Nu er Neves også kun 20 år, så at bruge en retorik, der hedder "kan ikke engang" er måske lige hårdt nok.sjampen skrev:Neves kan ikke engang komme i startopstillingen hos Porto? Så ville det da give mere mening at hente Danilo der holder ham ude og efter hvad jeg hører spiller på et fantastisk højt niveau, for indrømmet jeg ser ikke specielt mange portugisiske kampe. Man kunne også kigge på den anden portugiser William Carvalho der holder Danilo ude på landsholdet.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Corner taken quickly...
For at være helt ærlig, er jeg ved at stå lidt af det der ræs med at blive forarget over priserne. Hver sommer bliver det vildere og vildere, og det er jo bare sådan det er når der er så mange penge i sporten. At vi skal sidde og vurdere, hvorvidt det er pengene værd at smide 50 af de store efter en forsvarsspiller i Southampton finder jeg egentlig lidt banalt. Så mange faktorer spiller ind, og jeg føler mig i hvert fald ikke i stand til at vurdere, hvorvidt det er højt, lavt, vildt, satset osv. Jeg kan bare konstatere, at vi har akut behov for en forstærkning til forsvaret, og at jeg vil være godt tilfreds med Van Djik. Så må økonomerne i klubben være dem der sikrer, at vi kan bruge pengene uden at gå under. Det er jeg helt tryg ved, de har godt nok styr på.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Jeg kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig, at vi betaler £50m for Van Dijk. City eller Chelsea vil måske. Men mon ikke Bonucci står før på deres ønskeliste...Surf skrev:For at være helt ærlig, er jeg ved at stå lidt af det der ræs med at blive forarget over priserne. Hver sommer bliver det vildere og vildere, og det er jo bare sådan det er når der er så mange penge i sporten. At vi skal sidde og vurdere, hvorvidt det er pengene værd at smide 50 af de store efter en forsvarsspiller i Southampton finder jeg egentlig lidt banalt. Så mange faktorer spiller ind, og jeg føler mig i hvert fald ikke i stand til at vurdere, hvorvidt det er højt, lavt, vildt, satset osv. Jeg kan bare konstatere, at vi har akut behov for en forstærkning til forsvaret, og at jeg vil være godt tilfreds med Van Djik. Så må økonomerne i klubben være dem der sikrer, at vi kan bruge pengene uden at gå under. Det er jeg helt tryg ved, de har godt nok styr på.
-
Nu har jeg efterhånden set Julian Brandt en del gange denne sæson, og selvom talentet er åbenlyst, har jeg svært ved at se ideen bagved dette potentielle indkøb.
Brandt er teknisk dygtig og har overblik for sine medspillere. Men han forekommer mig ikke som den kantspiller, der kan levere de kampafgørende momenter som vi ser det med Mane. Som spillertype minder Brandt mere om Adam Lallana, dog hurtigere og mere offensiv i sin spillestil.
Brandt forekommer mig således ikke som et naturligt valg i Klopp's 4-3-3, da vi i Firmino, Lallana og Coutinho allerede har spillere, der iscenesætter sine medspillere. Vi mangler i højere grad kliniske afsluttere, eller kantssspillere der qua fart og driblinger kan skabe overtalssituationer.
Brandt er som sagt et stort talent. Og jeg kan sagtens se ham indtage en rolle som back up for Lallana og Coutinho. Når vi snakker offensive forstærkninger vil jeg dog mene, at vi, foruden angriberpositionen, står og mangler en type som Dembele, Douglas Costa eller Alexis Sanchez. Men disse spillertyper hænger selvfølgelig heller ikke på træerne.
Brandt er teknisk dygtig og har overblik for sine medspillere. Men han forekommer mig ikke som den kantspiller, der kan levere de kampafgørende momenter som vi ser det med Mane. Som spillertype minder Brandt mere om Adam Lallana, dog hurtigere og mere offensiv i sin spillestil.
Brandt forekommer mig således ikke som et naturligt valg i Klopp's 4-3-3, da vi i Firmino, Lallana og Coutinho allerede har spillere, der iscenesætter sine medspillere. Vi mangler i højere grad kliniske afsluttere, eller kantssspillere der qua fart og driblinger kan skabe overtalssituationer.
Brandt er som sagt et stort talent. Og jeg kan sagtens se ham indtage en rolle som back up for Lallana og Coutinho. Når vi snakker offensive forstærkninger vil jeg dog mene, at vi, foruden angriberpositionen, står og mangler en type som Dembele, Douglas Costa eller Alexis Sanchez. Men disse spillertyper hænger selvfølgelig heller ikke på træerne.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Lad os ikke håbe det. Jeg vil langt hellere have Bonucci end Van Dijk. Meeeen mon ikke han forlanger en kæmpe løn.Oomph242 skrev:Jeg kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig, at vi betaler £50m for Van Dijk. City eller Chelsea vil måske. Men mon ikke Bonucci står før på deres ønskeliste...Surf skrev:For at være helt ærlig, er jeg ved at stå lidt af det der ræs med at blive forarget over priserne. Hver sommer bliver det vildere og vildere, og det er jo bare sådan det er når der er så mange penge i sporten. At vi skal sidde og vurdere, hvorvidt det er pengene værd at smide 50 af de store efter en forsvarsspiller i Southampton finder jeg egentlig lidt banalt. Så mange faktorer spiller ind, og jeg føler mig i hvert fald ikke i stand til at vurdere, hvorvidt det er højt, lavt, vildt, satset osv. Jeg kan bare konstatere, at vi har akut behov for en forstærkning til forsvaret, og at jeg vil være godt tilfreds med Van Djik. Så må økonomerne i klubben være dem der sikrer, at vi kan bruge pengene uden at gå under. Det er jeg helt tryg ved, de har godt nok styr på.
Bonucci kan være en af de meget få spillere der selv kan bestemme sin arbejdsgiver (hvis de har råd), for han er en eminent forsvarsspiller.Hr. Drejer skrev:Lad os ikke håbe det. Jeg vil langt hellere have Bonucci end Van Dijk. Meeeen mon ikke han forlanger en kæmpe løn.Oomph242 skrev:Jeg kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig, at vi betaler £50m for Van Dijk. City eller Chelsea vil måske. Men mon ikke Bonucci står før på deres ønskeliste...Surf skrev:For at være helt ærlig, er jeg ved at stå lidt af det der ræs med at blive forarget over priserne. Hver sommer bliver det vildere og vildere, og det er jo bare sådan det er når der er så mange penge i sporten. At vi skal sidde og vurdere, hvorvidt det er pengene værd at smide 50 af de store efter en forsvarsspiller i Southampton finder jeg egentlig lidt banalt. Så mange faktorer spiller ind, og jeg føler mig i hvert fald ikke i stand til at vurdere, hvorvidt det er højt, lavt, vildt, satset osv. Jeg kan bare konstatere, at vi har akut behov for en forstærkning til forsvaret, og at jeg vil være godt tilfreds med Van Djik. Så må økonomerne i klubben være dem der sikrer, at vi kan bruge pengene uden at gå under. Det er jeg helt tryg ved, de har godt nok styr på.
Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...
Gad godt vi købte dem beggenikand skrev:Bonucci kan være en af de meget få spillere der selv kan bestemme sin arbejdsgiver (hvis de har råd), for han er en eminent forsvarsspiller.Hr. Drejer skrev:Lad os ikke håbe det. Jeg vil langt hellere have Bonucci end Van Dijk. Meeeen mon ikke han forlanger en kæmpe løn.Oomph242 skrev:Jeg kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig, at vi betaler £50m for Van Dijk. City eller Chelsea vil måske. Men mon ikke Bonucci står før på deres ønskeliste...Surf skrev:For at være helt ærlig, er jeg ved at stå lidt af det der ræs med at blive forarget over priserne. Hver sommer bliver det vildere og vildere, og det er jo bare sådan det er når der er så mange penge i sporten. At vi skal sidde og vurdere, hvorvidt det er pengene værd at smide 50 af de store efter en forsvarsspiller i Southampton finder jeg egentlig lidt banalt. Så mange faktorer spiller ind, og jeg føler mig i hvert fald ikke i stand til at vurdere, hvorvidt det er højt, lavt, vildt, satset osv. Jeg kan bare konstatere, at vi har akut behov for en forstærkning til forsvaret, og at jeg vil være godt tilfreds med Van Djik. Så må økonomerne i klubben være dem der sikrer, at vi kan bruge pengene uden at gå under. Det er jeg helt tryg ved, de har godt nok styr på.

... Og ja, jeg drømmer, men det har man lov til...
Real Madrid har muligvis den bredeste trup længe set. Hold da helt .... en imponerende bænk. Morata, Asensio, Isco som er tre spillere jeg gerne så i LFC. Morata er yderst arbejdsom, blik for medspillerne, kan lave mål på forskelllig vid.
Isco jamen er yderst boldfast spiller der også kan afslutte selv selvom han mere er oplægger.
Morata kunne jeg godt se spille i pl for en CL klub
Isco jamen er yderst boldfast spiller der også kan afslutte selv selvom han mere er oplægger.
We need a new Fowler...
nikand skrev:Real Madrid har muligvis den bredeste trup længe set. Hold da helt .... en imponerende bænk. Morata, Asensio, Isco som er tre spillere jeg gerne så i LFC. Morata er yderst arbejdsom, blik for medspillerne, kan lave mål på forskelllig vid.
Montana ikke Chelsea går efter morata
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Hvad synes I om Gylfi ? Jeg ved godt, at han valgte Spurs over os for en håndfuld år siden og det endda, selvom han skulle være kæmpe Liverpool-fan...
Han har scoret 9 og lagt op til 12 ud af Swansea's 40 mål denne sæson, og han er vist den spiller, der har løbet mest af alle i PL denne sæson. Kunne han ikke dække ind for både Lallana og Coutinho ?
http://www.footballinsider247.com/liver ... er-united/
Han har scoret 9 og lagt op til 12 ud af Swansea's 40 mål denne sæson, og han er vist den spiller, der har løbet mest af alle i PL denne sæson. Kunne han ikke dække ind for både Lallana og Coutinho ?
http://www.footballinsider247.com/liver ... er-united/
Jeg vil være positivt stemt for en tilgang af Gylfi men jeg tror umiddelbart han bliver for dur i forhold til hvor meget han vil komme til at spille. Men han kan alle de ting Klopp sætter pris på så hvem ved, måske vil han kunne tilspille sig en plads på holdet.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Med CL bold + et par cup turneringer burde der være nok kampe til Gylfi også og med alle vores sædvanlige skader, og mon ikke vi skal til at vænne os til, at vi har højtlønnede spillere siddende på bænken også ?Emmy skrev:Jeg vil være positivt stemt for en tilgang af Gylfi men jeg tror umiddelbart han bliver for dur i forhold til hvor meget han vil komme til at spille. Men han kan alle de ting Klopp sætter pris på så hvem ved, måske vil han kunne tilspille sig en plads på holdet.
Han ville nok være glad for at kunne skrive med sin favoritklub og tjene kassen på sin måske sidste kontrakt ?
Erik Larsen har sagt om Gylfi at han er den spiller han har haft som størst behov for at vide han spiller uanset hvad! Det var iflg Erik Larsen årsagen til at Spurs gik galt for Gylfi. Han mangler også evner i presspillet iflg Larsen.
Ualmindelig flot statistik for Gylfi for et meget sløjt hold.
Ualmindelig flot statistik for Gylfi for et meget sløjt hold.
We need a new Fowler...
Vi er altså nød til at forsøge at lægge den der "Hvad siger i til Gylfi"-mentalitet på hylden, hvis vi skal rykke med konkurrenterne.
Corner taken quickly...
Hovedet på sømmet.Kasper88 skrev:Vi er altså nød til at forsøge at lægge den der "Hvad siger i til Gylfi"-mentalitet på hylden, hvis vi skal rykke med konkurrenterne.
Gylfi er da en fin spiller, men han er ikke en top-4 spiller. Slet ikke.
Han vil ikke kunne forbedre vores start-11, derfor skal vi ikke have ham.
I mine øjne skal vi ikke købe for, at styrke bredden. Vi skal købe for at styrke start-11'eren og DERVED bredden.