Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 01. jul, 2017 09:39

Det bliver rigtig svært at hente Keita og VvD i dette vindue jf. James Pearce:

http://www.liverpool.no/nyheter/2017/6/ ... liverpool/

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » lørdag, 01. jul, 2017 16:01

Niels K skrev:Det bliver rigtig svært at hente Keita og VvD i dette vindue jf. James Pearce:

http://www.liverpool.no/nyheter/2017/6/ ... liverpool/
Det er vanskeligt at handle med klubber med penge(Red Bill), men Salah handlen var til gengæld svær pga Roma manglede penge til FFP. Min konklussion er, at det er svært hver gang. Selv Benteke som alle vidste var uønsket, tog nogen tid at gå igennem, og indbragte til sidst det LFC gik efter sådan cirka....5-7 mere end jeg troede muligt kan jeg huske.
Verden er smask fuld af hyklere....

kloppokoppo

Re: Hvem skal ind

Indlæg af kloppokoppo » lørdag, 01. jul, 2017 23:31

Kan slet ikke forstå hvordan folk kan mene at vi ikke nødvendigvis skal styrke midtbanen og at vi kan vente til næste sommer hvis det bliver nødvendigt. Vi har 4 turneringer, der er rigeligt med spille tid til selv Can, hvis hans kontrakt forlænges. Vi spiller normalt med 3 midtbane spillere, man må gå udfra nuværende start 11'er er Hendo, Gini og Lallana. Mod pakket hold kan det være der bliver byttet rundt så Coutinho tager en position på midten istedet. Så man må gå udfra at de 4 skal dække de 3 positioner 2 gange om ugen (CL & PL). Så har vi ligacuppen og FA, jovist falder de ikke i samme periode, men så har vi en (efter min mening) alt for svingende Can og Grujic som er af ubekendt kvalitet. Med ingen skader, så kan det måske lige gå an, men kigger vi på sidste sæson, så havde vi Hendo på hal gas det meste af efteråret og skadet i foråret. Så havde Lallana ude 2 gange efter landsholdspause grovt estimat 1 1/2 måned. Coutinho var ude 1 måned og det tog ham en måned yderligere at komme sig helt over skaden performance mæssigt. For slet ikke at nævne 2 Brasilianere som kom hjem fra landsholdskampe trætte med mindre end 48 timer til kamp mod Scumchester og Stoke? Grunden til jeg nævner det er, at vores bredde er så smal, at selvom vi har fået Salah, så er det de midtbane spillere jeg tidligere har nævnt som Gini eller Lallana som bliver nødt til at tage en af de forreste 3 pladser, hvilket efterlader os med Can og 3 turneringer på samme tid. Vi kan ikke regne med studge, selvom det er så forfriskende når han endelig spiller.

Vi er i CL nu, det er forfanden nu vi skal købe mens vi kan tilbyde noget! Tre skader på sammetid så havner vi en situation som vi var i januar og start februar. Vi taler point tab til Sunderland, Hull, exit fra FA mod wolverhampton og tab til Swansea. Vores start 11 er konkurrencedygtig med de bedste når vi inden skader har, men falder fuldstændig igennem når vi bliver en lille smule presset.

Jeg håber og tror stadig på Van Djik også håber jeg for guds skyld vi henter en midtbanespiller som forstærker os også for at skabe noget sund konkurrence internt i klubben. Synes det er helt vildt som folk glemmer at vores bænk denne sæson har bestået (med alt respekt) woodburn, trentarnold, moreno, klavan, origi og karius. Kald mig bare naiv, men jeg vil ikke have Liverpool skal være tilfredse med at være med i CL. Jeg vil have vi skal give konkurrenterne kamp til stregen og samtidig forventer jeg mere af det vi så i efteråret i ligaen hvor jeg troede vi var kandidater til mesterskabet. For at de skal ske skal vi have meget mere end "bare" Salah som jeg virkelig håber bliver en succes - men det er en anden snak.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » lørdag, 01. jul, 2017 23:50

Godt argumenteret kloppokoppo, og når man ser andre bænke har du helt ret, klynkeren fra scum utd. brokkede sig jo over han måske skulle på banen pga skader......Da der sad 4 engelske, 2 franske og en spansk(hvis mata inde i varmen, ellers "nøjes" vi med 6 A spillere) landsholdsspiller på bænken, så vidt jeg husker. Det kan LFC ikke prale af, men Grujic er vist blevet fit, og Salah som jeg er begejstret for, er dog 2 mand mere til 11´er???, som derved skaber stærk bænk(håber Grujic kan skubbe Gini derud, Salah istedet for Firmino). Jeg har jo Klopp mistænkt for at ville spille uden bænk, idet han ikke bruger den, så bredden behøver jo ikke være så bred. For samme 11´er og indskiftere som får 2-20 min hist og pist gør ingen glade, ude af 11´eren. Han må jo rotere lidt mere i år, pga CL(forhåbentlig) men tvivler på det bliver Rafa style. Var det ikke 100 kampe i streg, uden same line up, med Rafa? Da Naby åbenbart er en prioritet, må man formode at han enten(forhåbentlig) ser Gini for værende for svag, eller vil rotere noget mere. Tænk at vi havde Masch,SteG,Xabi for ikke så pokkers lang tid siden. Xabi var ikke min kop the, og dermed naturligvis den svageste i MIN ligning, med de 3, men foretrækker ham dog over både Gini og Can, ved ikke om jeg har ham over Hendo, men tror ikke jeg er den eneste der ser de 3 gamle over de nye. Og det er altså ikke bare fordi alt SYNES bedre i "gamle"dage, det tre kløver var bedre.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » søndag, 02. jul, 2017 09:04

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » søndag, 02. jul, 2017 09:27

Nej tak til gibbs
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Kongegaard
Alder: 37

Indlæg af Kongegaard » søndag, 02. jul, 2017 10:55

Er jeg den eneste som er begyndt at spekulere lidt om at et evt goddag til Kieta betyder et farvel til Coutinho?
Gerrard og Agger er Liverpool

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » søndag, 02. jul, 2017 11:13

Kongegaard skrev:Er jeg den eneste som er begyndt at spekulere lidt om at et evt goddag til Kieta betyder et farvel til Coutinho?
Så skal Lallana eller Firmino overtage Coutinho's plads. Det håber jeg sku ikke.

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » søndag, 02. jul, 2017 11:25

Kongegaard skrev:Er jeg den eneste som er begyndt at spekulere lidt om at et evt goddag til Kieta betyder et farvel til Coutinho?
Ja...... De spiller hver sin position. Det bliver heller ikke et farvel til Matip, fordi vi har hentet Salah.

cyj71

Indlæg af cyj71 » søndag, 02. jul, 2017 15:48

er det kun mig eller skal vi ikke ha hentet en angriber, eller er det over and out på angriber siden. :cry:

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » søndag, 02. jul, 2017 16:04

cyj71 skrev:er det kun mig eller skal vi ikke ha hentet en angriber, eller er det over and out på angriber siden. :cry:
Det lader til vi nøjes med Sturridge og Firmino af bare nogenlunde kvalitet til angriber pladsen.

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 46

Indlæg af ilusio » søndag, 02. jul, 2017 20:29

Xabi var ikke min kop the, og dermed naturligvis den svageste i MIN ligning, med de 3, men foretrækker ham dog over både Gini og Can, ved ikke om jeg har ham over Hendo, men tror ikke jeg er den eneste der ser de 3 gamle over de nye.

wauw...

I min verden var og er Gerrard noget særligt, men derefter var der ikke den mand i verden jeg hellere ville have på midten end Alonso da han var bedst.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

liverpoolfc86

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 02. jul, 2017 22:17

ilusio skrev:Xabi var ikke min kop the, og dermed naturligvis den svageste i MIN ligning, med de 3, men foretrækker ham dog over både Gini og Can, ved ikke om jeg har ham over Hendo, men tror ikke jeg er den eneste der ser de 3 gamle over de nye.

wauw...

I min verden var og er Gerrard noget særligt, men derefter var der ikke den mand i verden jeg hellere ville have på midten end Alonso da han var bedst.
Ingen over Gerrard. Han er den mest komplette fodbold spiller nogen sinde.

ilusio

Indlæg af ilusio » mandag, 03. jul, 2017 05:30

liverpoolfc86 skrev:
ilusio skrev:Xabi var ikke min kop the, og dermed naturligvis den svageste i MIN ligning, med de 3, men foretrækker ham dog over både Gini og Can, ved ikke om jeg har ham over Hendo, men tror ikke jeg er den eneste der ser de 3 gamle over de nye.

wauw...

Ingen over Gerrard. Han er den mest komplette fodbold spiller nogen sinde.
Helt enig ;)

ilusio

Indlæg af ilusio » mandag, 03. jul, 2017 05:33

Siden Klopp ikke vil sælge Sturridge, så ser jeg ikke vi får flere angribere ind i denne sommer.

Af topholdene var vi suverænt de mest uheldige med skader til vores offensive kræfter. Med Salah og bare lidt mindre uheld, så bør vi ikke mangle mål, selvom det havde været sjovt hvis vi havde fået fat på Lacazette.

Så mon ikke det er balancen på holdet og det defensive vi får at se resten af sæsonen.
Keita, Dijk, VB.

Please?

Besvar