Det ved jeg ikke, men de må jo vurdere, at han ikke kan vende skuden. Om andre kan, det tvivler jeg så til gengæld også på. Og mht den forventning, så er der vel ingen klubber, der ligefrem opererer med at de rykker ned. De vil vel gøre alt for at blive oppe. Det er i det desperate lys, at fyringen skal ses.AndreasN skrev:Men så bliver jeg bare nødt til at spørge, hvem der er mere kvalificeret til at lede klubben end ham, der har vundet et mesterskab for dem? Hvis det er korrekt, at det er "senior players", der har krævet ham fyret, så hviler der et kolossalt pres på dem fra nu af. De har sagt farvel til den manager, der vandt dem mesterskabet og havde loyalitet nok over for dem til at beholde dem som startende spillere. Jeg synes i langt højere grad, at de burde kigge indad.
Men mest af alt, så synes jeg, at spillerne og klubben skulle se sig selv som det, de er. Nemlig en klub, der ikke forvente at skulle være fast hold i Premier League.
Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.
Re: Smånyheder fra fodboldens verden
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Ja, så det virker som ren desperation og måske nogle spillere med storhedsvanvid, der leder efter en syndebuk. Og nej, der er selvfølgelig ikke nogle, der decideret ville synes, det var fint at rykke ned, men der er da en 5-6 klubber, der ved, at det er en reel risiko hver sæson - og der er Leicester en af dem.
Liverpool Football Klopp
-
Det er jo altid op til fortolkning. I min optik har truppen ikke den fornødne kvalitet, hvorfor det er forventeligt, at de ligger i en gruppe med 6 andre hold og kæmper med om nedrykning. Som Andreas er inde på, var Ranieri nok ikke blevet fyret, hvis han var sluttet på en 16. plads sidste sæson og lå over nedrykningsstregen i denne sæson.Jesper skrev:Det kan du mene, men efter at have set Leicester i mange kampe i år, så har jeg kun set en klub, der er fluks på vej mod nedrykning. Og Ranieri har overhovedet ikke set ud til at have værktøjerne til at ændre på det. Så denne fyring forstår jeg faktisk godt.Robbie_God_Fowler skrev:Ranieri skulle angiveligt være blevet fyret.
Sikke dog en rutsjetur. Og et godt eksempel på hvad moderne fodbold har udviklet sig til. Sørgeligt.
At sidste sæsons mirakel ikke giver en længere lunte forstår jeg ikke. Det skulle dog lige være fordi Ranieri har tabt hele omklædningsrummet og spillerne derfor har forlangt han skal gå af. I så fald er der ikke noget at gøre. Men det siger så igen mere om disse spillere, eftersom Ranieri kunne have været kynisk i sommers og erstattet ordinære spillere såsom Simpson, Morgan, Huth, Albrighton m.fl.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Enrique stopper i Barca.
Hr. Drejer skrev:Enrique stopper i Barca.
Spændende hvem de vil få efter. Klopp kan desværre være interessant for dem.
Det tror jeg ikke, at vi skal bekymre os om.Oomph242 skrev:Hr. Drejer skrev:Enrique stopper i Barca.
Jeg tror slet ikke, at de er interesserede i ham.
-
Det tror jeg du har ret i. Hans tid i Liverpool har åbenbaret hans svagheder som manager.AJ skrev:Det tror jeg ikke, at vi skal bekymre os om.Oomph242 skrev:Hr. Drejer skrev:Enrique stopper i Barca.
Jeg tror slet ikke, at de er interesserede i ham.
De sidste to managere i Barca var spanske, vil de gå efter en udlænding denne gang? Der er mange spændende bud: Emery, Simeone, Zorc, Blanc (uden job), Leonardo Jardim, Rudi Garcia. Hvis det skal være spansk, Marcellino. Der er mange muligheder.
Luis Enrique afløste da ham argentineren, som jeg fuldstændig har glemt navnet på...Hr. Drejer skrev:De sidste to managere i Barca var spanske, vil de gå efter en udlænding denne gang?
Men bortset fra det, så ligger der et gigantisk pres på afløseren. Der er kæmpe forventninger til en træner i Barca og Real Madrid. Taber man en enkelt kamp, så er der nærmest dømt krise.
Spændende at se, hvem det bliver. Sampaoli fra Sevilla har været nævnt.
-
Var han fastansat? Var han ikke blot en midlertidig løsning til de fandt en mere permanent løsning? Ja, Sampaoli havde jeg helt glemt. Det er en spændende mulighed.AJ skrev:Luis Enrique afløste da ham argentineren, som jeg fuldstændig har glemt navnet på...Hr. Drejer skrev:De sidste to managere i Barca var spanske, vil de gå efter en udlænding denne gang?
Men bortset fra det, så ligger der et gigantisk pres på afløseren. Der er kæmpe forventninger til en træner i Barca og Real Madrid. Taber man en enkelt kamp, så er der nærmest dømt krise.
Spændende at se, hvem det bliver. Sampaoli fra Sevilla har været nævnt.
Nej, han var skam fastansat. Han afløste nu afdøde Tito Vilanova, der valgte at trække sig i 2013 efter blot en enkelt sæson.Hr. Drejer skrev: Var han fastansat? Var han ikke blot en midlertidig løsning til de fandt en mere permanent løsning?
Ernesto Valverede og Jorge Sampaoli er lige nu topkandidaterne i følge rygtebørsen.
Corner taken quickly...
Hvad pokker sker der? FIFA med et positivt tiltag? Bliver spændende at se, hvordan de vil få videodommere/videoteknologi gjort korrupt? Men det skal nok lykkes dem...
http://www.bt.dk/fodbold/fifa-traeffer- ... e-aendring
Kloppite
Det må være fordi FA nu i hemmelighed har fået udviklet og testet en Man United effekt der giver dem mulighed for at manipulere med offsides og 2 fods taklinger.texy skrev:Hvad pokker sker der? FIFA med et positivt tiltag? Bliver spændende at se, hvordan de vil få videodommere/videoteknologi gjort korrupt? Men det skal nok lykkes dem...
Ellers ville de aldrig tillade det. Hvad ville the old rednose ellers sige til det.
Hvordan skulle Man U nogensinde kunne klare sig uden mulighed for dommerhjælp.

Spøg til side. Det er sgu fedt hvis det bliver indført og brugt i alle kampe.
Jeg glæder mig!
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Der går rygter om at Wenger stopper til sommer. Der går ligeledes rygter om at Arsenal skulle have en forhåndsaftale med Allegri.
Hvordan gik det med Ibrahamovic og den albuesag, slap han som forventet for karantæne ?