisset om, at han søger én topklub på højde med Bayern. Og her kan vi ikke være med.
Vores scouts skal til at vågne gevaldigt op og finde spillere som Costa, der i en alder af 22-23 år står på nippet til deres store gennembrud. Disse spillere er opnåelige, og er som jeg ser det, eneste måde hvorpå vi kan skabe et konkurrencedygtigt mandskab på den lange bane.
Vi ser dog ikke ud til at have disse evner på transferfronten.

Vi finder ikke ud af om han skulle have lyst, hvis ikke vi forhører os. Hvem ved om han kan se noget i, at skulle spille sammen med coutinho og firmino? Jeg gør ikke.

Jeg kunne bare godt tænke mig, at se noget ambition på transfermarkedet snart om ikke andet.
Det er den rigtige indstilling. Hvis ikke klubben selv anser sig som en storklub, der tilstræber at være den bedste, så ser det for alvor skidt ud.

Vi skal selvfølgelig tilstræbe at få verdensklassespillere til klubben. Dette har vi da også forsøgt i nærmeste fremtid, hvor Kroos vel er bedste eksempel på, at vi ikke pt. har tiltrækningskraften.

Men transfers er jo som oftest ikke en liniær aktivitet, hvor en afvisning fra én spiller medfører påbegyndelse af en dialog med spillerrepræsentanter for en anden profil. Ofte foregår dette parallelt, så man allerede har testet vandene på flere efterspurgte targets, skulle det ikke lykkedes med førsteprioriteten. Dette taler naturligt også for at sigte højt, og så måske stille sig tilfreds med samme spillerprofil, der er et niveau under ønskescenariet, men som har potentialet til at udvikle sig til en verdensklassespiller. Eksempelvis som vi har oplevet det med Torres, Alonso, Mascherano og Suarez.

S C E M
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Indlæg af S C E M » mandag, 06. feb, 2017 22:57

Hvad kan vi realistisk hente overhovedet?
Er vi for små til at kunne hente i Porto?
Synes ikke at André Silva har været omtalt? 21 år og målfarlig portugiser. Hvis vi skal nogen vegne med liverpool skal vi hente stjernespillerne inden de koster over 300 millioner.

et lille frækt mål;
https://www.youtube.com/watch?v=wJlMuiV2azo

Billede

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » mandag, 06. feb, 2017 23:28

Kasper88 skrev:Omkring £40 mio. sidst jeg læste. Han har vel også en statistik på 18 mål i 18 kampe i denne sæson, hvilket er ret habilt. Men alright, selv Falcao scorer hyppigt i Ligue 1.

Jeg tror han bliver dyrere end £40m og ryger til Arsenal eller PSG. West Ham var vel ret beset, heller aldrig i nærheden af ham i sommer. Ud over de afgav bud og blev afvist...

http://www.skysports.com/football/news/ ... ed-by-lyon

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 07. feb, 2017 06:21

AJ skrev:
Cynwal skrev:
Hr. Drejer skrev: FSG har nemlig aldrig købt en verdensklassespille til holdet. De har derimod solgt verdensklassespillere (Suarez & Torres).
De har vist villigheden til at investere i verdensklassespillere beløbsmæssigt, med £35 mill (2012 niveau!) for Andy Carroll.
Jep - Men da var han ikke "sprunget ud" som verdensklassespiller. Han var jo et rent tyveri. Var det ikk £22 mill vi gav for ham i Ajax?
Vi SMADRER det PIShold !

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 07. feb, 2017 09:54

Det ser ud til at truppen får en ordentlig overhaling til sommer. EN masse deadwood skal ud, og ifølge artiklen vil 5-6 sore signings komme ind. Det manglede bare. Jeg er fuldstændig enig med Carra og Hamann i artiklen.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ry-9770212

Besvar