Det er nye tider på Anfield. De finder sjældent et bedre tidspunkt at investere i holdet.Oomph242 skrev:Jeg kan ikke forestille mig, vi går efter både Keita og VvD. FSG's historik viser noget andet.Surf skrev:Jeg synes også det virker ret fornuftigt. Vi kommer til at bruge mange penge på Keita og van Dijk (hvis vi får dem). Og vi har i den grad brug for dækning på backen. Bliver han ikke en succes kan vi sælge ham videre uden tab.
Salah og en af dem, hvis vi er heldige. Jeg håber det bliver Keita.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
Der er for mig næsten ingen tvivl om, at vi er gået efter begge to. Det er der i hvert fald masser af indikationer på. Om vi så får begge er en anden sag. Men selv hvis vi kun får den ene, bliver det stadig dyrt, og derfor giver Robertson fin mening.Oomph242 skrev:Jeg kan ikke forestille mig, vi går efter både Keita og VvD. FSG's historik viser noget andet.Surf skrev:Jeg synes også det virker ret fornuftigt. Vi kommer til at bruge mange penge på Keita og van Dijk (hvis vi får dem). Og vi har i den grad brug for dækning på backen. Bliver han ikke en succes kan vi sælge ham videre uden tab.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
-
- Geografisk sted: Hillerød
- Alder: 37
Han bliver jo nok aldrig en kæmpe stjerne, men han er ung og billig nok til at skiftes med Milner om pladsen samtiddig har han talent nok til at kunne bide sig fast i start 11'eren hvis det bliver nødvendigt. Det kan jo også være at vi henter to VB'er det kommer an på Klopps planer for Milner.Surf skrev:Der er for mig næsten ingen tvivl om, at vi er gået efter begge to. Det er der i hvert fald masser af indikationer på. Om vi så får begge er en anden sag. Men selv hvis vi kun får den ene, bliver det stadig dyrt, og derfor giver Robertson fin mening.Oomph242 skrev:Jeg kan ikke forestille mig, vi går efter både Keita og VvD. FSG's historik viser noget andet.Surf skrev:Jeg synes også det virker ret fornuftigt. Vi kommer til at bruge mange penge på Keita og van Dijk (hvis vi får dem). Og vi har i den grad brug for dækning på backen. Bliver han ikke en succes kan vi sælge ham videre uden tab.
Og jeg syntes det er klogt nok ikke at betale kæmpe summer for en ny VB, hvis man alligevel ikke kan finde en der leverer det man leder efter. med Robertson kan vi jo stadig gå efter Sessegnon(f.eks.) om et år.
Det gode ved Robertson er også at hvis man forsøger at hente en ny VB allerede i dette vindue, så undgår vi at være desperate. Jeg tror de fleste hold lige ganger deres udbudspris med 1,2 når de hører det er LFC der spørger, simpelthen fordi der har været så meget snak om vi mangler en VB.
Der er stille pt. Min der dukker en kanin op af hatten snart.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Ifølge de engelske bookmaker så er naby keita og andrew Robertson (CM og VB) kæmpe favoritter til et skifte mod merseyside. To spillere der begge er landholdsspiller og ekstremt talentfulde. På hvert deres plads.
Defensiven bliver styrket, gevaldigthvis man også går ALL IN på Van Djik og kan blive kanin op af hatten i transfer deadline. Evt med Sakho i et bytte plus nogle penge?
Defensiven bliver styrket, gevaldigthvis man også går ALL IN på Van Djik og kan blive kanin op af hatten i transfer deadline. Evt med Sakho i et bytte plus nogle penge?
You'r Never Walk Alone. ///
-
- Alder: 37
Er Robertson seriøst god nok til at være vores venstre back? Jeg må indrømme, jeg slet ikke lagde mærke til ham, i de kampe jeg så med Hull i sidste sæson.
Nogle twitter rygter nævner også Henrique Dalbert? 23-årig VB fra Nice. Nogen der kender ham?
Tror vi ender med Keita og så 2 usexede navne på VB og CB. Men så kan de jo kun overraske positivt kan man sige
Tror vi ender med Keita og så 2 usexede navne på VB og CB. Men så kan de jo kun overraske positivt kan man sige
Så er det jo godt, at vi ikke køber fodboldspillere pga. deres navn, men i stedet deres evner.MP skrev:Nogle twitter rygter nævner også Henrique Dalbert? 23-årig VB fra Nice. Nogen der kender ham?
Mads T. skrev:Så er det jo godt, at vi ikke køber fodboldspillere pga. deres navn, men i stedet deres evner.MP skrev:Nogle twitter rygter nævner også Henrique Dalbert? 23-årig VB fra Nice. Nogen der kender ham?
Men har Dalbert og Robertson så bedre evner end dem, som har slået deres sexede navn fast?
Umiddelbart er Dalbert et meget spændende navn. Jeg ville have langt mere tiltro til ham end til Robertson som jeg ikke synes har været specielt imponerende. Dalbert har været en del af et temmelig imponerende Nice hold under Lucien Favre, der trods alt har en stil der på nogle områder minder lidt om Klopps. Hurtig spiller, meget arbejdsom og bidrager både offensivt og defensivt, umiddelbart temmelig dygtig til at forsvare men det er nu ift. den franske liga.Oomph242 skrev:
Men har Dalbert og Robertson så bedre evner end dem, som har slået deres sexede navn fast?
Desværre ser det ud til at vi bare er et middel til at få Inter til at betale mere for ham. En anden mulighed kunne være Leverkusens Wendell der også er brasilianer med lidt sambabold til offensiven og gode forsvarsevner i sig, samt endnu en spiller der kender Klopps stil. Han har tidligere været rygtet temmelig kraftigt til Real Madrid, der nu lige har købt Theo Hernandez i stedet.
Imod moderne fodbold.
Du kan ikke bruge odds til nogen som helstDAGGER! skrev:Ifølge de engelske bookmaker så er naby keita og andrew Robertson (CM og VB) kæmpe favoritter til et skifte mod merseyside. To spillere der begge er landholdsspiller og ekstremt talentfulde. På hvert deres plads.
Jeg begriber ikke, at vi tilsyneladende ikke har været ude efter Lacazette. En topspiller der er tilgængelig for en, efter omstændighederne, overkommelig pris.
Tja, til vores spillestil, så tror jeg egentlig jeg foretrækker Firmino. Lacazette minder egentlig meget om Sturridge, så skulle vi have gået efter Lacazette, mener jeg vi skulle have solgt Sturridge. Det som om vi gerne vil beholde Sturridge og give ham chancen.Aggerdoo skrev:Jeg begriber ikke, at vi tilsyneladende ikke har været ude efter Lacazette. En topspiller der er tilgængelig for en, efter omstændighederne, overkommelig pris.
Ved sgu i øvrigt ikke rigtig med Lacazette. Jeg synes hans teknik er dårlig i alle de youtube videoer jeg har set med ham. Og så scorer han halvdelen af sine mål på straffespark.
Forskellen på Sturridge og Lacazette er bare, at sidstnævnte er hårdtarbejdende, og det er vel det, Klopp savner fra Sturridge...Mads T. skrev:Tja, til vores spillestil, så tror jeg egentlig jeg foretrækker Firmino. Lacazette minder egentlig meget om Sturridge, så skulle vi have gået efter Lacazette, mener jeg vi skulle have solgt Sturridge. Det som om vi gerne vil beholde Sturridge og give ham chancen.Aggerdoo skrev:Jeg begriber ikke, at vi tilsyneladende ikke har været ude efter Lacazette. En topspiller der er tilgængelig for en, efter omstændighederne, overkommelig pris.
Ved sgu i øvrigt ikke rigtig med Lacazette. Jeg synes hans teknik er dårlig i alle de youtube videoer jeg har set med ham. Og så scorer han halvdelen af sine mål på straffespark.
Det som Klopp savner fra Sturridge er hans evne til at spille 5 kampe i træk i 90 min.
klopp behøver ikke et arbejdsraseri fra vores spydspids. Klopp skal have flere strenge og til at sætte 1-2 mand på førstebrøringen og afslutte fra hvilken som helst vinkel, ja så er Sturridge blandt de bedste.
Spørgsmålet er så om han fysisk kan holde til det.
klopp behøver ikke et arbejdsraseri fra vores spydspids. Klopp skal have flere strenge og til at sætte 1-2 mand på førstebrøringen og afslutte fra hvilken som helst vinkel, ja så er Sturridge blandt de bedste.
Spørgsmålet er så om han fysisk kan holde til det.

I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.