Det er jo netop chamen ved det: At der ikke findes en fast defineret pantone farve = Liverpool rød. Det åbner op for, at hver tidsperiode får sin røde nuance.nikand skrev:hvilken farvekode er Liverpool rød? Synes det er mærkværdigt at hjemmetrøjen ikke altid er den samme røde farve.Cynwal skrev:Den er netop klassisk Liverpool rødHr. Drejer skrev:...... men farven, hmmm, den er i hvert fald ikke Liverpool rød.
Nyheder om LFC og debat om topkampen
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Re: Smånyheder omkring Liverpool FC
Vi SMADRER det PIShold !
Tjah, det synes mange sikkert. Jeg er bare uenig.Cynwal skrev:Det er jo netop chamen ved det: At der ikke findes en fast defineret pantone farve = Liverpool rød. Det åbner op for, at hver tidsperiode får sin røde nuance.nikand skrev:hvilken farvekode er Liverpool rød? Synes det er mærkværdigt at hjemmetrøjen ikke altid er den samme røde farve.Cynwal skrev:Den er netop klassisk Liverpool rødHr. Drejer skrev:...... men farven, hmmm, den er i hvert fald ikke Liverpool rød.
Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...
Så blev der bestilt udebane trøje til mig selv og junior (fars dags gave
)
Havde egentligt besluttet ikke at købe med tryk mere, meeeen så røg der alligevel 5 Wijnaldum bagpå

Havde egentligt besluttet ikke at købe med tryk mere, meeeen så røg der alligevel 5 Wijnaldum bagpå

Jeg synes sidste sæsons udebanetrøje er en af de flotteste fodboldtrøjer længe.
Desværre nåede jeg ikke at få den bestilt i tide og den virker til at være udsolgt i XL alle steder. Har googlet løs og troede jeg fandt én i XL på en "obskur" hjemmeside og tog chancen.... den viste sig at være børnestr XL
Den fik min kærestes 13 årige søn.....han er Chelsea fan
Men han takkede dog pænt og har faktisk brugt den til fodboldtræning, så måske jeg kan påvirke ham i rigtig retning.
Anyway hvis nogen falder over /ligger inde med en i str XL (voksen) de vil af med er jeg meget interesseret.
Desværre nåede jeg ikke at få den bestilt i tide og den virker til at være udsolgt i XL alle steder. Har googlet løs og troede jeg fandt én i XL på en "obskur" hjemmeside og tog chancen.... den viste sig at være børnestr XL

Den fik min kærestes 13 årige søn.....han er Chelsea fan

Men han takkede dog pænt og har faktisk brugt den til fodboldtræning, så måske jeg kan påvirke ham i rigtig retning.
Anyway hvis nogen falder over /ligger inde med en i str XL (voksen) de vil af med er jeg meget interesseret.
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
Hvordan gik det med de trøjer, som du fik navn bagpå for nogle år siden? Jeg holder stadig dig ansvarlig for Keane ikke slog igennem!Belloni skrev:Så blev der bestilt udebane trøje til mig selv og junior (fars dags gave)
Nu blev Keane jo altså solgt et par dage efter, så kan vel næppe være min skyldCallesen skrev:Hvordan gik det med de trøjer, som du fik navn bagpå for nogle år siden? Jeg holder stadig dig ansvarlig for Keane ikke slog igennem!Belloni skrev:Så blev der bestilt udebane trøje til mig selv og junior (fars dags gave)

Hvordan gik det for vores udlejede spillere ?
http://www.liverpool.no/innsikt/blandet ... soldatene/
Ward og Allan er vel de eneste 2, som man gerne vil beholde, og kan resten mon indbringe ca. £ 50 mio. ved salg ?
http://www.liverpool.no/innsikt/blandet ... soldatene/
Ward og Allan er vel de eneste 2, som man gerne vil beholde, og kan resten mon indbringe ca. £ 50 mio. ved salg ?
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
Og Aquilani?Belloni skrev:Nu blev Keane jo altså solgt et par dage efter, så kan vel næppe være min skyldCallesen skrev:Hvordan gik det med de trøjer, som du fik navn bagpå for nogle år siden? Jeg holder stadig dig ansvarlig for Keane ikke slog igennem!Belloni skrev:Så blev der bestilt udebane trøje til mig selv og junior (fars dags gave)
Havde egentligt besluttet ikke at købe med tryk mere, meeeen så røg der alligevel 5 Wijnaldum bagpåDen seneste jeg fik med navn var Emre Can og det er da gået ok
Og tillykke med giftemålet sidste dag igen!
Fuck mand, den trøje havde jeg helt glemt! Det var faktisk en af de fede udebane trøjer såvidt jeg husker... sort med noget guld agtigt.
Jo tak
Jo tak

Jeg synes nu, at det er imponerende, at vi ligger 6 på listen over the most powerful brand in the World, når man tager i betragtning, at vi ikke har vundet mesterskabet i så mange år, er relativt sjælden deltager i CL, ikke køber de store køber kanoner, at vi har et fortsat stort udviklingspotentiale i spillertruppen, stadig kan udbygge Anfield mv:
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... l-13147908
Det store spring til scum overrasker mig også, men det har vel noget med Asien at gøre ?
Det store spring til scum overrasker mig også, men det har vel noget med Asien at gøre ?
Smånyheder omkring Liverpool FC
Så meget mere grund til at FSG finder den store pung frem og satser benhårdt økonomisk!
Bud det samme som "de andre" og hent dem Klopp vil have!
Uden at blinke!
Der skal løbende pokaler i skabet og så vækkes kæmpen.....
Vi er meget større end vores ejere tror!
Ynwa
Bud det samme som "de andre" og hent dem Klopp vil have!
Uden at blinke!
Der skal løbende pokaler i skabet og så vækkes kæmpen.....
Vi er meget større end vores ejere tror!
Ynwa
Forrygende med LFC historik i CL og PL in mente de sidste par årtier - at man kan have et så stærkt brand. Måske det også skyldes fans.Niels K skrev:Jeg synes nu, at det er imponerende, at vi ligger 6 på listen over the most powerful brand in the World, når man tager i betragtning, at vi ikke har vundet mesterskabet i så mange år, er relativt sjælden deltager i CL, ikke køber de store køber kanoner, at vi har et fortsat stort udviklingspotentiale i spillertruppen, stadig kan udbygge Anfield mv:
We need a new Fowler...
Det her er fandeme sjovt.

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Så er der kommet fixtures.
Vi tager imod Scum den 14/10 og gæster dem 10/03.
Ingen top 6 hold møder hinanden i hverken første eller sidste spillerunde. Vi har dog Chelsea ude på broen i næstsidste
http://www.liverpoolfc.com/news/first-t ... or-2017-18
Vi tager imod Scum den 14/10 og gæster dem 10/03.
Ingen top 6 hold møder hinanden i hverken første eller sidste spillerunde. Vi har dog Chelsea ude på broen i næstsidste
http://www.liverpoolfc.com/news/first-t ... or-2017-18