Ok, vi kan da godt inkludere superligaen faktiskThommo skrev:Canal 9 sender vist ikke LFC, kun superliga mig bekendt...Står i samme situation nu her om en mdr. Altså skal vælge til og fra,fra den store pakke jeg har nuNiels K skrev:Det er også den pakke, jeg tænker på. Men hvilke kanaler har du så tilvalgt for at kunne få alle LFC kampe med ?Mads T. skrev:Jeg kører en grundpakke fra Yousee med 10 valgfrie kanaler. Det dækker alle mine fodboldbehov + de ekstra kanaler jeg synes jeg har behov forNiels K skrev:Jeg har lige et spm, da jeg skal til at vælge tv-kanaler:
Hvilke kanaler herhjemme sender Premier League, FA- og League Cup samt CL-kampe denne sæson ?Koster 459,- om måneden.
Kanal 6, Canal 9, TV3+, TV3 Sport 1 og 2 ? Er det ikke kun TV3 Sport 2, man skal have ?

Nogle der har et 100% sikkert og fyldestgørende svar på, hvilke kanaler man skal have for at kunne se Liverpool's kampe i epl, fa- og league cup samt cl ? Hvis vi (Gud forbyde det) ryge ud i kval'en, så den står på europa league, skal vi så have flere kanaler ind over ?
Hvilke kanaler skal man have for at kunne se superliga kampene ?