Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » torsdag, 18. maj, 2017 20:58

Oomph242 skrev:
Mads T. skrev:Slå nu lige koldt vand i blodet:

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... t-13057223
Avis and! €74m for en spiller og Liverpool er ren utopi.
Det er nogle gange, som om at jeg ikke lever i samme verden som andre LFC fans, da de smed så mange penge for Carroll lærte jeg LFC ikke er "normal", jeg tror næsten alt er muligt. Foretrækker min verden, fremfor den verden hvor intet åbenbart er muligt................Rock on pessimister. eller rettere sagt jazz on *pukesmiley*
Verden er smask fuld af hyklere....

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 18. maj, 2017 21:02

Thommo skrev:
Oomph242 skrev:

Det er nogle gange, som om at jeg ikke lever i samme verden som andre LFC fans, da de smed så mange penge for Carroll lærte jeg LFC ikke er "normal", jeg tror næsten alt er muligt. Foretrækker min verden, fremfor den verden hvor intet åbenbart er muligt................Rock on pessimister. eller rettere sagt jazz on *pukesmiley*
Vi smed kun £35m for Carroll grundet Torres salget. Chelsea forhandlede nærmest prisen for os.

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af Surf » torsdag, 18. maj, 2017 23:40

Thommo skrev:
Oomph242 skrev:

Tror også jeg ville foretrække din verden hvis jeg kunne leve i den Thommo!
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » fredag, 19. maj, 2017 06:57

Signalerne om, at van Dijk vælger andre græsgange end Merseyside bliver tydeligere og tydeligere.

Jeg er på det sidste blevet lidt "småforelsket" i Davinson Sanchez fra Ajax. Han er godt nok kun 20, og langt fra færdigudviklet, men der er saftsuseme potentiale, og monster fysik og energi i kombo med kølig boldomgang og godt touch.

https://www.transfermarkt.com/davinson- ... ler/341429
Vi SMADRER det PIShold !

mortenbak

Indlæg af mortenbak » fredag, 19. maj, 2017 07:07

Cynwal skrev:Signalerne om, at van Dijk vælger andre græsgange end Merseyside bliver tydeligere og tydeligere.

Jeg er på det sidste blevet lidt "småforelsket" i Davinson Sanchez fra Ajax. Han er godt nok kun 20, og langt fra færdigudviklet, men der er saftsuseme potentiale, og monster fysik og energi i kombo med kølig boldomgang og godt touch.

Og hvis han så lige er med til at sørge for at gøre Scums sæson til katastrofal med en EL titel til Ajax d. 24, så er han da velkommen alene på den baggrund Billede

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
rnh
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af rnh » fredag, 19. maj, 2017 07:24

Cynwal skrev:Signalerne om, at van Dijk vælger andre græsgange end Merseyside bliver tydeligere og tydeligere.

Han virker faktisk ret spænende.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » fredag, 19. maj, 2017 07:33

Kunne være en super signing, Tielemans Ligeså og så er det realistisk...

AJJ

Indlæg af AJJ » fredag, 19. maj, 2017 08:42

Cynwal skrev:Signalerne om, at van Dijk vælger andre græsgange end Merseyside bliver tydeligere og tydeligere.J
Hvor fanger du de signaler? Synes ikke lige jeg har set noget, der indikerer det ene eller det andet?

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » fredag, 19. maj, 2017 10:07

AJJ skrev:
Cynwal skrev:Signalerne om, at van Dijk vælger andre græsgange end Merseyside bliver tydeligere og tydeligere.J
Hvor fanger du de signaler? Synes ikke lige jeg har set noget, der indikerer det ene eller det andet?
F.eks. her: http://www.independent.co.uk/sport/foot ... 38981.html
kædet sammen med at Saints bestyrelsesformand siger prisen hedder £ 60 mill, hvilket jeg har svært ved at se LFC/FSG gå med på:
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... m-13048703
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » fredag, 19. maj, 2017 10:11

mortenbak skrev:
Cynwal skrev:
Og hvis han så lige er med til at sørge for at gøre Scums sæson til katastrofal med en EL titel til Ajax d. 24, så er han da velkommen alene på den baggrund Billede

Sent from my iPhone using Tapatalk
Det har jo været fremme, at lønstrukturen i LFC i mange tilfælde er yderst individulet resultat-orienteret.
Mon Michael Edwards kan nå at forhandle en kontrakt med en heftig "Exit-scum"-bonus på plads inden den 24. maj? ;)
Vi SMADRER det PIShold !

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » fredag, 19. maj, 2017 12:32

Cynwal skrev:
AJJ skrev:
kædet sammen med at Saints bestyrelsesformand siger prisen hedder £ 60 mill, hvilket jeg har svært ved at se LFC/FSG gå med på:
Van Dijk er heller ikke i nærheden af at være så mange penge værd. Han er en god spiller, jeg gerne vil give 25-30 mio pund for, men ikke mere. Så god er han altså ikke.

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » fredag, 19. maj, 2017 13:36

Skal jeg sige noget negativt om Davinson Sanchez så er det:
Risikobetonede driblinger som bagerste mand.
Venstreskøjten bruger han vist udelukkende som støttefod
Vi SMADRER det PIShold !

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » fredag, 19. maj, 2017 13:38

Aggerdoo skrev:
Cynwal skrev:
AJJ skrev:
Van Dijk er heller ikke i nærheden af at være så mange penge værd. Han er en god spiller, jeg gerne vil give 25-30 mio pund for, men ikke mere. Så god er han altså ikke.

Jeg syntes ikke han er ret meget bedre end de forsvarsspillere vi har. Han bliver kørt helt op til verdensklasse, og som noget helt vildt stort. Der findes da flere som Liverpool kunne få mere glæde af. Miranda, Andrea Barzagli, Godin kan godt klare en 3 - 4 år mere og skabe et stabilt forsvar. Jeg mener Liverpool skal finde en gennemrutineret forsvarsspiller til at skabe balance.
Men det kunne være spændende, hvis det blev lavet en liste over gode emner vi kunne skrive ind i. Både med unge emner og de rutinerede.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Phil

Indlæg af Phil » fredag, 19. maj, 2017 18:30

Jeg håber at vores prioritering af sommertransfers kommer til at se således ud i:
- 1. prioritering - Midterforsvar
- 2. prioritering - Midtbane
- 3. prioritering - Venstreback
- 4. prioritering - Angriber
- 5. prioritering - Kant

Midterforsvar:
1. Van Dijk (25) - Southampton (Hurtig, sikker med bolden, fantastiske tacklinger, stærk, pl erfaring og tilmed målfarlig) koster ca. 500 mio.

2. Davinson Sanchez (20) - Ajax (Mange af de samme egenskaber som Dijk dog med noget mindre erfaring) koster ca. 200 mio.

3. Boateng (29) - Bayern München (Han er umiddelbart helt klart ude for vores rækkevide, eftersom jeg anser ham en af verdens bedste spillere på hans position, men jeg nævner ham alligevel, da han har fået begrænset med spilletid efter Hummels er kommet til klubben. Han vil helt sikkert være min 1. Prioritet, hvis han er tilgængelig) koster ca. 250-300 mio. med hans alder taget i betragtning
Andre: Jonathan Tah (21) - Leverkusen, Laporte (22) - Athletic Bilbao, Manolas (25) - Roma, Koulibaly (26) - Napoli, Keane - Burnley

Midtbane:
1. Keita (22) - RB Leipzig (Han virker til at have alt, hvad der kræves til at komme direkte ind i vores start 11’er. Han utroligt dygtig i det offensive, hvor han har bidraget med 8 mål og 7 assists, men hans defensive egenskaber er mindst ligeså imponerende, hvor han vil bidrage med en masse erobringer, dynamik og højt presspil) koster ca. 250 mio.

2. Nainggolan (28) - Roma (Han er ligesom Keita en utrolig alsidig spiller, der kan lidt af det hele - bare bedre med mere effaring. Han har i denne sæson spillet 60 kampe for klub og landshold, hvor han har bidraget med 16 mål og 7 assists, men hans defensive spil, hvor hans tacklinger er i særklasse, hvilket blandt andet kan ses her: https://www.youtube.com/watch?v=KCdT2SfLl7U
Koster ca. 300 mio.

Andre: Tielemans - Anderlecht, Bakayogo - Monaco, Carvalho - Sporting Lissabon, N’Zonzi - Sevilla, Fabinho - Monaco, Barkley - Everton, James Rodriguez - Real Madrid, Krychowiak - PSG,

Venstreback:
1. Ryan Sessegnon (17) - Fulham (Ung, hurtig, bidrager med mål og assists. Jeg har aldrig set en fuld kamp med ham, men jeg synes, at han virker meget interessant alene grundet Klopps store interesse i ham. Jeg tror, at han med cupkampe allerede efter næste sæson vil kunne blive fast starter, og vi vil dermed have en fuldgod engelsk venstreback de næste 10 år, hvilket er et stort plus. Det store spørgsmålstegn er dog om han har niveauet allerede nu, og om han er klar til at tage skridtet op til Premier League endnu) koster ca. 100 mio.

2. Mendy (22) - Monaco (Utroligt god i både det defensive og offensive, hvor han med sine skarpe indlæg har bidraget med 8 assists og scoret 1 enkelt mål) koster ca. 225 mio.

Andre: Bernat - Bayern München, Chilwell - Leicester, Robertson - Hull, Ricardo Rodriguez - Wolfsburg, Hector - Köln, Schmelzer - Dortmund, Kolasinic - Schalke, Kondigbia - Inter

Angriber:
1. Lacazette (25) - Lyon (Han har i de seneste mange sæsoner bombet mål ind på samlebånd for Lyon og det er nu tid til at tage skridtet videre. Han minder på mange punkter om en ung Sturridge, der sprudler af selvtillid, hurtighed og en uovertruffen sikkerhed foran målet) koster ca. 350-400 mio.

2. Mbappe (18) - Monaco (Han har vidst hele fodbold Europa, at han besidder noget som meget få i hans alder har. Hurtig, sikker foran mål, vanvittig teknik og god på hovedet. Den her spiller har hele pakken. Problemet er dog, at han har utroligt mange bejlere og prisen kommer nok ikke under de 100 millioner euro)

Andre: Hernandez - Leverkusen, Morata - Real Madrid, Alcacer - Barcelona, Batshuayi - Chelsea, Belotti - Torino, Dolberg - Ajax, Mertens - Napoli

Kant:
1. Costa (26) - Bayern München (Han har i denne sæson ikke fået regelmæssig spilletid, hvilket er utroligt ærgerligt for en spiller af hans kaliber. Han er hurtig, målfarlig, god på dødbolde og har en voldsom teknik) koster ca. 250 mio.

2. Lemar (21) - Monaco (Han har i denne sæson etableret sig som fast starter, og han har betalt tilbage med 14 mål og 13 assists. Jeg tror, at han vil tilbyde noget fart og målfarlighed, som vi mangler, når Mane ikke spiller for os) koster 250 mio.

Andre: Insigne - Napoli, Brandt - Leverkusen, Mahrez -Leicester, Salah - Roma, Fekir - Lyon, Williams - Athletic Bilbao, Lucas - PSG, Forsberg - RB Leipzig,

Alle priserne er baseret på, hvad jeg TROR spillerne er værd, og hvad nogle af de forskellige jounalister/klubpræsidenter/agenter har sat af prisskilt på dem. Der kan og vil derfor nok være forskel på, hvad spillerne i virkeligheden vil blive solgt for. Desuden er spillere, som er helt urealistiske at signe, ikke taget med i mine overvejelser, eftersom jeg ikke kunne se nogen mening med det.

Bojangles
Alder: 46

Indlæg af Bojangles » fredag, 19. maj, 2017 23:33

Phil skrev:Jeg håber at vores prioritering af sommertransfers kommer til at se således ud i:
- 1. prioritering - Midterforsvar
- 2. prioritering - Midtbane
- 3. prioritering - Venstreback
- 4. prioritering - Angriber
- 5. prioritering - Kant
Jeg vil nærmest vende den om, i hvert fald hvis vu leger med ideen om, at vi bevarer alt vi har, så min prioritering hedder:

1. Kant - vi har kun en reel kant i klubben og i stort set alle kampe uden ham, har vi manglet præcis hans styrker - så den hurtige/tekniske spiller til kanten, håber jeg som første prioritetet.
2. venstreback - Vi har en højrebenet arbejdsmand, der hæmmer vores angrebsspil, og en venstrebenet offensiv, som udsætter vores forsvar - det SKAL fanme løses - ligegyldigt om man så har den vildeste manchrush på Milner eller Moreno.
3. angriber - Firmino som førstevalg, skræmmer altså ikke modstanderne - Jeg elsker fuckin den mand og hans spil, men som modstander ville jeg ikke ryste i bukserne. Han arbejder som ti islandske heste. Han kan trylle med en bold som Ronaldinho, men han er fanme lige så uskarp som mig selv. Origi har imponeret et par enkelte kampe, men ellers intet vist. Ings ved ingen, hvad han kommer til at bringe og Sturridge kan evt. være blandt verdens bedste angribere, hvis han kan holde sig skadefri - ellers har han desværre leveret intet. Så det skal enten løses, ved at få en ny stjerne ind som førstevalg, eller ved at de nuværende bliver trænet til det niveau der skræmmer modstanderne - de har potentialet....men?
4. Midterforsvar - Så længe vi har Sakho, er der imø ingen brug for en ny midterforsvarer - men jaja, han skal åbenbart skiftes, og 100% så er Matip, Lovren, Gomez og Klaven ikke godt nok - forhåbentligt hedder det næste sæson prioriteringsmæssigt: Matip, Ny spiller, Lovren, Joe Gomez, anden ungdomsspiller, Can,
5. Midtbane - Tjae. Med dem vi har og en omskolet Coutinho, så er det ikke der jeg ser den største brug for forstærkning - slet ikke når at f.eks Grujic får lov at banke på. Men hvis ikke vi beholder Lucas, så bør der klart komme en ny ind - desværre. For det vil imø skubbe Grujicø's spilletid ned af ranglisten, og jeg tror på at får han chancen, så kan han blive en bærende spiller i mange år i fremtiden - men får han ikke chancen, så er han væk næste sommer.

Besvar