Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Ham Morata er da godt nok alle 80 mil pund værd
Ærveligt at Chelsea fik ham over United!
Ærveligt at Chelsea fik ham over United!
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Nu er jeg god til at læse mellem linierne, så jeg havde fornemmet detCynwal skrev:
Jeg kan bare ikke snuppe David Luiz.

Verden er smask fuld af hyklere....
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Det er jo ikke spidskompetencen hos alle på Forum, så .......Thommo skrev:Nu er jeg god til at læse mellem linierne, så jeg havde fornemmet detCynwal skrev:
Jeg kan bare ikke snuppe David Luiz.
Vi SMADRER det PIShold !
Man skulle sgu tro, at Barcelona og Real Madrids fans kun bestod af møgforkælede børn. Der er næsten halvtomt på Camp Nou
Bingo klub man...

Bingo klub man...
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
Det er vist fordi, at de vil af med deres præsident. Men ja, det er en børnehave.Skovdal skrev:Man skulle sgu tro, at Barcelona og Real Madrids fans kun bestod af møgforkælede børn. Der er næsten halvtomt på Camp Nou![]()
Bingo klub man...
Corner taken quickly...
Pickford har godt nok reddet nogle skud og City misbrugt gode muligheder og så forærer Sane Everton et mål med håbløst at holde bolden inde og så ikke følge med tilbage, den må være hård at sluge for City. Spændende at se deres modsvar !
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.
Ret skidt modsvar må man sige.jensemand skrev:Pickford har godt nok reddet nogle skud og City misbrugt gode muligheder og så forærer Sane Everton et mål med håbløst at holde bolden inde og så ikke følge med tilbage, den må være hård at sluge for City. Spændende at se deres modsvar !
Og nu lidt over én halvleg uden Walker. Sendt ud med sit 2. Gule kort.Mads T. skrev:Ret skidt modsvar må man sige.jensemand skrev:Pickford har godt nok reddet nogle skud og City misbrugt gode muligheder og så forærer Sane Everton et mål med håbløst at holde bolden inde og så ikke følge med tilbage, den må være hård at sluge for City. Spændende at se deres modsvar !
YNWA..!
Ja det kan man ikke se er 2 milliarder værd
og nu rødt til Walker... Hårdt dømt må man sige, men det ser ud til at vi måske også overhaler City i den her runde. Ikke dårligt 

Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.
Hov troede du skrev ret skidt forsvar... Er vist lidt træt...
Man City spiller altså en gedigen omgang angrebsfodbold. Sikke en dynamik og individuelle evner. Og de kan drible! Noget man efterhånden sjældent ser.
Og Everton kan godt bliver giftige i løbet af året, tænker jeg.
Fed kamp
Og Everton kan godt bliver giftige i løbet af året, tænker jeg.
Fed kamp
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Owned 

Respekt til Riyad Mahrez, der ønsker at forlade Leicester, men som stadig stiller til start og rådighed for sit hold og leverer en indsats. Og nej, Coutinho er ikke skadet. Chelsea brugte den samme undskyldning med "rygproblemer", sidst da Costa ville væk. Man skal være mere end ignorant, hvis man hopper på den.
Coutinho og van Dijk:
Mahrez:
Det må være dejligt med en spiller, der ikke skaber kaos i klubben.
Coutinho og van Dijk:

Mahrez:

Det må være dejligt med en spiller, der ikke skaber kaos i klubben.
Corner taken quickly...
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Tihi FCK. Hvor må det være pinligt at ryge ud af CL til et hold fra friggin' Azerbaijan..
Tjah jeg synes det er godt for ligaen, at misserne ikke har 200 mill oveni i det 500 mill de har mere end de andre hold i ligaen. Jeg har tænkt meget over den påstand, at man skal ønske danske hold gør det godt i CL og EL, det gør jeg også når de er der, for så er der ingen vej tilbage, men håber ikke fck øger økonomien, derimod må de hjertens gerne beholde hæmskoen(nordmanden). Men det er jo skrækkeligt de har så mange flere penge end 11 andre hold, at man skulle tro det var forskellige ligaer.ThunderZtorm skrev:Tihi FCK. Hvor må det være pinligt at ryge ud af CL til et hold fra friggin' Azerbaijan..
Verden er smask fuld af hyklere....