Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 13. aug, 2017 11:54

Jesper skrev:http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... r-10978266
Her er der to eksempler på spillere, som rent faktisk burde kunne gå direkte ind på holdet. Jeg har en god ven, der er kæmpe Napoli fan og jeg er derfor ofte tvangsindlagt til at se dem. Insigne, han er altså rigtig, rigtig god! Og så er han uhyre målfarlig, så det er vel ikke at fornægte.
Meyer er også meget interessant og han er en lidt anden type end Insigne. Faktisk lidt en gammeldags playmaker, selv om han ofte spiller med udgangspunkt på fløjen. Han er kreativ og kan tempere spillet. En super signing, skulle vi komme så langt.
Max Meyer synes jeg absolut, at vi skal gå efter. Han har 1 år tilbage og vil ikke forlænge, så den burde ligge lige til højrebenet.
Insigne bliver nok mere problematisk, da han er fan favourite og deres eneste lokale spiller efter, hvad jeg kan læse mig frem til.

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » søndag, 13. aug, 2017 12:46

nikand skrev:
RedRedRed skrev:
nikand skrev:Saul Niguez kunne være en spændende tilføjelse til truppen. Er dog ejet af TPO og spiller i Atletico skal ikke må handle spillere.
Er det Leon Goretzka der får tankerne om en Lothar Matthaus frem?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Men Saul har jo lige skrevet under på en 9 årig!!! kontraktforlængelse. Jeg ved godt, at kontraktforlængelser ikke betyder det store for spillerne i disse tider (vel Coutinho?), men 9 år gør sgu alligevel, at jeg anser det for komplet urealistisk.
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... -deal.html
Ja under normale omstændigheder ville det være helt umuligt. Men kontrakten er lavet med TPO, og er ganske anderledes end normale kontrakter.
Ja, så vidt jeg kan forstå efter at have læst lidt op på det, så er det stadig ulovligt med TPO. Der er åbenbart bare et hav af loop holes som agenterne og firmaer anvender for, at omgå reglerne (til dels takket være Big Sam).

Hvad jeg ikke har kunnet læse mig til, er hvem der bestemmer hvornår spilleren skal sælges? Er det klubben, eller er det TPO?

TPO er jo interesserede i salg så ofte som overhovedet muligt. Gerne hveranden uge for, at cashe mest muligt ind på deres investering. Er det dem der bestemmer er Saul nok ikke umulig (hvis ellers spilleren selv vil LFC).

Er det stadig klubben der bestemmer omkring salg, er Saul umulig.

Ved du hvem der bestemmer i praksis?

Kasper88

Indlæg af Kasper88 » søndag, 13. aug, 2017 17:17

Niels K skrev:
Jesper skrev:http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... r-10978266
Her er der to eksempler på spillere, som rent faktisk burde kunne gå direkte ind på holdet. Jeg har en god ven, der er kæmpe Napoli fan og jeg er derfor ofte tvangsindlagt til at se dem. Insigne, han er altså rigtig, rigtig god! Og så er han uhyre målfarlig, så det er vel ikke at fornægte.
Meyer er også meget interessant og han er en lidt anden type end Insigne. Faktisk lidt en gammeldags playmaker, selv om han ofte spiller med udgangspunkt på fløjen. Han er kreativ og kan tempere spillet. En super signing, skulle vi komme så langt.
Max Meyer synes jeg absolut, at vi skal gå efter. Han har 1 år tilbage og vil ikke forlænge, så den burde ligge lige til højrebenet.
Insigne bliver nok mere problematisk, da han er fan favourite og deres eneste lokale spiller efter, hvad jeg kan læse mig frem til.

Insigne? Tja, sidst Klopp købte italiensk angriber gik det ikke just godt. Men en topangriber kunne måske være løsningen, hvis Coutinho smutter. Så kan Firmino trækkes ned på midtbanen. Han spillede alligevel i store dele af pre-season bag enten Origi eller Solanke. Han er godt nok en bitte lort, Insigne. Hvis vi gerne vil have en angriber, så kan vi da lige så godt lægge det beløb Dortmund vil have for Aubameyang.

Jeg stemmer for at forsøge os på Arturo Vidal. Ja, han er 30 år, men det er den rutine på topplan og i Champions League som vi skal have. Han er uhyggelig målfarlig og arbejder hårdere end nogen anden spiller. Han er for mig at se en af verdens bedste midtbanespillere og hans vindermentalitet og ærgerrighed er på niveau med Suarez'.

Vidal og Alderweireld, så er jeg tilfreds og så kan vinduet få lov at lukke i.
Corner taken quickly...

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 13. aug, 2017 17:42

Hvorfor skulle Spurs sælge?

Kasper88

Indlæg af Kasper88 » søndag, 13. aug, 2017 17:49

Fordi Alderweireld ikke har forlænget sin kontrakt. Det er der op til flere der har skrevet herinde. Det er bare at følge lidt med. ;)

Medmindre du henviste til Dele Alli snakken? Ingen aner jo ret beset, hvilken spiller du henviser til.
Senest rettet af Kasper88 søndag, 13. aug, 2017 17:51, rettet i alt 1 gang.
Corner taken quickly...

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » søndag, 13. aug, 2017 17:51

Insigne er ikke en central angriber, han spiller med udgangspunkt på kanten.

Hvis Klopp havde fastholdt Coutinho på positionen som venstre kantspiller op til denne sæson kunne jeg forstå bevæggrunden for at forsøge sig med Insigne. Der er mange lighedstegn mellem de to spillere. Jeg anser dog Insigne som værende mere direkte i sit spil, og jeg har endnu til gode at se, at han besidder Coutinho's overblik og evne til at iscenesætte sine medspillere.

Det er langt vigtigere, at vi får fokuseret på at hente den centrale midtbanespiller, der kan diktere tempoet og finde vores tre forreste spillere i rette position og på rette tidspunkt. Hvis vi tager Coutinho ud af ligningen, har vi i øjeblikket kun Lallana, der til dels magter at skabe dette bindeled.

Jeg forstår nødvendigheden af løbestærke og ihærdige spillere hos centrale midtbanespillere, men synes samtidig Klopp tillægger disse kvaliteter lige lovlig megen betydning. Det hjælper ikke, at Gini, Henderson, Can og Milner alle kan løbe solen sort, hvis de samtidig formår at føre bolden frem mod vores forreste trio. Vi kan ikke spille tre af disse samtidig, hvis Klopp og co. vil gøre sig nogle forhåbninger om at spille med hvor det er sjovt i år.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 13. aug, 2017 17:51

Kasper88 skrev:Fordi Alderweireld ikke har forlænget sin kontrakt. Det er der op til flere der har skrevet herinde. Det er bare at følge lidt med. ;)

Medmindre du henviste til Dele Alli snakken? Ingen aner jo ret beset, hvilken spillere du henviser til.

Hvor bor han? jeg vil med glæde hente ham og køre ham Til. Melwood.

sjampen
Alder: 34

Indlæg af sjampen » søndag, 13. aug, 2017 17:59

Robbie_God_Fowler skrev:
Jeg forstår nødvendigheden af løbestærke og ihærdige spillere hos centrale midtbanespillere, men synes samtidig Klopp tillægger disse kvaliteter lige lovlig megen betydning. Det hjælper ikke, at Gini, Henderson, Can og Milner alle kan løbe solen sort, hvis de samtidig formår at føre bolden frem mod vores forreste trio. Vi kan ikke spille tre af disse samtidig, hvis Klopp og co. vil gøre sig nogle forhåbninger om at spille med hvor det er sjovt i år.
Som jeg også har påpeget flere gange, så synes jeg netop dette er et afgørende problem for balancen på vores hold. Det er efter min mening netop grundet til, at vi har det så svært imod bundholdene hvor det er op til os at skabe kampen, hvorimod det selvfølgelig ikke er specielt udpræget mod hold der gerne selv vil fremad. Der mangler ganske enkelt en playmaker inde centralt.
Imod moderne fodbold.

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Indlæg af nikand » søndag, 13. aug, 2017 17:59

RedRedRed skrev:
nikand skrev:
RedRedRed skrev:
nikand skrev:Saul Niguez kunne være en spændende tilføjelse til truppen. Er dog ejet af TPO og spiller i Atletico skal ikke må handle spillere.
Er det Leon Goretzka der får tankerne om en Lothar Matthaus frem?
Men Saul har jo lige skrevet under på en 9 årig!!! kontraktforlængelse. Jeg ved godt, at kontraktforlængelser ikke betyder det store for spillerne i disse tider (vel Coutinho?), men 9 år gør sgu alligevel, at jeg anser det for komplet urealistisk.
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... -deal.html
Ja under normale omstændigheder ville det være helt umuligt. Men kontrakten er lavet med TPO, og er ganske anderledes end normale kontrakter.
Ja, så vidt jeg kan forstå efter at have læst lidt op på det, så er det stadig ulovligt med TPO. Der er åbenbart bare et hav af loop holes som agenterne og firmaer anvender for, at omgå reglerne (til dels takket være Big Sam).

Hvad jeg ikke har kunnet læse mig til, er hvem der bestemmer hvornår spilleren skal sælges? Er det klubben, eller er det TPO?

TPO er jo interesserede i salg så ofte som overhovedet muligt. Gerne hveranden uge for, at cashe mest muligt ind på deres investering. Er det dem der bestemmer er Saul nok ikke umulig (hvis ellers spilleren selv vil LFC).

Er det stadig klubben der bestemmer omkring salg, er Saul umulig.

Ved du hvem der bestemmer i praksis?
Jeg har tidl. Linket til en artikel fra Politiken ang. Sauls kontrakt som lægger op til han skal sælges inden for den absurde kontraktlængde. Men hvem der siger ja tak i praksis vides ikke. Men mon ikke det er TPO, som jo har købt rettighederne da han var en knægt. Pænt god investering når han sælges for mere end 1.5 mio euro

We need a new Fowler...

Kasper88

Indlæg af Kasper88 » søndag, 13. aug, 2017 18:06

R_G_F:

Der er heller ingen, der har skrevet, at Insigne er centralangriber. Men nu er en venstre kant jo altså ret beset en angriber-positioner i Napoli. Vi er bare godt besat på den position med Mane.
Det kan så selvfølgelig være, at Insigne i stedet er i kikkerten som erstatning til Coutinho på en offensiv midtbane. Det er så også derfor jeg tænker, at vi så alligevel i stedet bare burde betale det Dortmund vil have for Aubameyang, så vi kan få en rendyrket centralangriber, som er det vi umiddelbart mangler mere end en til kanten eller offensiv midtbane.

Men ja, en rendyrket midtbanespiller bør være målet. Vidal er både løbestærk, men også teknisk stærk, rutineret og farlig foran mål...Og så en centralforsvarer selvfølgelig.
Corner taken quickly...

Brugeravatar
nikand

Indlæg af nikand » søndag, 13. aug, 2017 18:23

Kasper88 skrev:R_G_F:

Der er heller ingen, der har skrevet, at Insigne er centralangriber. Men nu er en venstre kant jo altså ret beset en angriber-positioner i Napoli. Vi er bare godt besat på den position med Mane.
Det kan så selvfølgelig være, at Insigne i stedet er i kikkerten som erstatning til Coutinho på en offensiv midtbane. Det er så også derfor jeg tænker, at vi så alligevel i stedet bare burde betale det Dortmund vil have for Aubameyang, så vi kan få en rendyrket centralangriber, som er det vi umiddelbart mangler mere end en til kanten eller offensiv midtbane.

Men ja, en rendyrket midtbanespiller bør være målet. Vidal er både løbestærk, men også teknisk stærk, rutineret og farlig foran mål...Og så en centralforsvarer selvfølgelig.
Har faktisk set Vidal spille alle ovennævnte pladser.

We need a new Fowler...

Kasper88

Indlæg af Kasper88 » søndag, 13. aug, 2017 18:34

Så meget desto mere grund til at hente Vidal :mrgreen:
Corner taken quickly...

Brugeravatar
nikand

Indlæg af nikand » søndag, 13. aug, 2017 19:31

Kasper88 skrev:Så meget desto mere grund til at hente Vidal :mrgreen:
Helt enig. Er han ikke blandt Carlo Ancelottis udvalgte?

We need a new Fowler...

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » søndag, 13. aug, 2017 19:39

nikand skrev:
Kasper88 skrev:Så meget desto mere grund til at hente Vidal :mrgreen:
Helt enig. Er han ikke blandt Carlo Ancelottis udvalgte?

Vidal er vel nærmest en af de mest sikre på holdkortet og Bayern er sultne efter CL pokalen. Han ryger ingen steder.

Brugeravatar
Valdemax
Alder: 52

Indlæg af Valdemax » søndag, 13. aug, 2017 22:30

Hvorfor køber vi ikke Danny Rose ? han koster kun 50mill også for vi løst vores LB problem

Besvar