De monitorerer sikkert.......Bøgvad skrev:Har selv samme tanke.. Lige pludselig står vi med en ny signing..Wormie skrev:Der er blevet HELT stille fra Liverpool jounalisterne + ITK den sidste uges tid.
Tror der bliver holdt meget meget tætte kort i klubben lige pt.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
“When I've got nothing better to do, I look down the league table to see how Everton are getting along.”
Du må gerne lige komme med en kilde til, at Echo mener, vi vil give 40 mio. pund for Oxlade...texy skrev:Vi sættes i forbindelse med Oxelaide ifølge Echo. Rygterne siger, at vi vil betale £40m til Arsenal for en spiller, hvis kontrakt udløber om et år.
Hvad er folks mavefornemmelse herinde? Vil Oxelaide være et bedre køb end Salah, som vi åbenbart kun vil betale £28m for?
Jeg kan godt lide Oxelaide. Og jeg kan sagtens se ham rotere på Lalana's position også. Men jeg har bare en bedre fornemmelse i forhold til Salah, som jeg tror ville gøre os bedre i stand til at kunne undvære Mané eller Coutinho i perioder. Så personligt er jeg lidt forundret over, at vi måske er villige til at betale et beløb for Oxelaide, som nok med sikkerhed kunne betyde, at vi fik Salah.
Kan det have en betydning for det mentale og den generelle stemning i omklædningsrummet, at Oxelaide er englænder? Spiller den slags ind i overvejelserne?
Ja, man må sige at det har været ret stille efter Southampton angiveligt "accepterede" vores undskyldning.
Jeg synes godt nok også, at man de sidste par år nærmest har kunnet læse sig frem til alle vi har haft interesse for. Dejligt hvis vi holder kortene MEGET tættere, og kun kommer ud med noget når en pris og personlige forhandlinger er på plads fra nu af!
Er dog stadig rødglødende over Van Dijk handlen, jeg tror han bliver knaldgod. Håber på der stadig ligger en mulighed ved en transfer-request og gode overtalelsesevner fra Van Dijk. Men det sker sku nok ikke. Ellers kan vi jo håbe på han bliver i Southampton et år endnu, og vi har visket tavlen ren med dem næste år. Spørgsmålet er så bare om han gør det så godt, at han er endnu dyrere til den tid, og om vi i så fald kan være med.
Jeg synes godt nok også, at man de sidste par år nærmest har kunnet læse sig frem til alle vi har haft interesse for. Dejligt hvis vi holder kortene MEGET tættere, og kun kommer ud med noget når en pris og personlige forhandlinger er på plads fra nu af!
Er dog stadig rødglødende over Van Dijk handlen, jeg tror han bliver knaldgod. Håber på der stadig ligger en mulighed ved en transfer-request og gode overtalelsesevner fra Van Dijk. Men det sker sku nok ikke. Ellers kan vi jo håbe på han bliver i Southampton et år endnu, og vi har visket tavlen ren med dem næste år. Spørgsmålet er så bare om han gør det så godt, at han er endnu dyrere til den tid, og om vi i så fald kan være med.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... l-13168863Aggerdoo skrev:Du må gerne lige komme med en kilde til, at Echo mener, vi vil give 40 mio. pund for Oxlade...texy skrev:Vi sættes i forbindelse med Oxelaide ifølge Echo. Rygterne siger, at vi vil betale £40m til Arsenal for en spiller, hvis kontrakt udløber om et år.
Hvad er folks mavefornemmelse herinde? Vil Oxelaide være et bedre køb end Salah, som vi åbenbart kun vil betale £28m for?
Jeg kan godt lide Oxelaide. Og jeg kan sagtens se ham rotere på Lalana's position også. Men jeg har bare en bedre fornemmelse i forhold til Salah, som jeg tror ville gøre os bedre i stand til at kunne undvære Mané eller Coutinho i perioder. Så personligt er jeg lidt forundret over, at vi måske er villige til at betale et beløb for Oxelaide, som nok med sikkerhed kunne betyde, at vi fik Salah.
Kan det have en betydning for det mentale og den generelle stemning i omklædningsrummet, at Oxelaide er englænder? Spiller den slags ind i overvejelserne?
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Åhhh nej!
Ja hvis vi allerede nu, betaler så meget for ham. Må det vel ses lidt som en form for tidlig resignation...Hr. Drejer skrev:Åhhh nej!
Well det er deres
"Andre medier skriver (rygter)"
Selv Lfc.com har den "andre aviser skriver" side:
http://www.liverpoolfc.com/news/media-w ... onaco-star
Så tror ikke du skal lægge noget i den ovehoved. det er med 99.9 % garanti en "made up story" for at få clicks
Så tror ikke du skal lægge noget i den ovehoved. det er med 99.9 % garanti en "made up story" for at få clicks
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Præcis. Det er Express, der rapporterer det, ikke Echo. Så det kommer selvfølgelig ikke til at ske.Wormie skrev:Well det er deres
Det her forstår jeg slet ikke. Man er ikke villige til at byde ekstra £7M for Salah.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Der er ingen chance for, at vi henter ham. 0 procent.YNWA! skrev:
Det her forstår jeg slet ikke. Man er ikke villige til at byde ekstra £7M for Salah.
Hvorfor rykkede vi ikke inden gennembruddet, og sparede 60-70 mill £, bare en strø tanke. Hvis altså AnfieldHQ taler sandt. Er det nogle der ved noget, eller bare teenagere med for meget fritid.YNWA! skrev:
Verden er smask fuld af hyklere....
Pladder, der er minimum 50 % hvis endelig vi rent faktisk vil have ham.Aggerdoo skrev:Der er ingen chance for, at vi henter ham. 0 procent.YNWA! skrev:
Verden er smask fuld af hyklere....
Er jeg den eneste der undres over at vi tilsyneladende ikke er synderligt interesseret i Lacazette? Jeg synes godt nok ikke der er meget om ham.
Også kan jeg ikke forstå rygterne om Mbappe... Ja, han er da pisse god, men vil vi virkelig smide så mange penge på én mand? Jeg tror ikke vi rigtig er ude efter ham, men derimod er det klubben der prøver at vise vores intentioner i det her transfervindue - Hvis andre spillere ser hvem vi er ude efter, kan det have en positiv effekt på deres tanker omkring klubben. Noget vi i den grad har brug for efter Van Dijk fadæsen.
Også kan jeg ikke forstå rygterne om Mbappe... Ja, han er da pisse god, men vil vi virkelig smide så mange penge på én mand? Jeg tror ikke vi rigtig er ude efter ham, men derimod er det klubben der prøver at vise vores intentioner i det her transfervindue - Hvis andre spillere ser hvem vi er ude efter, kan det have en positiv effekt på deres tanker omkring klubben. Noget vi i den grad har brug for efter Van Dijk fadæsen.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
You'll Never Walk Alone
Nu hvor det ser ud til VvD ikke er en mulighed, burde vi gå efter Alderweireld i Spurs. Har snakket med en del Spurs fans som mener han har en frikøbsklausul på omkring 250 mio. kr., og han vil tilsyneladende ikke forlænge med dem.
NejThommo skrev:Pladder, der er minimum 50 % hvis endelig vi rent faktisk vil have ham.Aggerdoo skrev:Der er ingen chance for, at vi henter ham. 0 procent.YNWA! skrev: