Nyheder om LFC og debat om topkampen
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
Re: Smånyheder omkring Liverpool FC
I en eller anden form er det her Liverpool relateret.
Bestemt. Det er fedt at flere nu siger fra overfor de medier der ikke kan opføre sig bare lidt anstændigt.Callesen skrev:I en eller anden form er det her Liverpool relateret.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.
-
- Geografisk sted: Hillerød
- Alder: 37
Emmy skrev:Både Henderson og Mané er meldt 100 % friske og klar til preseason
http://www.liverpool.no/nyheter/2017/6/ ... skadefrie/
F***k YEAH!
Det kan blive vildt det her!
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... eting.html
Fremragende nyheder. Jeg tror simpelthen ikke på at de grupperinger, der arbejder imod dette tiltag, er i flertal. Og jeg synes det er ubegrundede argumenter, der bliver fremført, om end jeg da udmærket er klar over det emotionelle i dette emne.
Fremragende nyheder. Jeg tror simpelthen ikke på at de grupperinger, der arbejder imod dette tiltag, er i flertal. Og jeg synes det er ubegrundede argumenter, der bliver fremført, om end jeg da udmærket er klar over det emotionelle i dette emne.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Dette skulle eftersigende være vores 3. trøje næste sæson.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Er der nogen der ved, hvad der blev resultatet af den diskussion der vist nok var i går aftes omkring save standings blandt forskellige Liverpool-support grupper, herunder familierne til Hillsborough?
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Se mødet her.Jesper skrev:Er der nogen der ved, hvad der blev resultatet af den diskussion der vist nok var i går aftes omkring save standings blandt forskellige Liverpool-support grupper, herunder familierne til Hillsborough?
Kloppite
Hvis nogen skulle have lyst til at gøre deres indflydelse gældende i debatten, så kan det gøres her.
Kloppite
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg har lige et spm, da jeg skal til at vælge tv-kanaler:
Hvilke kanaler herhjemme sender Premier League, FA- og League Cup samt CL-kampe denne sæson ?
Hvilke kanaler herhjemme sender Premier League, FA- og League Cup samt CL-kampe denne sæson ?
Det er Viasat og Discovery Networks der har rettighederne.Niels K skrev:Jeg har lige et spm, da jeg skal til at vælge tv-kanaler:
Hvis man skal have det hele med, skal man så vidt jeg ved både have 6'er og Canal 9 fra Discovery, og 3+ og TV3 Sport 1 og 2 fra Viasat.
Imod moderne fodbold.
Jeg kører en grundpakke fra Yousee med 10 valgfrie kanaler. Det dækker alle mine fodboldbehov + de ekstra kanaler jeg synes jeg har behov forNiels K skrev:Jeg har lige et spm, da jeg skal til at vælge tv-kanaler:

Synes jeg læste at Viasat har gået rettigheder til League cup og FA cup. Så Viaplay skulle kunne vise det hele. Kan ikke lige tjekke det nu, men mener jeg husker det sådan.Niels K skrev:Jeg har lige et spm, da jeg skal til at vælge tv-kanaler:
Edit: så lige at du søger tv-kanaler. Det ved jeg ikke lige hvordan fungerer.

Det er også den pakke, jeg tænker på. Men hvilke kanaler har du så tilvalgt for at kunne få alle LFC kampe med ?Mads T. skrev:Jeg kører en grundpakke fra Yousee med 10 valgfrie kanaler. Det dækker alle mine fodboldbehov + de ekstra kanaler jeg synes jeg har behov forNiels K skrev:Jeg har lige et spm, da jeg skal til at vælge tv-kanaler:
Hvilke kanaler herhjemme sender Premier League, FA- og League Cup samt CL-kampe denne sæson ?Koster 459,- om måneden.
Kanal 6, Canal 9, TV3+, TV3 Sport 1 og 2 ? Er det ikke kun TV3 Sport 2, man skal have ?
Canal 9 sender vist ikke LFC, kun superliga mig bekendt...Står i samme situation nu her om en mdr. Altså skal vælge til og fra,fra den store pakke jeg har nuNiels K skrev:Det er også den pakke, jeg tænker på. Men hvilke kanaler har du så tilvalgt for at kunne få alle LFC kampe med ?Mads T. skrev:Jeg kører en grundpakke fra Yousee med 10 valgfrie kanaler. Det dækker alle mine fodboldbehov + de ekstra kanaler jeg synes jeg har behov forNiels K skrev:Jeg har lige et spm, da jeg skal til at vælge tv-kanaler:
Hvilke kanaler herhjemme sender Premier League, FA- og League Cup samt CL-kampe denne sæson ?Koster 459,- om måneden.
Kanal 6, Canal 9, TV3+, TV3 Sport 1 og 2 ? Er det ikke kun TV3 Sport 2, man skal have ?
Verden er smask fuld af hyklere....