Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
- Bellamy_fever
Re: Hvem skal ind?
Vi skal hverken have Sanchez eller Wilshere til klubben, Wilshere er 25år gammel nu, og konstant i stykker.. som Sturridge når man LIGE at se et snært af talent, og så går han i stykker. Og det snært af talent er slet ikke højt nok, når man så samholder det med at han rent faktisk er blevet 25.
Sanzhez gider jeg sku ærlig talt ikke se på, sikke da en nød.... eneste grund til at byde på ham, sku da være for at byde £1 over hans frikøbsklausul (hvis han da har en sådan)
Sanzhez gider jeg sku ærlig talt ikke se på, sikke da en nød.... eneste grund til at byde på ham, sku da være for at byde £1 over hans frikøbsklausul (hvis han da har en sådan)
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
Jeg får simpelthen lange løg af at læse, vi bliver ved med at blive linket til Ox'en. Det er f***ing James Pearce, der skriver det.
Corner taken quickly...
Fwiw så har Ox'en efter min mening været en af de få Arsenal-spillere, der har gjort det fornuftigt på de seneste. Men ikke ligefrem en drømmesigning, tænker man.Kasper88 skrev:Jeg får simpelthen lange løg af at læse, vi bliver ved med at blive linket til Ox'en. Det er f***ing James Pearce, der skriver det.
AJ skrev:Fwiw så har Ox'en efter min mening været en af de få Arsenal-spillere, der har gjort det fornuftigt på de seneste. Men ikke ligefrem en drømmesigning, tænker man.Kasper88 skrev:Jeg får simpelthen lange løg af at læse, vi bliver ved med at blive linket til Ox'en. Det er f***ing James Pearce, der skriver det.
Jeg tror desværre det nok er lidt den kaliber spillere, vi ender op med efter sommerens transfervindue.
Men hvis han kan holde sig nogenlunde skades fri, så tror ikke han vil være en helt skidt signing.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Vi kommer aldrig ud af dødvandet ved at signe sådanne spillere. Det er begrænset hvor meget Klopp kan trylle. FSG må ind i kampen og hive muldvarpeskindet op ad lommen.
Jamen, vi kommer jo ikke til at hente spillere til 4-500 millioner og opefter med en løn på niveau med cou's eller derover - CL eller ej. Chelsea, city og United kan.
Med det devaluerede pund og prisen på Benteke in mente, så ligger vi da tæt på sådanne købspriser, og bruger vi den slags penge på en spiller, så kommer lønnen automatisk også helt op.AJJ skrev:Jamen, vi kommer jo ikke til at hente spillere til 4-500 millioner og opefter med en løn på niveau med cou's eller derover - CL eller ej. Chelsea, city og United kan.
Jeg tror på, at vi bevæger os i den retning med store indkøb, store talenter og så udvikling af egne spillere. Endelig har Klopp heldigvis også øje for de smarte "billige" handler som Matip-købet.
Vi har trods alt også en del spillere, vi skal have solgt og nogle med høje lønninger imellem.
Hvor god er Moussa Dembele egentlig. Nogle der har set ham for Celtic i år ?
http://www.footballinsider247.com/chels ... ue-report/
Jeg mener, måske er den skotske liga alligevel lidt for tynd at blive vurderet på ?
http://www.footballinsider247.com/chels ... ue-report/
Jeg mener, måske er den skotske liga alligevel lidt for tynd at blive vurderet på ?
Hvis du med store indkøb mener nogle af de bedste fra hylde 2, så enig. Store talenter - helt sikkert - men ikke de største og mest ombejlede som fx Mbappe. Pointen er bare, Chelsea, City, Man U pga. sportslige og/eller økonomiske ("eller" for Man U's vedkommende...) årsager, har adgang til spillere, vi ikke har.Niels K skrev:Med det devaluerede pund og prisen på Benteke in mente, så ligger vi da tæt på sådanne købspriser, og bruger vi den slags penge på en spiller, så kommer lønnen automatisk også helt op.AJJ skrev:Jamen, vi kommer jo ikke til at hente spillere til 4-500 millioner og opefter med en løn på niveau med cou's eller derover - CL eller ej. Chelsea, city og United kan.
Jeg tror på, at vi bevæger os i den retning med store indkøb, store talenter og så udvikling af egne spillere. Endelig har Klopp heldigvis også øje for de smarte "billige" handler som Matip-købet.
Vi har trods alt også en del spillere, vi skal have solgt og nogle med høje lønninger imellem.
ps. Van Dijk kom fra Celtic - men måske også noget andet med en angriber.
Hvis vi altid skal vente på, at spillere har bevist sig i større/bedre ligaer, så kommer vi altid til at betale vanvittige beløb. Og selvom de har bevist sig der, er der jo stadig ingen garanti.
Vores Scouts må da have evnerne til at se, om spillerne kun er gode pga. modstanderne er dårlige, eller om de rent faktisk har de evner, som vi efterspørger.
Selvfølgelig er det hitraten jo nok større, hvis vi henter spillere, der dominerer PL, La Liga, Bundesligaen eller den italienske, en spillere der stråler i Belgien, Holland, Scotland, Ukraine osv. Men der er masser af eksempler på, at der er kommer superstjerner, der har tager springet fra en lille liga til et tophold i en af de fire store ligaer. Måske har de ikke været dominerende fra start, men det er kommet.
Jeg ønsker mig allermest nogen af luftens helte. Vi er simpelthen for ringe i luftdueller, og det betyder alt for ofte, at der bliver scoret på de der latterlige dødbolde imod os, og vi stort set aldrig vinder en kamp på selv at score et af den slags mål. Hermed ikke ment, at vi skal til at tænke "Masser af høje bolde i feltet", men kan vi få et par spillere i start 11'eren, der også har dette våben, så er der god sandsynlighed for, at der kan hentes ekstra point der - både på flere mål til os, og færre mål til modstanderne. F.eks kunne den der venstre back vi hele tiden snakker om, være et bud på en, hvor vi skulle kigge lidt efter dette talent også. Og skulle vi have en central forsvarer i sigte, så også her. Derudover så kunne det da også være rart, at der faktisk var en midtbanespillere, der kunne finde ud af at time det der løb i feltet og sætte knolden på en gang i mellem.
Det vil også gøre det langt sværere for betondefensive hold, at lukke os ned.
Hvem har vi på holdet nu, der har disse evner? Matip? Andre kan jeg ikke rigtigt erindre er videre stærke i denne disciplin. Lovren og Can er vel ganske ok. Derudover har jeg en eller anden ide om at Gini også er ganske ok?
Vores Scouts må da have evnerne til at se, om spillerne kun er gode pga. modstanderne er dårlige, eller om de rent faktisk har de evner, som vi efterspørger.
Selvfølgelig er det hitraten jo nok større, hvis vi henter spillere, der dominerer PL, La Liga, Bundesligaen eller den italienske, en spillere der stråler i Belgien, Holland, Scotland, Ukraine osv. Men der er masser af eksempler på, at der er kommer superstjerner, der har tager springet fra en lille liga til et tophold i en af de fire store ligaer. Måske har de ikke været dominerende fra start, men det er kommet.
Jeg ønsker mig allermest nogen af luftens helte. Vi er simpelthen for ringe i luftdueller, og det betyder alt for ofte, at der bliver scoret på de der latterlige dødbolde imod os, og vi stort set aldrig vinder en kamp på selv at score et af den slags mål. Hermed ikke ment, at vi skal til at tænke "Masser af høje bolde i feltet", men kan vi få et par spillere i start 11'eren, der også har dette våben, så er der god sandsynlighed for, at der kan hentes ekstra point der - både på flere mål til os, og færre mål til modstanderne. F.eks kunne den der venstre back vi hele tiden snakker om, være et bud på en, hvor vi skulle kigge lidt efter dette talent også. Og skulle vi have en central forsvarer i sigte, så også her. Derudover så kunne det da også være rart, at der faktisk var en midtbanespillere, der kunne finde ud af at time det der løb i feltet og sætte knolden på en gang i mellem.
Det vil også gøre det langt sværere for betondefensive hold, at lukke os ned.
Hvem har vi på holdet nu, der har disse evner? Matip? Andre kan jeg ikke rigtigt erindre er videre stærke i denne disciplin. Lovren og Can er vel ganske ok. Derudover har jeg en eller anden ide om at Gini også er ganske ok?
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Jeg siger det lige igen: Det sportslige set up nede på Sydkysten hos Southampton = Les Reed og hans scouts, kan altså nogen ting vi ikke kan.
De solgte Lovren og erstattede ham med van Dijk.
De købte Manolo Gabbiadini for £ 15 mill i januar, foreløbig 4 kampe 6 kasser.
Bare for lige at nævne to hurtige eksmpler.
Vi SMADRER det PIShold !
Ja, Les Reed kunne LFC kan forsvare at benytte et par pund på. For eksemplet er glimrende, få havde set GabbiadiniCynwal skrev:Jeg siger det lige igen: Det sportslige set up nede på Sydkysten hos Southampton = Les Reed og hans scouts, kan altså nogen ting vi ikke kan.
som under Sarri i Napoli ikke har vist sig voldsomt frem ville blive angriber med mål i støvlerne i PL.
Fx. PE Højbjerg (en langsom udgave af Emre Can og helt uden slutprodukt) er dog en signering som giver point til Les Reed gode omdømme.
We need a new Fowler...
Jeg går ud fra, at du mangler et ikke i ovenstående sætning... ikke?nikand skrev: Fx. PE Højbjerg (en langsom udgave af Emre Can og helt uden slutprodukt) er dog en signering som giver point til Les Reed gode omdømme.
Ifølge Bild har Bayern indledt forhandlinger med Brandt...
MP skrev:Ifølge Bild har Bayern indledt forhandlinger med Brandt...
Sådan går det, når vi er forsent ude.