Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
- Mugge
- Forum administrator
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 50
- Kontakt:
Re: Hvem skal ind?
Jeg vil gerne igen opfordre til, at de spillere hvor der er en reel mulighed for at de kommer til Liverpool, at der oprettes en særskilt tråd.
Det er lidt ærgerligt, at der på samme tid måske diskuteres fem forskellige spillere i samme tråd. Et eksempel er bl.a. van Dijk, Keita osv.
Det er lidt ærgerligt, at der på samme tid måske diskuteres fem forskellige spillere i samme tråd. Et eksempel er bl.a. van Dijk, Keita osv.
Gylfi deler med 12 assists andenpladsen på assistlisten med Christian Eriksen og har ovenikøbet scoret 9 mål. Han har kombineret stået for flere mål end eksempelvis Eriksen og Hazard. Og det for en nedrykninskandidat. Han er klart en af de bedste spillere udenfor top 6. Jeg tror ikke at der er nogen der mener, at han skal være topprioritet, men kan man få ham til en rimelig pris, vil han være et rigtigt fint alternativ til Lallana og jeg mener helt klart at han vil kunne kæmpe med om en startplads. Han er dygtig og har en fed indstilling.Kasper88 skrev:@ Niels K:
Har man "meget kategoriske holdninger" når man ikke lige er enig med dig?
For ikke så længe siden blev der snakket Max Meyer, Dahoud og hvad ved jeg...så scorer Gylfi mod Manure og så skal han i vælten. Men alright, det lyder så heller ikke til, at du rent faktisk har set ham spille. Jeg har heller ikke set ham, det er Swansea, så hvorfor skulle jeg, men personligt vil jeg bare langt hellere have spillere, som i det mindste har snuset lidt til Champions League.
Som en anden skriver, så er Gylfi da fin nok, men fin nok, er ikke godt nok, så frem vi får top 4. I det hele taget bør vi nok vente med at spekulere indtil det er sikkert, hvor vi ender. Det kan hurtigt blive en helt anden hylde, vi skal kigge på.
Men vi henter formentlig Naby Keita, der også kan spille offensiv midtbane. Så kan vi skrotte idéen om Gylfi.
Og du mener virkelig, at det er okay at lade Milner beholde sin plads på venstrebacken et par sæsoner til?
Arh - nu synes jeg, du er lidt hård ved MilnerBenjastilling skrev:Jeg synes Milner startede helt fantastisk ud, helt enig! - men jeg mener virkelig han er faldet i niveau. Han kan jo ikke engang lave et nogenlunde indlæg længere, ikke engang med højreskøjten. Synes også det er mærkeligt at han tager alle de dødbolde, for vi har spillere med langt bedre sparketeknik.AJJ skrev:Vi kan vel godt blive enige om, at Milner har gjort det godt på den VB - og særligt i efteråret, hvor vi kunne stille med stærkeste 11'er. Så en etableret VB er ikke en brændende platform, som jeg ser det - når transferkronerne skal prioriteres. En 17-årig som back up lød vildt i første omgang - men han lader jo til at være noget helt særligt.
Han ville være en fremragende back-up til positionen, men jeg synes virkelig det er vigtigt, at vi får en venstrebenet back der kan komme til baglinjen og smække den hårdt, fladt indover..
Og hvis vi skal spille CL næste sæson, kan vi jo ikke rende rundt med Milner som vores førstevalg på venstreback. Han har været en nødløsning som har gjort det rigtig godt. Men at forsætte en sæson mere med ham der, det kan jeg slet ikke se nogen mening i.

-
Nej det synes jeg ikke jeg er, forholder mig bare lidt kritisk til hans manglende evner. Og så begynder du at komme op med navne på nogle er verdens bedste backs. Det må jo være en jokeAJJ skrev:Arh - nu synes jeg, du er lidt hård ved MilnerBenjastilling skrev:Jeg synes Milner startede helt fantastisk ud, helt enig! - men jeg mener virkelig han er faldet i niveau. Han kan jo ikke engang lave et nogenlunde indlæg længere, ikke engang med højreskøjten. Synes også det er mærkeligt at han tager alle de dødbolde, for vi har spillere med langt bedre sparketeknik.AJJ skrev:Vi kan vel godt blive enige om, at Milner har gjort det godt på den VB - og særligt i efteråret, hvor vi kunne stille med stærkeste 11'er. Så en etableret VB er ikke en brændende platform, som jeg ser det - når transferkronerne skal prioriteres. En 17-årig som back up lød vildt i første omgang - men han lader jo til at være noget helt særligt.
Han ville være en fremragende back-up til positionen, men jeg synes virkelig det er vigtigt, at vi får en venstrebenet back der kan komme til baglinjen og smække den hårdt, fladt indover..
Og hvis vi skal spille CL næste sæson, kan vi jo ikke rende rundt med Milner som vores førstevalg på venstreback. Han har været en nødløsning som har gjort det rigtig godt. Men at forsætte en sæson mere med ham der, det kan jeg slet ikke se nogen mening i.Vi kan sagtens bliver enige om, at det ikke er R. Carlos, vi har på VB (eller Cafu på HB for den sags skyld...). Pointen er bare, at Milner (og Clyne) har gjort det tilstrækkeligt godt til, at nye backs ikke er brændende platforme. Men man skeler da lidt misundeligt til Tottenhams backs - helt sikkert...

Det var jo sarkastisk, at de blev nævnt, ikke - for at understrege, at der er plads til forbedring på både VB og HB. Men prøv nu også også at forholde dig lidt til prioriteringer. Er en ny VB til start 11'eren i top 3 i sommervinduet? Det er det af gode grunde ikke - og hvis det var, havde vi nok hørt om det nu.Benjastilling skrev:Nej det synes jeg ikke jeg er, forholder mig bare lidt kritisk til hans manglende evner. Og så begynder du at komme op med navne på nogle er verdens bedste backs. Det må jo være en jokeAJJ skrev:Arh - nu synes jeg, du er lidt hård ved MilnerBenjastilling skrev:Jeg synes Milner startede helt fantastisk ud, helt enig! - men jeg mener virkelig han er faldet i niveau. Han kan jo ikke engang lave et nogenlunde indlæg længere, ikke engang med højreskøjten. Synes også det er mærkeligt at han tager alle de dødbolde, for vi har spillere med langt bedre sparketeknik.AJJ skrev:Vi kan vel godt blive enige om, at Milner har gjort det godt på den VB - og særligt i efteråret, hvor vi kunne stille med stærkeste 11'er. Så en etableret VB er ikke en brændende platform, som jeg ser det - når transferkronerne skal prioriteres. En 17-årig som back up lød vildt i første omgang - men han lader jo til at være noget helt særligt.
Og hvis vi skal spille CL næste sæson, kan vi jo ikke rende rundt med Milner som vores førstevalg på venstreback. Han har været en nødløsning som har gjort det rigtig godt. Men at forsætte en sæson mere med ham der, det kan jeg slet ikke se nogen mening i.Vi kan sagtens bliver enige om, at det ikke er R. Carlos, vi har på VB (eller Cafu på HB for den sags skyld...). Pointen er bare, at Milner (og Clyne) har gjort det tilstrækkeligt godt til, at nye backs ikke er brændende platforme. Men man skeler da lidt misundeligt til Tottenhams backs - helt sikkert...
Milner har været et rigtig godt køb på fri transfer, har opfyldt alle forventinger og mere til, men har er bare ikke god nok på den position hvis vi vil op og blande os med de bedste. Og det siger du jo egentlig også selv, når du skeler lidt misundeligt til Tottenhams backs
-
Så du mener ikke der har været en del venstrebacks inde i billedet? Kolasinac, Robertson, De Siglio, og så sent som i dag kom Bertrand op. Så jeg tror nu nok en ny VB har høj prioritet. Og det burde det også, for han har ikke niveauet til mere end top 4.AJJ skrev:Det var jo sarkastisk, at de blev nævnt, ikke - for at understrege, at der er plads til forbedring på både VB og HB. Men prøv nu også også at forholde dig lidt til prioriteringer. Er en ny VB til start 11'eren i top 3 i sommervinduet? Det er det af gode grunde ikke - og hvis det var, havde vi nok hørt om det nu.Benjastilling skrev:Nej det synes jeg ikke jeg er, forholder mig bare lidt kritisk til hans manglende evner. Og så begynder du at komme op med navne på nogle er verdens bedste backs. Det må jo være en jokeAJJ skrev:Arh - nu synes jeg, du er lidt hård ved MilnerBenjastilling skrev:Jeg synes Milner startede helt fantastisk ud, helt enig! - men jeg mener virkelig han er faldet i niveau. Han kan jo ikke engang lave et nogenlunde indlæg længere, ikke engang med højreskøjten. Synes også det er mærkeligt at han tager alle de dødbolde, for vi har spillere med langt bedre sparketeknik.AJJ skrev:Vi kan vel godt blive enige om, at Milner har gjort det godt på den VB - og særligt i efteråret, hvor vi kunne stille med stærkeste 11'er. Så en etableret VB er ikke en brændende platform, som jeg ser det - når transferkronerne skal prioriteres. En 17-årig som back up lød vildt i første omgang - men han lader jo til at være noget helt særligt.
Milner har været et rigtig godt køb på fri transfer, har opfyldt alle forventinger og mere til, men har er bare ikke god nok på den position hvis vi vil op og blande os med de bedste. Og det siger du jo egentlig også selv, når du skeler lidt misundeligt til Tottenhams backs
Clyne mener jeg dog har niveauet.
Jeg kender godt den uendelige strøm af løse rygter fra forskellige upålidelige kilder. Noterer mig, at Pearce i Echo har nævnt Sessegnon som den foretrukne. Og jeg skrev en ny VB til start 11'eren.Benjastilling skrev:Så du mener ikke der har været en del venstrebacks inde i billedet? Kolasinac, Robertson, De Siglio, og så sent som i dag kom Bertrand op. Så jeg tror nu nok en ny VB har høj prioritet. Og det burde det også, for han har ikke niveauet til mere end top 4.AJJ skrev:Det var jo sarkastisk, at de blev nævnt, ikke - for at understrege, at der er plads til forbedring på både VB og HB. Men prøv nu også også at forholde dig lidt til prioriteringer. Er en ny VB til start 11'eren i top 3 i sommervinduet? Det er det af gode grunde ikke - og hvis det var, havde vi nok hørt om det nu.Benjastilling skrev:Nej det synes jeg ikke jeg er, forholder mig bare lidt kritisk til hans manglende evner. Og så begynder du at komme op med navne på nogle er verdens bedste backs. Det må jo være en jokeAJJ skrev:Benjastilling skrev:Jeg synes Milner startede helt fantastisk ud, helt enig! - men jeg mener virkelig han er faldet i niveau. Han kan jo ikke engang lave et nogenlunde indlæg længere, ikke engang med højreskøjten. Synes også det er mærkeligt at han tager alle de dødbolde, for vi har spillere med langt bedre sparketeknik.AJJ skrev:Vi kan vel godt blive enige om, at Milner har gjort det godt på den VB - og særligt i efteråret, hvor vi kunne stille med stærkeste 11'er. Så en etableret VB er ikke en brændende platform, som jeg ser det - når transferkronerne skal prioriteres. En 17-årig som back up lød vildt i første omgang - men han lader jo til at være noget helt særligt.
Og hvis vi skal spille CL næste sæson, kan vi jo ikke rende rundt med Milner som vores førstevalg på venstreback. Han har været en nødløsning som har gjort det rigtig godt. Men at forsætte en sæson mere med ham der, det kan jeg slet ikke se nogen mening i.
Arh - nu synes jeg, du er lidt hård ved MilnerVi kan sagtens bliver enige om, at det ikke er R. Carlos, vi har på VB (eller Cafu på HB for den sags skyld...). Pointen er bare, at Milner (og Clyne) har gjort det tilstrækkeligt godt til, at nye backs ikke er brændende platforme. Men man skeler da lidt misundeligt til Tottenhams backs - helt sikkert...
-
Du skriver at det ikke er en brændende platform, det mener jeg det er. Vi kan lynhurtigt blive enige om at vi er uenige på det område.AJJ skrev:Jeg kender godt den uendelige strøm af løse rygter fra forskellige upålidelige kilder. Noterer mig, at Pearce i Echo har nævnt Sessegnon som den foretrukne. Og jeg skrev en ny VB til start 11'eren.Benjastilling skrev:Så du mener ikke der har været en del venstrebacks inde i billedet? Kolasinac, Robertson, De Siglio, og så sent som i dag kom Bertrand op. Så jeg tror nu nok en ny VB har høj prioritet. Og det burde det også, for han har ikke niveauet til mere end top 4.AJJ skrev:Det var jo sarkastisk, at de blev nævnt, ikke - for at understrege, at der er plads til forbedring på både VB og HB. Men prøv nu også også at forholde dig lidt til prioriteringer. Er en ny VB til start 11'eren i top 3 i sommervinduet? Det er det af gode grunde ikke - og hvis det var, havde vi nok hørt om det nu.Benjastilling skrev:Nej det synes jeg ikke jeg er, forholder mig bare lidt kritisk til hans manglende evner. Og så begynder du at komme op med navne på nogle er verdens bedste backs. Det må jo være en jokeAJJ skrev:Benjastilling skrev:Jeg synes Milner startede helt fantastisk ud, helt enig! - men jeg mener virkelig han er faldet i niveau. Han kan jo ikke engang lave et nogenlunde indlæg længere, ikke engang med højreskøjten. Synes også det er mærkeligt at han tager alle de dødbolde, for vi har spillere med langt bedre sparketeknik.AJJ skrev:Vi kan vel godt blive enige om, at Milner har gjort det godt på den VB - og særligt i efteråret, hvor vi kunne stille med stærkeste 11'er. Så en etableret VB er ikke en brændende platform, som jeg ser det - når transferkronerne skal prioriteres. En 17-årig som back up lød vildt i første omgang - men han lader jo til at være noget helt særligt.
Arh - nu synes jeg, du er lidt hård ved MilnerVi kan sagtens bliver enige om, at det ikke er R. Carlos, vi har på VB (eller Cafu på HB for den sags skyld...). Pointen er bare, at Milner (og Clyne) har gjort det tilstrækkeligt godt til, at nye backs ikke er brændende platforme. Men man skeler da lidt misundeligt til Tottenhams backs - helt sikkert...
Jeg mener det er ekstremt nødvendigt med en ny VB til start 11'eren.
Spændende at se, hvad der kommer til at ske - og hvad Milner selv siger, om sin situation.Benjastilling skrev:Du skriver at det ikke er en brændende platform, det mener jeg det er. Vi kan lynhurtigt blive enige om at vi er uenige på det område.AJJ skrev:Jeg kender godt den uendelige strøm af løse rygter fra forskellige upålidelige kilder. Noterer mig, at Pearce i Echo har nævnt Sessegnon som den foretrukne. Og jeg skrev en ny VB til start 11'eren.Benjastilling skrev:Så du mener ikke der har været en del venstrebacks inde i billedet? Kolasinac, Robertson, De Siglio, og så sent som i dag kom Bertrand op. Så jeg tror nu nok en ny VB har høj prioritet. Og det burde det også, for han har ikke niveauet til mere end top 4.AJJ skrev:Det var jo sarkastisk, at de blev nævnt, ikke - for at understrege, at der er plads til forbedring på både VB og HB. Men prøv nu også også at forholde dig lidt til prioriteringer. Er en ny VB til start 11'eren i top 3 i sommervinduet? Det er det af gode grunde ikke - og hvis det var, havde vi nok hørt om det nu.Benjastilling skrev:Nej det synes jeg ikke jeg er, forholder mig bare lidt kritisk til hans manglende evner. Og så begynder du at komme op med navne på nogle er verdens bedste backs. Det må jo være en jokeAJJ skrev:Benjastilling skrev:Jeg synes Milner startede helt fantastisk ud, helt enig! - men jeg mener virkelig han er faldet i niveau. Han kan jo ikke engang lave et nogenlunde indlæg længere, ikke engang med højreskøjten. Synes også det er mærkeligt at han tager alle de dødbolde, for vi har spillere med langt bedre sparketeknik.AJJ skrev:Vi kan vel godt blive enige om, at Milner har gjort det godt på den VB - og særligt i efteråret, hvor vi kunne stille med stærkeste 11'er. Så en etableret VB er ikke en brændende platform, som jeg ser det - når transferkronerne skal prioriteres. En 17-årig som back up lød vildt i første omgang - men han lader jo til at være noget helt særligt.
Jeg mener det er ekstremt nødvendigt med en ny VB til start 11'eren.
Nu må i satme holde med alle de quotes!
"We're not racist, we only hate the mancs"
Siden du nu be'r så pænt om det...
-
Selvfølgelig ven..
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/nedv ... or-schick/
Læste lige denne inde på bold, omkring Nedved's begejstring for Schick fra Sampdoria. Store ord han smider efter den 21-årige angriber, og han lyder spændende! Angiveligt med en frikøbsklausul på 190.000.000 kr. Ville det da også være en spiller vi kunne gå efter??
Læste lige denne inde på bold, omkring Nedved's begejstring for Schick fra Sampdoria. Store ord han smider efter den 21-årige angriber, og han lyder spændende! Angiveligt med en frikøbsklausul på 190.000.000 kr. Ville det da også være en spiller vi kunne gå efter??
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Nedved forsøger at tale en landsmand op. Den er set før. Sagt af en som ikke har set ham spille 

Han er desværre allerede rygtet til mange store klubber. Så helt nem bliver han nok ikke, at få i hus.Benjastilling skrev:Selvfølgelig ven..
Men det burde være muligt, hvis FSG vil åbne lønportemonnæen.