Mads T. skrev:Efter missæren med VVD og den langstrakte affære med Keita, som ligeledes figurrede heftigt i medierne, tror jeg klubben har forsøgt at sætte prop i hvad der kommer ud fra klubben. Jeg er sikker på, at der arbejdes hårdt bag facaden, men om det resulterer i spillere er selvfølgelig en anden sag. Det virker til, at afslå store tilbud og holde på sine spillere er det nye sort i fodboldverdenen.
Jeg tror da, at man gør klogt i at se til klubber, som godt kan være store som Roma og Lazio, men hvor man ved, at de altid mangler penge og skal sælge for at kunne købe, ift FFP osv.
Vi har haft held mange gange før hos Soton, men vi fik jo dummet os, og de stod foran en ny ejer/investor, så i dette vindue blev det en del sværere, men Pelegrini skal jo også sælge for at kunne købe, og han kan jo nøjes med at sælge 1 utilfreds spiller, og så er der penge nok til 2-3-4 køb for en klub som Soton.
Jeg vil ikke udelukke denne handel endnu.
Ellers bør vi nok have et rigtig stærkt spejdernetværk i udvalgte lande i Afrika og Sydamerika, og så skal vi nok opfinde nye handelsstrategier, når vi skal handle med up coming, pengestærke klubber, som jeg synes at klubber som chelsea og man city har meget held med. man city betaler nok giga lønninger, som vi ikke kan være med på, men vi nærmer os vel chelsea's lønninger så småt ?