Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » torsdag, 08. jun, 2017 15:04

Oomph242 skrev:
Thommo skrev:
Oomph242 skrev:
Hr. Drejer skrev:Det er noget pis, at VVD ikke kommer. Klopp og hans staff har garanteret brugt måneder på at udarbejde en liste over hvilke positioner vi mangler forstærkninger på, hvilken type vi mangler - de har sikkert lavet en psykisk profil, en fysiks profil, en kompetence profil etc. De har lavet analyser, set utallige videoer, rejst til et utal af kampe, indgået i mange samtaler osv. Og nu er alt det arbejde spildt på grund af en eller anden lille nar med for meget kløe i Facebook-fingeren.

Det vi mangler er en commanding defender, som vi ikke har haft siden Carra stoppede for 5 år siden, og sådan en var VVD. Hverken Matip eller Lovren er det.

Edit: Hvilke alternativer er der? Koulibaly har de fysiske forudsætninger, men mangler fodboldhjerne. Keane og Gibson er den bløde mellemvare. De Vrij har en dårlig skadeshistorik. Jeg har svært ved at finde en forsvarspiller, som er fysisk stærk, god med bolden og har en god fodboldhjerne som vel og mærke er en commanding defender.
Jeg synes nu ikke Frederik Sørensen fra Køln, vil virke helt skæv. Har haft en kanon sæson og er godt defentsivt opdraget i Juventus. Prisen vil nok også mere i FSG leje end en VvD pris.
Sørensen spiller højre back, for Køln. Som back up for Clyne så jeg hellere Flanno, hvis det endelig skal være.
Han har nu spillet mest på midten i denne sæson. Men kan spille en glimrende højre back også... Olkowski og Klunter har primært taget sig af højre back...
Hmm han har været nomineret til efteråret 2016 højreback
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fred ... oejreback/
Verden er smask fuld af hyklere....

Niche
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 52

Indlæg af Niche » fredag, 09. jun, 2017 00:06

Aggerdoo skrev:
Emmy skrev:Boateng er ikke kronisk skadet
I denne sæson har han misset 19 kampe for Bayerne pga. skader. I forrige missede han 20.
Så vidt jeg kan se, er der ikke tale om en kronisk skade, så jeg må holde med Emmy her...

pingel

Indlæg af pingel » fredag, 09. jun, 2017 10:48

Köln har købt ny venstreback - er det så nu vi køber Hector?

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/bund ... eber-horn/

Salt'nPepper

Indlæg af Salt'nPepper » fredag, 09. jun, 2017 13:36

Hejsa. Jeg har fulgt med fra sidelinjen her på forum i en del sæsoner efterhånden, uden at have haft det helt store behov for at blande mig. Ovenpå al den her polemik vedr. VVD har jeg dog haft lyst til at give mit besyv med. Som mange andre også har skrevet, så synes jeg at den omtalte pris på VVD er alt for højt sat, det taget i mente sammenlagt med vores lille ulovlige stunt i sagen, så synes det er på sin plads at vi dropper ham, og kigger efter andre alternativer.
En mand jeg personligt foretrækker, og langt hellere ser end en koulibaly fra Napoli, som også er blevet nævnt, da jeg mener han minder alt for meget om en Sakho, og virker til at have en til tider kluntet boldomgang, er Stefan de Vrij fra Lazio, som har haft en fantastisk sæson i mine øjne. Han er skarp i luftrummet, enormt forudsigende i sit spil, agressiv i hans indgreb, og kan ligge nogle lækre lange sukkerballer ud til kanterne og angriberen. Han mangler måske lidt i accelerationen, men jeg vil ikke kalde ham decideret langsom, og så koster han nok kun omkring halvdelen af en VVD. Lazio skal ikke ud og spille Chl, og de ser ud til at sælge flere af deres store spillere i år, så man kunne måske nok forestille sig at de Vrij, kunne lokkes til Anfield.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 09. jun, 2017 13:50

Velkommen til Danmarks bedste Forum.

Min anke mod De Vrij er hans skader og om han er i stand til at dirigere et forsvar. Siden Carra har vi manglet en Commanding defender, altså en som råber og skriger og dirigere de andre. Det ses eksempelvis på dødbolde, at vi mangler en dirigent.

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » fredag, 09. jun, 2017 14:43

Hr. Drejer skrev:Velkommen til Danmarks bedste Forum.

Min anke mod De Vrij er hans skader og om han er i stand til at dirigere et forsvar. Siden Carra har vi manglet en Commanding defender, altså en som råber og skriger og dirigere de andre. Det ses eksempelvis på dødbolde, at vi mangler en dirigent.
Hvem foreslår du, vi henter, hvis van Dijk ikke er mulig?

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 40

Indlæg af Mads T. » fredag, 09. jun, 2017 15:04

pingel skrev:Köln har købt ny venstreback - er det så nu vi køber Hector?

Jonas Hector har spillet mere på midten end på backen i denne sæson, så det kan være der blot er tale om gardering. Ville dog ikke have noget imod at vi hentede Hector.

XabiAlonso#14

Indlæg af XabiAlonso#14 » fredag, 09. jun, 2017 15:52

Flere på twitter skriver at vi skulle gå efter enten Harry Maguire eller Michael Keane.!!
Er det virkelig den hylde vi skal hente spillere fra?
Sørgeligt.. :|

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers

Indlæg af Thommo » fredag, 09. jun, 2017 16:51

pingel skrev:Köln har købt ny venstreback - er det så nu vi køber Hector?

Bedste overskrift af bold.dk i laaaang tid, delv om den lå til højrebenet skal det jo stadig skrives :lol: :lol:
Verden er smask fuld af hyklere....

texy
Geografisk sted: København

Indlæg af texy » fredag, 09. jun, 2017 20:30

XabiAlonso#14 skrev:Flere på twitter skriver at vi skulle gå efter enten Harry Maguire eller Michael Keane.!!
Er det virkelig den hylde vi skal hente spillere fra?
Sørgeligt.. :|
Hvis du mener, at det er sørgeligt, så kan du gange dette med 1000....

http://www.liverpoolfc.com/news/media-w ... ung-winger

Emre Mor er simpelthen så ufatteligt overvurderet. Ekstremt godt solgt af FCN, for drengen burde på ingen måde deltage i et holdspil. Marcondes der render rundt i FCN nu er flere niveauer over.
Kloppite

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 09. jun, 2017 20:33

Aggerdoo skrev:

Jeg er virkelig i tvivl. Jeg tror at mit hoved var sporet ind på VVD, og nu skal jeg tænke ud af boksen, og det er en svær øvelse.

Måske vi skulle kigge mod Atletico Madrid. Jose Gimenez og Lucas Hernandez er dirigerende og god med fødderne. Problemet er blot at begge er 'små' ift. være midterforsvarer i PL. Hernandez er 1.83 m og Gimenez er 1.85 cm. En af de to kan vel fås til samme penge som VVD.

Laporte i Bilbao er også en mulighed (franskmændene har godt nok nogle talentfulde spillere på vej frem). Han har en udmærket højde - 1.89 m. Han er også god med fødderne.

De er alle unge, men det er med vilje, da Klopp er fremragende til at forme unge spillere.

texy
Geografisk sted: København

Indlæg af texy » fredag, 09. jun, 2017 20:39

Hr. Drejer skrev:
Aggerdoo skrev:

Jeg er virkelig i tvivl. Jeg tror at mit hoved var sporet ind på VVD, og nu skal jeg tænke ud af boksen, og det er en svær øvelse.

Måske vi skulle kigge mod Atletico Madrid. Jose Gimenez og Lucas Hernandez er dirigerende og god med fødderne. Problemet er blot at begge er 'små' ift. være midterforsvarer i PL. Hernandez er 1.83 m og Gimenez er 1.85 cm. En af de to kan vel fås til samme penge som VVD.

Laporte i Bilbao er også en mulighed (franskmændene har godt nok nogle talentfulde spillere på vej frem). Han har en udmærket højde - 1.89 m. Han er også god med fødderne.

De er alle unge, men det er med vilje, da Klopp er fremragende til at forme unge spillere.
Jeg har det fuldstændigt som Drejer. Var så meget oppe i skyerne over, at vi så ud til at signe mit største transferønske, at jeg slet ikke kan finde kvalificerede alternativer.

Jeg kan kun komme på Laporte, som Drejer også nævner. Men jeg ved bare ikke, om han er en instant forbedring af Lovren, når det handler om at spille i PL.

Forventer, at vi ender med at hente Pepe på en fri transfer.
Kloppite

khede

Indlæg af khede » fredag, 09. jun, 2017 21:32

Jeg havde det ambivalent med VVD handlen, han er god men ikke 500 mill god. Det kan jeg simpelthen ikke forstå vi vil betale. Jeg er ikke så bekymret over højden som Hr Drejer er, vi havde selv en Riedle før i tiden som hoppede over de fleste pga springstyrke og timing.

Jeg kunne nu sagtens se Gimenez eller Tah gå ind og gøre det lige så godt som dem vi har. De Vriej kan jeg huske fra tidligere, men da serie A ikke er særligt spændende i min verden ved jeg ikke hvor god han.

Jeg kunne godt tænke mig en af de ovennævnte og så se om Gomez ikke er klar til noget bold.

Jeg vil meget hellere bruge nogle penge på Keita, Lacazette og Mendy til backen. Synes det løb vanvittigt at give så meget for en VVD.

Men hvorfor skulle vi ikke kunnehente en der bliver stor, tænker ikke Soton havde tænkt de kunne få 500 mill for en spiller der spillede i den skotske liga efter en sæson i PL.

Gimenez eller Tah har begge et stort potentiale og vel i virkeligheden meget større talenter end VVD var inden PL.

Real Madrid har også et stort talent gående i Frankfurt som hedder Vallejo eller Romagnoli fra Milan, så der er alternativer til VVD

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » fredag, 09. jun, 2017 21:53

Hr. Drejer skrev:
Aggerdoo skrev:

Det er svært, for nej, det virker ikke rigtigt til, at der er så mange på positionen, der både er realistiske og kan gå ind og gøre en markant forskel.

Jeg er slet ikke up to date på Laporte. Han var et stort talent, men jeg kender ikke nok til hans nuværende niveau. Mange taler godt om ham.

Jeg har selv tænkt på en spiller som Höwedes. Fast inde omkring det tyske landshold, og mon ikke han kunne lokkes til at prøve noget større end Schalke? Han kender jo også Matip.

Nogen nævner Tah, men jeg er ikke sikker på ham. Han er en stor fysisk spiller, men jeg tvivler lidt på, at han er klar til en klub som Liverpool.

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » fredag, 09. jun, 2017 22:30

De der nævner Tah har ikke set mange kampe med Leverkusen i den netop afsluttende sæson.

Efter min mening er Tah alt for tung til at spille i et system, hvor bagkæden overlades at skulle dække så store områder. Tah er ung, men han fejlede ofte i et lignende system i de kampe jeg så denne sæson, hvor Roger Schmidt var ved roret.

Manolas eller Laporte ville som spilertype passe bedre ind. Laporte er også en fantastisk spiller, men han minder mere om Matip, og jeg er ikke sikker på, at det ville gå med to placeringsstærke og kontrollerende midterforsvarer. Vi har behov for en hurtig og nærkampsstærk midterforsvarer, der kan komplementerer Matip.

Besvar