Måske de er gået forbi os. Men afstanden bliver ikke mindre, hvis de også begynder at vinde titler. Så nej, lad endelig Chelsea løbe med det.Hr. Drejer skrev:Jo.YNWA! skrev:Og så forstår jeg heller ikke dem der hellere vil have at Tottenham bliver mestre end Chelsea. Chelsea har været foran os i mange år, det har Tottenham ikke.
De er sluttet bedre end os 6 ud af de sidste 7 sæsoner. De har et bedre hold. De har snart et større og federe stadion. Og Spurs er dobbelt så meget værd som Liverpool FC.
http://www.football.london/tottenham-ho ... r-13010409
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Lige præcis Pede. Hvorfor gøre afstanden større end tilfældet? Lad da Chelsea rende med hele lortet, hvis det alligevel ikke er Liverpool. Jeg hader så også Tottenham lige så meget som jeg hader United, det spiller selvfølgelig også ind. Jeg er så pisse træt af det hold, deres fans og bare hele den klub. Så det passer mig helt fint at Chelsea løber med det.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Samme argument kan anvendes mod Chelsea.
Mit had til Chelsea er ubeskriveligt!
Vi skal have nogle ejere som forstår hvad der skal til for at ligge i toppen af PL. Jeg tvivler at vi vil overhale Spurs og Chelsea under FSG. Men de kan jo passende begynde i sommerens transfervindue.
Vi skal have nogle ejere som forstår hvad der skal til for at ligge i toppen af PL. Jeg tvivler at vi vil overhale Spurs og Chelsea under FSG. Men de kan jo passende begynde i sommerens transfervindue.
FSG køre da ellers pænt meget efter samme model som Spurs gør. Vi har bare ikke været helt lige så succesfulde de seneste sæsoner. En overgang var vi endda altid efter de samme spillere. Men ok Spurs betaler selvfølgelig langt mindre i løn end vi gør, så det kan være der den ligger..Hr. Drejer skrev:Samme argument kan anvendes mod Chelsea.
Hvad er det ejerne skal forstå? Hvis det er at købe spillere for store penge, så er det vel blot at bruge samme middel, som har gjort dig så træt af Chelsea - eller hvad?Hr. Drejer skrev:Samme argument kan anvendes mod Chelsea.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg tænker på at man ikke skal sælge din bedste spiller og så køber mange middelmådige spillere for pengene. At man ikke behøver at have et stort plus-overskud efter transfervinduet. At der skal investeres tungt i klubben, ex ny tribune, som klubben lige har fået. At hvis man køber talent, så skal det være klasse.
Problemet for os, at selvom vi er verdens 9 rigeste klub, så ligger der 4-5 klubber fra PL over os. Det er et stort problem. Hvis vi havde været en tysk eller italiensk klub, så vil vi kun have haft en enkelt klub over os. Der er mange mekanismer, som FSG skal have ind i deres overvejelser.
Problemet for os, at selvom vi er verdens 9 rigeste klub, så ligger der 4-5 klubber fra PL over os. Det er et stort problem. Hvis vi havde været en tysk eller italiensk klub, så vil vi kun have haft en enkelt klub over os. Der er mange mekanismer, som FSG skal have ind i deres overvejelser.
Cafu er for mig eksemplet på at VM bliver man husket særligt for og tre finaler er ikke tosset. Men verdens bedste ever, er måske en lige frisk nok kommentar. Jeg smider en top 5 ind senere. Det skal lige overvejes.Hr. Drejer skrev:Ja, Cafu. Han er nok den bedste back nogensinde - i min bog. Han havde både defensive og offensive kvaliteter. Jeg mener at han var med i 3 VM finaler (1994, 1998 og 2002).
Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...
Jeg synes egentlig, at din beskrivelse passer meget godt på både Tottenham og os. Tottenham har haft mere held og dygtighed med spillerindkøb, men strategien er vel den samme. De har dog haft deres træner 1 år længere end os, og det viser sig særligt i deres sammentømrethed og fastlagte koncept. Hvis jeg husker rigtigt, plejer du at sige, at Tottenham er 2-3 år længere fremme i deres udvikling end os. Lad os se lidt på det, der tæller, nemlig PL. Som bekendt har hverken Liverpool eller Tottenham vundet noget siden Pochettino, og senere Klopp), blev ansat. Derfor må vi se på liga-præstation. Jeg udelader altså også cup-turneringer, hvor Liverpool dog siden Klopps ansættelse må siges at have klaret sig bedst baseret på de to finaler sidste sæson.Hr. Drejer skrev:Jeg tænker på at man ikke skal sælge din bedste spiller og så køber mange middelmådige spillere for pengene. At man ikke behøver at have et stort plus-overskud efter transfervinduet. At der skal investeres tungt i klubben, ex ny tribune, som klubben lige har fået. At hvis man køber talent, så skal det være klasse.
I Pochettinos første sæson (14/15) fik Tottenham 64 point og blev nr. 5. Pochettino blev ansat i maj 2014, og havde således hele pre-season og en fuld første sæson til at opnå den pointhøst.
I Pochettinos anden sæson (15/16) fik Tottenham 70 point og blev nr. 3. I øvrigt også sæsonen, hvor de sædvanlige tophold klarede sig ufatteligt dårligt og Leicester som bekendt vandt ligaen.
I Pochettinos tredje sæson (nuværende) har Tottenham 77 point med 3 kampe igen og ligger som bekendt nr. 2.
I Klopps første sæson (15/16) fik LFC 60 point og blev nr. 8. Klopp overtog dog først roret 8. oktober, og havde kun 30 kampe i ligaen til at præstere. Altså blot 4 point færre end Pochettinos første sæson, hvor han havde hele sæsonen, inkl. pre-season, til rådighed. Hertil kommer de to finaler.
I Klopps anden sæson (nuværende) har LFC 70 point med to kampe igen. Vi kan ende alt fra nr. 6. til nr. 3. Samtidig har det været en sæson med usædvanlig hård konkurrence om top 4-pladserne. Nr. 4 kan ende med at kræve 76 point. Kun én gang siden 99/00 har det ikke været nok, nemlig i 13/14-sæsonen, hvor det krævede 79 point (07/08 var også 76 point).
Er vi så virkelig så langt bagud? Jeg synes det ikke. Og jeg forventer og tror helt klart, at vi vil være mere konkurrencedygtige i næste sæson. Samtidig har vi en træner, der beviseligt har kunne håndtere at klare sig godt i de europæiske turneringer i modsætning til Pochettino. Jeg er såmænd fint tilfreds. Jeg bliver selvfølgelig stadig enormt skuffet hvis vi ikke sikrer os nr. 4, men det ser nu ikke så værst ud med vores udvikling.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Har en forventning om at vi henter 4 point i de sidste 2 kampe. Det betyder at arsenal skal smide noget i aften eller på lørdag....2 svære udekampe, men de har stor rutine at ende i top 4 så vi krydser finger i aften
Den vises forskudt på Viaplay, så det er nok yderst tvilvsomttexy skrev:Vises Arsenals kamp ikke på TV i aften?

Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
Pænt irriterende, når aftenens CL kamp nu er så ligegyldig...zalcos skrev:Den vises forskudt på Viaplay, så det er nok yderst tvilvsomttexy skrev:Vises Arsenals kamp ikke på TV i aften?
Kloppite
-
Vicente Calderon! Hvilket fantastisk kulisse. Kommer til at savne at se Atleti spille på dette fantastiske stadion 

-
Sindsyg start! Kom så Atleti!
Hold kæft hvor er det fedt! Jeg under det Atletico så meget! Og jeg har stadig et stort soft spot for Torres og vil gerne se ham vinde De Store Øre for hans hjerte-klub.