Dagens Kampe
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Re: Dagens Kampe
Jeg forventer 10 dage til Mings, og en kæmpe kompensation til Zlatan for svie og smerte.
- Bellamy_fever
og 6 point til Scum.... bare fordiHr. Drejer skrev:Jeg forventer 10 dage til Mings, og en kæmpe kompensation til Zlatan for svie og smerte.
han ku da mig bekendt spille (Læs: jeg minder selvfølgelig tøsse-slås videre) videre bagefter, så SÅ slemt var det da vist ikke. Det retfærdiggøre det heller ikke, MEN jeg syntes dog også det ligner at Zlatan starter med at forsøge at stemple Mings.
Der er dog en lektie for andre hold at lære her; Zlatan er direkte ELENDIG hvis man driller ham en smule, han mister total fokus og evner ikkea t vende disse frustrationer til energi (som eksempelvids Suarez kan (han går nogle gange over stregen, men i forhold til hvor meget lort der bliver lavet mod ham i en kamp så bruger han det altså possitivt)
Zlatan bliver bare tøssefornærmet og begynder så at koncentrere sig mere om at få hævn, end at spille fodbold - også trækker han glædeligt hele holdet med ned - det syntes jeg man har set nogle gange i år.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
I det mindste ser det ud til at FA rejser tiltale imod Mings og Zlatan.
Ser ud til at blive tre dage til Zlatan og lidt flere til Mings. Lader til, at Mings dermed vil være ude, når vi skal møde Bournemouth. Aner ikke, om det betyder noget i forhold til styrken af Bournemouth's startelver.
https://www.theguardian.com/football/20 ... ournemouth
Ser ud til at blive tre dage til Zlatan og lidt flere til Mings. Lader til, at Mings dermed vil være ude, når vi skal møde Bournemouth. Aner ikke, om det betyder noget i forhold til styrken af Bournemouth's startelver.
https://www.theguardian.com/football/20 ... ournemouth
Kloppite
-
- Alder: 37
Det overrasker mig hver gang, hvor retarderet faxe er at hoere på.
KOMPLET retarderet!Tom_Jorsal skrev:Det overrasker mig hver gang, hvor retarderet faxe er at hoere på.
Men jeg glæder mig alligevel på hans vegne over at han har formået at få et job efter hans aktive karriere. Han har bestemt ikke opfundet nogen dybe tallerkner!
Det må vi som fodboldfans så leve med..... han bidrog trods alt til den største danske fodbold bedrift nogensinde. Så jeg lever med at han idag kan forsørge sine børn..... hvis du vil vende situationen til noget sjovt, kan du og drengene jo vælge at bælle en bajer hvergang han siger noget sludder eller udtaler navne forkert..... det bliver hurtigt rigtig sjovt

edit efter pausen....
Han lyder som om han er blevet halvfuld i pausen......

-
- Geografisk sted: Aarhus C
- Alder: 39
Kunne man tillade sig at håbe at Arsenal tager denne her lussing med sig over i PL
Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg føler sku med dem. Har ikke det store imod Arsenal, dette synes jeg ikke deres fans fortjener.Red Man Walking skrev:Kunne man tillade sig at håbe at Arsenal tager denne her lussing med sig over i PL
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Ligefrem føler med dem!? Det er stærke ord. Jeg føler med Liverpool, men sådan er vi så forskelligeSkovdal skrev:Jeg føler sku med dem. Har ikke det store imod Arsenal, dette synes jeg ikke deres fans fortjener.Red Man Walking skrev:Kunne man tillade sig at håbe at Arsenal tager denne her lussing med sig over i PL

Arsenal tabte stort i en 1/8 finale i CL. Det ser ud til at de falder fra hinanden. Bliver spændende at følge deres næste kamp i PL.
Jeg har ikke den mindste sympati med Arsenal, men det irriterer mig at et Engelsk tophold som har været i CL i 20 år i træk kan få en samlet snitte på 10-2. Det viser bare at den Engelske liga fortsat er langt bag de andre rent internationalt. Så snart CL går i knockout runderne, så hører man sine Real/Barca venner håbe på at trække et Engelsk hold, da de betegner det som en walkover.Hr. Drejer skrev:Ligefrem føler med dem!? Det er stærke ord. Jeg føler med Liverpool, men sådan er vi så forskelligeSkovdal skrev:Jeg føler sku med dem. Har ikke det store imod Arsenal, dette synes jeg ikke deres fans fortjener.Red Man Walking skrev:Kunne man tillade sig at håbe at Arsenal tager denne her lussing med sig over i PL
Sent from my iPhone using Tapatalk![]()
Arsenal tabte stort i en 1/8 finale i CL. Det ser ud til at de falder fra hinanden. Bliver spændende at følge deres næste kamp i PL.
Vi skal vel 9-10 år tilbage før den Engelske liga dominerede så meget at det var normalt at finde op til flere hold i semifinalen.
Selvom jeg ikke ønsker noget godt for konkurrenterne, så håber jeg snart der sker et skift i magtbalancen så de spanske hold bliver pillet ned. Conte, Klopp, Pep må sgu snart få England tilbage i toppen.
MP skrev:Jeg har ikke den mindste sympati med Arsenal, men det irriterer mig at et Engelsk tophold som har været i CL i 20 år i træk kan få en samlet snitte på 10-2. Det viser bare at den Engelske liga fortsat er langt bag de andre rent internationalt. Så snart CL går i knockout runderne, så hører man sine Real/Barca venner håbe på at trække et Engelsk hold, da de betegner det som en walkover.Hr. Drejer skrev:Ligefrem føler med dem!? Det er stærke ord. Jeg føler med Liverpool, men sådan er vi så forskelligeSkovdal skrev:Jeg føler sku med dem. Har ikke det store imod Arsenal, dette synes jeg ikke deres fans fortjener.Red Man Walking skrev:Kunne man tillade sig at håbe at Arsenal tager denne her lussing med sig over i PL
Sent from my iPhone using Tapatalk![]()
Vi skal vel 9-10 år tilbage før den Engelske liga dominerede så meget at det var normalt at finde op til flere hold i semifinalen.
Selvom jeg ikke ønsker noget godt for konkurrenterne, så håber jeg snart der sker et skift i magtbalancen så de spanske hold bliver pillet ned. Conte, Klopp, Pep må sgu snart få England tilbage i toppen.
PL er blevet alt får hård til, at der også kan spilles CL på fuld knald. Lidt hjælp kunne måske være, at CL deltagerne spillede fredags kampe istedet for lørdag/søndags kampe op til CL som i Italien.
Smukt at Arsenal blev plukket af træerne i CHL og Arsene Wenger er i uvejr totalt nu. Hans hold er på frit fald, og deres kummerlige fans er jeg ikke sympati for.
På ingen måder, hellere ikke Manchester holdene. Zlatan er en stjerne i sig selv, og kan gøre det uventet under Mourinho som han også gjorde i januar mod Liverpool. = Mål ud af ingen ting. Dvs fra sejr til en bitter kryds, qua United vil give enorme summer for rette deres kurs mod CHL som dog ikke er noget man kommer hvis der er ikke kvalitets over hele kæden. Fra målmand til angriber.
Bayern M er klare favoritter til at tage den i år, også kommer nok de spanske klubber, Real/-atl Madrid
På ingen måder, hellere ikke Manchester holdene. Zlatan er en stjerne i sig selv, og kan gøre det uventet under Mourinho som han også gjorde i januar mod Liverpool. = Mål ud af ingen ting. Dvs fra sejr til en bitter kryds, qua United vil give enorme summer for rette deres kurs mod CHL som dog ikke er noget man kommer hvis der er ikke kvalitets over hele kæden. Fra målmand til angriber.
Bayern M er klare favoritter til at tage den i år, også kommer nok de spanske klubber, Real/-atl Madrid
You'r Never Walk Alone. ///
Forstår ikke hvorfor man ikke vil have de engelske hold gør det godt i Europa. På et tidspunkt ender det bare med at Italien overhaler England på koefficientpoint og så bliver det bare endnu sværere at komme i Europa. Her snakker jeg selvfølgelig ikke om Tottenham og United, de må gerne gøre det af helvede til. 

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Hvis det bliver sværere at komme i Europa, har vi sikkert heller ikke gjort os fortjent til det. Jeg havde det i hvert fald fysisk dårligt dengang, vi stillede med et reservespækket hold på Bernabeau under Rodgers. Vi var rigtig nok tilbage i Champions League der, men vi havde jo intet at gøre der, for at være ærlig. Vi var ikke gode nok, ikke uden Suarez.

Corner taken quickly...
Barcelona !!!!! Sindssyg kamp
“When I've got nothing better to do, I look down the league table to see how Everton are getting along.”
den her kamp er højde med istanbul.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”