@ Aggerdoo
Synes godt nok, at du maler et negativt billede, der ikke nødvendigvis reflekterer virkeligheden.
Angående midterforsvaret, så ved hverken du eller jeg reelt, hvad der foregår på de interne linjer. Men hvis vi tager det for gode varer, at vi ikke henter andre end VVD, så vil det være en kæmpe succes, hvis det lykkes, mens det vil være en forventet skuffelse, hvis det mislykkes.
Omvendt, hvis vi går ud og henter en nødløsning - vi kan jo kalde ham Tah - og VVD så ender i Chelsea, City eller Arsenal, så vil det også være en kæmpe skuffelse, som den sportslige ledelse også vil få skudt i skoene. Og selvom VVD bliver hos Saints, så vil den sportslige ledelse få tæv, hvis den nye forsvarsspiller ikke slår til med det samme. Så vil anken lyde, at man ikke var forberedt og sidst i vinduet hentede en nødløsning - uanset om spilleren måtte være et emne, der var udpeget allerede før transfervinduet.
Draxler over Salah? Den konklusion vil jeg helst vente med. Men mig bekendt, så spiller Draxler i venstre side, så hvis vi henter ham nu, hvor han åbenbart er sat til salg, så vil det jo være som alternativ til Mané. Og jeg kan ikke rigtigt sætte fyldestgørende ord på, hvor meget bedre end Draxler, jeg vurderer Mané til at være.
Midten. Jeg ser det slet ikke som essentielt, at forstærke her. Ja, vi har en skade til Lallana. Men, at Coutinho er ude, er jo bare en komplet uforudseelig udvikling, som heldigvis kun er midlertidig. Når han kommer tilbage fra landsholdspause, så skal han nok levere. Hvem ved, måske han allerede er klar imod Arsenal, så han rent faktisk kan få lov at tage til landsholdspause i Brasilien. Folk taler ofte om, at spillere, der ikke får deres skifte, ikke vil kunne levere på deres normale niveau. Men i stedet for at komme med de sædvanlige eksempler på spillere, der rent faktisk har gjort det, så kunne jeg godt tænke mig et par (eller flere) eksempler på spillere, der ikke har leveret? Ikke som en provokation, men fordi jeg ikke selv lige kan komme på eksempler.
Jeg vil da bestemt gerne have en enkelt eller to signings. Men de skal være af den rette kvalitet. Jeg er ligeglad med endnu en Wijnaldum signing til midten. Eller endnu en Sakho-signing. Så bruger jeg hellere den rigtige Wijnaldum og den rigtige Sakho, indtil det er muligt at hente de spillere, som man mener er bedre.
Kloppite