10 - Philippe Coutinho
Re: 10 - Philippe Coutinho
I disse rygtetider

Ville nu nok flytte Melissa Reddy op sammen med Pearce, Barrett og Joyce. Men ellers er det rimlig spot on.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg tror sandsynligheden for at britiske spillere vil til Barca og Real Madrid er betydelig mindre, end at sydamerikanske spillere vil til de to klubber.MP skrev:Prøv og spørg deres fans om det er lyset de ser dette transfervindueHr. Drejer skrev:Mazter81 skrev:Hr. Drejer skrev:Heighway skrev:
Jeg er enig med Zalcos i at Spurs har set lyset. Deres bedste spillere er engelske. Måske skal vi satse mere engelsk/nordeuropæisk/østeuropæisk/afrikansk. Og lidt mindre sydamerikansk.![]()
Personligt vil jeg hellere have Coutinho/Suarez/Torres i 3-4 sæsoner end slet ikke at have dem. De forbedrer vores trup gevaldigt mens de er her og sælges med kæmpe profit.
Hvis Real Madrid eller Barcelona gik all in på Kane eller Alli, så tror jeg alligevel nok spillerne ville kigge på deres nuværende udsigter til trofæer samt lønloftet på £100K og tænke hmmmm
Interessen efter dem har jo bare ikke været der (endnu)
Jeg er stor fan af Torres, Suarez og Coutinho, men det hæmmer vores arbejde, at de smutter når de er udviklet. Det er vores store problem. Vi har jo bevist, at vi kan forvandle et talent til en verdensklassespiller. Problemet, er at vi ikke kan opbygge et hold, når vi mister vores bedste spiller, inden vi kapitalisere sportsligt på vores arbejde.
Skellet mellem "most reliable" og "very reliable" er lidt arbitrært. Og så skal vi nok ikke regne med flere nyheder/historier fra BarrettSkovdal skrev:Ville nu nok flytte Melissa Reddy op sammen med Pearce, Barrett og Joyce. Men ellers er det rimlig spot on.

Og så lige placere de spanske aviser efter twitter og de danske medier som tipsbladet og Tv3 derefter, da de ukritisk gengiver hvadsomhelst fra hvorsomhelst som sandhederAJJ skrev:Skellet mellem "most reliable" og "very reliable" er lidt arbitrært. Og så skal vi nok ikke regne med flere nyheder/historier fra BarrettSkovdal skrev:Ville nu nok flytte Melissa Reddy op sammen med Pearce, Barrett og Joyce. Men ellers er det rimlig spot on.
Bojangles skrev:Og så lige placere de spanske aviser efter twitter og de danske medier som tipsbladet og Tv3 derefter, da de ukritisk gengiver hvadsomhelst fra hvorsomhelst som sandhederAJJ skrev:Skellet mellem "most reliable" og "very reliable" er lidt arbitrært. Og så skal vi nok ikke regne med flere nyheder/historier fra BarrettSkovdal skrev:Ville nu nok flytte Melissa Reddy op sammen med Pearce, Barrett og Joyce. Men ellers er det rimlig spot on.
Hvad mener du? TV3 Sport har lige BREAKET at Liverpool ikke vil sælge Coutinho!

Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
You'll Never Walk Alone
-
Rolig nu; Tv3 skulle lige oversætte fra engelsk, og det tager tid.
TV3 sport er mere clickbait ind nogle af de spam mails jeg får i min uønsket bakke.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Hvad skete der med Tony Barrett?AJJ skrev:Skellet mellem "most reliable" og "very reliable" er lidt arbitrært. Og så skal vi nok ikke regne med flere nyheder/historier fra BarrettSkovdal skrev:Ville nu nok flytte Melissa Reddy op sammen med Pearce, Barrett og Joyce. Men ellers er det rimlig spot on.
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
Tror nærmere det er omvendt, at England ikke har produceret nogle talenter som Barca og Real er interesseret i, da de simpelthen ikke er bedre end alternativerne fra resten af Europa/Sydamerika.Hr. Drejer skrev:Jeg tror sandsynligheden for at britiske spillere vil til Barca og Real Madrid er betydelig mindre, end at sydamerikanske spillere vil til de to klubber.MP skrev:Prøv og spørg deres fans om det er lyset de ser dette transfervindueHr. Drejer skrev:Mazter81 skrev:Hr. Drejer skrev:Heighway skrev:
Jeg er enig med Zalcos i at Spurs har set lyset. Deres bedste spillere er engelske. Måske skal vi satse mere engelsk/nordeuropæisk/østeuropæisk/afrikansk. Og lidt mindre sydamerikansk.![]()
Personligt vil jeg hellere have Coutinho/Suarez/Torres i 3-4 sæsoner end slet ikke at have dem. De forbedrer vores trup gevaldigt mens de er her og sælges med kæmpe profit.
Hvis Real Madrid eller Barcelona gik all in på Kane eller Alli, så tror jeg alligevel nok spillerne ville kigge på deres nuværende udsigter til trofæer samt lønloftet på £100K og tænke hmmmm
Interessen efter dem har jo bare ikke været der (endnu)
Jeg er stor fan af Torres, Suarez og Coutinho, men det hæmmer vores arbejde, at de smutter når de er udviklet. Det er vores store problem. Vi har jo bevist, at vi kan forvandle et talent til en verdensklassespiller. Problemet, er at vi ikke kan opbygge et hold, når vi mister vores bedste spiller, inden vi kapitalisere sportsligt på vores arbejde.
Ja Kane og Alli er da klasse spillere, men når man kigger på hvilke øvrige spillere de deler position med, så forstår jeg da godt de ikke har første prioritet hos de 2 spanske giganter.
I England er der bare RIGTIG langt mellem de gode spillere og det har der været i mange år. For hver en Alli er der jo mindst hundrede Charlie Adam'er. Sidste gang en Liverpool manager forsøgte sig med denne "sats på englændere" strategi, så endte vi med Downing, Adam, (Henderson), Jonjo Shelvey, Craig Bellamy og en ottende plads i ligaen.
Hellere købe udenlanske stjerner som efter 3-4 sæsoner er så gode at Real/Barca må have dem, frem for at købe en håndfuld middelmådige englændere som vi frit kan beholde fordi de aldrig når op på et niveau der overhoved har interesse for de store klubber..
Han arbejder for Liverpool nu som "Middle man between fans and club"jørgen lk skrev:Hvad skete der med Tony Barrett?AJJ skrev:Skellet mellem "most reliable" og "very reliable" er lidt arbitrært. Og så skal vi nok ikke regne med flere nyheder/historier fra BarrettSkovdal skrev:Ville nu nok flytte Melissa Reddy op sammen med Pearce, Barrett og Joyce. Men ellers er det rimlig spot on.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
-
@MP:
Stort set enig med dig omkring engelske spillere. Men vi kan jo kigge mere mod Afrika eller Østeuropa måske. Asien kommer vel også snart mere med. Men jeg synes alligevel at det er trist at vi er endt som udviklingsklub for de spanske giganter (og lidt Chelsea og Man C).
Stort set enig med dig omkring engelske spillere. Men vi kan jo kigge mere mod Afrika eller Østeuropa måske. Asien kommer vel også snart mere med. Men jeg synes alligevel at det er trist at vi er endt som udviklingsklub for de spanske giganter (og lidt Chelsea og Man C).
Men har vi ikke været det siden engang i slut halvfemserne? McMannaman og Owen var da i hvert fald vores utvivlsomt største profiler. Er det ikke bare det lod man har, når man befinder sig på det niveau som Liverpool gør?Hr. Drejer skrev:@MP:
Real og Barca er simpelthen toppen af poppen. Så længe vi rekrutterer spillere fra vores planet, vil der altid være en risiko for, at bedste spiller ryger til en af de to klubber. Det gælder også for Juventus, Bayern, Man U, Man C, Chelsea, PSG osv.
Derimod skal vi aldrig nogensinde igen sælge vores bedste spiller(ere) til en PL-konkurrent.
Derimod skal vi aldrig nogensinde igen sælge vores bedste spiller(ere) til en PL-konkurrent.
Jep - samme sted som pålidelige López Egea fra El Periódico de Catalunya. http://www.plbold.dk/nyhed/journalist-c ... ona-fredagBojangles skrev:Og så lige placere de spanske aviser efter twitter og de danske medier som tipsbladet og Tv3 derefter, da de ukritisk gengiver hvadsomhelst fra hvorsomhelst som sandhederAJJ skrev:Skellet mellem "most reliable" og "very reliable" er lidt arbitrært. Og så skal vi nok ikke regne med flere nyheder/historier fra BarrettSkovdal skrev:Ville nu nok flytte Melissa Reddy op sammen med Pearce, Barrett og Joyce. Men ellers er det rimlig spot on.
Nu er det PÅ FREDAG. I går var det OM FÅ TIMER