Det tvivler jeg på. Uhyre uhyre vigtig kamp.Bojangles skrev:Jeg tør nærmest ikke se kampen. Men nu jeg endelig har mulighed for at se en mandagskamp, så bør jeg gøre det. Kan mine nerver holde til det?Sivi skrev:Nemlig...YNWA! skrev:Ville være typisk Liverpool ikke at tage i mod den...Sivi skrev:Alle de andre klubber giver os en gave... håber at vi tager i mod den...
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Selv med 6 potentielle start 11 spillere ude, så kan de alligevel have Darmian, Valencia, Mata og Mkhitaryan på bænken.Jesper skrev:Så skal Spurs bare vinde! Utroligt at Swansea ikke fik de 3 point, men sådan er det. United er så hårdt ramt på skadesfronten, at jeg tror de går all in på EL. Så vi skal virkelig være dårlige/dumme, hvis vi ikke skal få den 4. Plads.
Jeg læste, at både scum og shitty fik foræret et straffe hver, så de skulle vel ret beset have stået uden point i dag.
Nu er skæbnen tilbage i vores egne hænder, men endnu engang understreges det, at man ingenting får foræret i PL, og hvis alle ikke er 100% tilstede på banen, så kan også hold under og omkring nedrykningsstregen tage point fra dig hjemme som ude, selvom man selv kæmpe for CL-placeringer.
Fantastisk liga og fantastisk spændende sæson, hvor vi heldigvis er med helt til målstregen.
Lad os ikke håbe, at West Ham spiller med samme gejst som i aftenens derby mod Spurs, når de møder os i næste runde.
Og lad os håbe at Tottenham kan spille med gejst mod man u, selvom de formentligt ikke har noget spille for.
-
Jeg sad med samme tanke.AJ skrev:Lad os ikke håbe, at West Ham spiller med samme gejst som i aftenens derby mod Spurs, når de møder os i næste runde.
I øvrigt kan vi risikere at få samme problemer som Spurs pt. oplever med West Hams wingbacks. Vores backs står højt i banen, hvilket kan også kan vise sig at blive et problem. Lad os håbe Klopp og co. kigger med og finder opskriften til at lirke West Ham op.
Hvad angår Tottenham skal de nok give den gas mod Manchester United, da det er sidste hjemmekamp på det gamle WHL.
Der er ikke nogen hold i Premier League der lægger sig ned, så vi ved hvad vi skal!
Vi skal bare sørge for at afgøre tingene selv.... CL guleroden må i sig selv være motivation nok! og hvis den ikke er nok, så har vi ikke noget at gøre i CL fordi vi og vores spillere ikke er gode nok!!
Så mange spillere udtaler sig at de vil spille CL, men de færreste vil kæmpe for at deres klub kommer i CL....de vil allesammen gerne skifte til en klub, hvor andre har kvalificeret klubben..... forkælede overbetalte tøsedrenge!!!
dohhhh
Vi skal bare sørge for at afgøre tingene selv.... CL guleroden må i sig selv være motivation nok! og hvis den ikke er nok, så har vi ikke noget at gøre i CL fordi vi og vores spillere ikke er gode nok!!
Så mange spillere udtaler sig at de vil spille CL, men de færreste vil kæmpe for at deres klub kommer i CL....de vil allesammen gerne skifte til en klub, hvor andre har kvalificeret klubben..... forkælede overbetalte tøsedrenge!!!
dohhhh
-
- Geografisk sted: Odder
- Alder: 52
Ikke lige den start jeg havde håbet på mellem City og Palace..
Sendt fra min SM-A310F med Tapatalk
Benteke skal nok få en mulighed eller to. Come on!bblauritzen skrev:Ikke lige den start jeg havde håbet på mellem City og Palace..
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Nå, nu må de i det mindste godt lige sætte en prop i...
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
You'll Never Walk Alone
Irriterende for målscoren!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Meget! Deres målscore er nu 4 bedre end vores og det er ikke ligefrem fordi vi banker mål ind på stribe for tidenJesper skrev:Irriterende for målscoren!
Det gør ondt på os, at skulle undvære Mane. Indtil perioden hvor han tog til Afrika cup, smadrede vi mål ind. Siden, not so Much. Først var det Afrika siden skade der var været problemet.MP skrev:Meget! Deres målscore er nu 4 bedre end vores og det er ikke ligefrem fordi vi banker mål ind på stribe for tidenJesper skrev:Irriterende for målscoren!
Vi kommer ikke til at slå City på målscore. Vi kommer hemmelig sikkert til at tage til takke med 4. Pladsen.
På den anden side, så virker Lallana og Coutinho i topform. Og når de spiller godt, så gør Firmino det også. Jeg tror på at vi kan lave et lignende resultat.RedRedRed skrev:Det gør ondt på os, at skulle undvære Mane. Indtil perioden hvor han tog til Afrika cup, smadrede vi mål ind. Siden, not so Much. Først var det Afrika siden skade der var været problemet.MP skrev:Meget! Deres målscore er nu 4 bedre end vores og det er ikke ligefrem fordi vi banker mål ind på stribe for tidenJesper skrev:Irriterende for målscoren!
Vi kommer ikke til at slå City på målscore. Vi kommer hemmelig sikkert til at tage til takke med 4. Pladsen.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Jeg håber da, men tvivler ærligt talt på vi kommer til at vinde med +2 i vores resterende 3 kampe. Kan alvorligt talt ikke se, hvor det skal komme fra.Jesper skrev:På den anden side, så virker Lallana og Coutinho i topform. Og når de spiller godt, så gør Firmino det også. Jeg tror på at vi kan lave et lignende resultat.RedRedRed skrev:Det gør ondt på os, at skulle undvære Mane. Indtil perioden hvor han tog til Afrika cup, smadrede vi mål ind. Siden, not so Much. Først var det Afrika siden skade der var været problemet.MP skrev:Meget! Deres målscore er nu 4 bedre end vores og det er ikke ligefrem fordi vi banker mål ind på stribe for tidenJesper skrev:Irriterende for målscoren!
Jeg tror det bliver en fight, for bare at vinde kampene.
Vi skal nok glæde os over, at Dortmund vandt over Hoffenheim i dag, og dermed overtog tredjepladsen og den direkte CL-kval plads.
Kloppite