Jeg anser det heller ikke som særligt sandsynligt, men som Niche påpeger kunne det jo godt være, at han vil spille for Klopp og i en klub a lá Dortmund.Cynwal skrev:Jeg betragter historierne om Aubameyang til LFC som den foreløbige kulmination på agurketid/silly season. Jeg kan slet ikke se et indkøb af en 28 årig til £60-70 mill. passe ind i strategien, da gensalgsværdien vil vise en meget kraftigt nedadgående kurve. Dermed vil afskrivningen være ultra høj, og et sådant indkøb er kun noget for "cashburn"-klubber som Man. City, PSG og andre milliardær-legetøjsbutikker.
Det kunne jo også være, at vi ikke nødvendigvis ser os som en sælgerklub, der skal kunne tjene på et videresalg af alle spillere. Måske er vi kommet helt derhen, hvor vi går efter spillere, der kan få os det sidste stykke mod et mesteskab, en CL-titel mv. og gerne blive helt deroppe ?
Kunne vi lave en 5 årig aftale med PEA, som koster os 60 mio. £ i transfer, så er det 12 mio. £ om året. Vi har godt nok brændt mange gange 12 mio. £ af på spillere, som aldrig blev til noget, og her er der altså temmelig stor sandsynlighed for kæmpe succes.
Er det ikke pengene værd, hvis han kan være forskellen på, om vi kommer helt op at ringe de næste 5 år ? Det er der da bunker af penge i, selvom han koster mange penge. Alene trøje-salget vil vel eksplodere

Vi har vel en masse spillere, som vi ikke vil af med, men skulle de ønske sig væk eller være urealistiske i deres lønforlangende, så har vi stadig masser af spillere, som vil indbringe store transfersummer. Tænk bare på at vi vurderer spillere som Sakho til 30 mio., Markovic til 20, Moreno til 12 og en Stewart til 10 mio.