Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Hvor er det typisk. Først undgår Lingaard rødt, og så filmer Rashford sig til et straffe. Ufatteligt, at Man Utd er så dygtige til at få kendelser foræret.
Kloppite
Det er fucking grotesk. Hold kæft hvor har de fået mange dommerkendelser med sig i den her sæson. Det er jo fuldstændig latterligt.texy skrev:Hvor er det typisk. Først undgår Lingaard rødt, og så filmer Rashford sig til et straffe. Ufatteligt, at Man Utd er så dygtige til at få kendelser foræret.
Swansea må op på hesten igen, de har klart været bedst i 1. halvleg, og jeg tror på Llorente og Sigurdsson sætter 2 ind efter pausen! Kom nu Swans!!
Senest rettet af Skovdal søndag, 30. apr, 2017 13:53, rettet i alt 2 gange.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Dygtige? Det er jo aftalt spil, ingen statistik kan nogensinde forsvare at det er tilfældigt de altid får kendelserne med sigtexy skrev:Hvor er det typisk. Først undgår Lingaard rødt, og så filmer Rashford sig til et straffe. Ufatteligt, at Man Utd er så dygtige til at få kendelser foræret.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Brækker mig.. Swansea kunne fandme have været foran 3-0 mod den vamle klub
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvor er det vildt hvor mange dommerkendelser den lorte klub har fået i år
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Når der bliver indført videoteknologi til de her afgørelser så rykker scum ud. Er du sindsyg hvor får de mange point foræret i løbet af en sæson
"We're not racist, we only hate the mancs"
United har jo reelt fået 10-15 point af dommerne i år... Det er satme da absurd og noget der bør kigges på. Det kan jo ikke passe at de skal have særbehandling i så ekstrem grad som det er tilfældet bare fordi de er rige og har tude nde primadonnaer både på og udenfor banen... Åh gud jeg er frustreret !!
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.
Du er ikke den eneste. De har været pivringe - OGSÅ idag. Også skal de da have foræret et mål.jensemand skrev:United har jo reelt fået 10-15 point af dommerne i år... Det er satme da absurd og noget der bør kigges på. Det kan jo ikke passe at de skal have særbehandling i så ekstrem grad som det er tilfældet bare fordi de er rige og har tude nde primadonnaer både på og udenfor banen... Åh gud jeg er frustreret !!
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
You'll Never Walk Alone
- Sivi
- Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
- Alder: 28
Faktisk utrolig at United havde råd til at bruge over 1,5 milliarder i transfervinduet, når man tænker på de nok har givet noget nær det samme for deres dommerhjælp.
Justice for the 96! <3
Hvis vi havde fået foræret mål i de kampe vi var ringe havde januar/februar været piece of cake
kom så Swansea !! De har været bedre end United, men Mourinho kan jo finde ud af at parkere bussen !

Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.
-
- Geografisk sted: Aarhus C
- Alder: 39
Karma's a biaaaaatch scumfuckers

-
- Geografisk sted: Aarhus C
- Alder: 39
Nu får dommeren sq travlt for at redde manure
Jeg ville virkelig gerne være positiv, men jeg tvivler på at Swansea kan holde den..
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Vigtigt mål af gylfi!! Nu bliver kampen imorgen ekstra spændende! Glæder mig!
CV: LFC-Rea 1-0, Arsenal-LFC 2-2, LFC-Stoke 1-0, LFC-A.Villa 2-2, LFC-W. Ham 2-0, LFC-Sunderland 2-2, LFC-Lei 4-1, H.Berlin-LFC 0-3, LFC-C.Pal 1-0, LFC-Mar 3-0, LFC-Bri 1-0, LFC-Nor 4-1, Wat-LFC 3-0