Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
pingel

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pingel » tirsdag, 22. aug, 2017 15:51

nikand skrev:
pingel skrev:Ja, jeg kan da også godt forstå Draxler. Men nu har han bare meldt sig ind i en klub af spillere der ikke rigtigt længere passer ind i vores setup imø - og det uanset hans spillemæssige kvaliteter...
Hvorfor passer Draxler pludselig ikke i vores set up, når Klopp ønskede ham i vinters?

Sent from my iPhone using Tapatalk
Pga det jeg skrev i mit første indlæg: hierakiet, løn og så hans fravalg i første omgang.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 22. aug, 2017 17:36

Daily Star er ikke et troværdigt medie, men en gang imellem kan de jo også risikere at finde en nyhed, ligesom den blinde høne kan finde et korn.
Eller også trænger jeg bare til lidt gode nyheder i transfermarkedet - Selv om det jo ser ud til, at Coutinho nu bliver her.

Mateo Kovacic fra Real Madrid? Kunne han være en løsning til lidt mere kreativitet på midtbanen?

http://www.dailystar.co.uk/sport/footba ... ossip-news
Vi SMADRER det PIShold !

MP

Indlæg af MP » tirsdag, 22. aug, 2017 17:40

Cynwal skrev:Daily Star er ikke et troværdigt medie, men en gang imellem kan de jo også risikere at finde en nyhed, ligesom den blinde høne kan finde et korn.
Eller også trænger jeg bare til lidt gode nyheder i transfermarkedet - Selv om det jo ser ud til, at Coutinho nu bliver her.

Mateo Kovacic fra Real Madrid? Kunne han være en løsning til lidt mere kreativitet på midtbanen?

Læste også godt rygtet (dog fra andre utroværdige kilder) xD

Han er en fremragende spiller, men efter også at have snakket med flere Real Madrid fans, så lyder det som en handel vi godt kan glemme. Han ser ud til at skulle være arvtager af den aldrende Modric, så Real slipper ham næppe.

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » tirsdag, 22. aug, 2017 17:49

Cynwal skrev:Daily Star er ikke et troværdigt medie, men en gang imellem kan de jo også risikere at finde en nyhed, ligesom den blinde høne kan finde et korn.

Nu er Kovacic for det første defensiv midtbanespiller, så på den måde løser han intet i forhold til at få mere kreativitet til midten. I øvrigt bliver han linket mere eller mindre useriøst til os i hvert vindue.

Kasper88

Indlæg af Kasper88 » tirsdag, 22. aug, 2017 18:20

Arh, Kovacic fortrukken position er nu central midt, men det er korrekt, at han kan spille defensiv midt, ligesom han i øvrigt også kan spille offensiv midt. Jeg vil absolut mene, at Kovacic løser flere kreative problemer end Henderson, Gini og Can formår. Men han kunne rigtig nok ligne en af arvtager til Kroos eller Modric om et par år, selvom Real også har Marcos Llorente og Dani Ceballos til de positioner.

Det kunne måske give god mening både for Liverpool og Real Madrid, hvis vi kunne leje Kovacic i en sæson og så med en eventuel klausul om at kunne købe ham næste sæson, såvidt Real Madrid finder ham overflødig i deres projekt.

Men vi henter ham ikke, desværre. Det er et oplagt rygte grebet ud af den blå luft.
Corner taken quickly...

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » tirsdag, 22. aug, 2017 18:27

Aggerdoo skrev:

Nu er Kovacic for det første defensiv midtbanespiller, så på den måde løser han intet i forhold til at få mere kreativitet til midten. I øvrigt bliver han linket mere eller mindre useriøst til os i hvert vindue.
Nu tror jeg ikke dette rygte er troværdigt, men Kovacic passer da perfekt som alternativ til Naby Keita. Kovacic har et fantastisk drive med bolden, og han er markant stærkere i pasningsspillet, og på bolden generelt set, sammenlignet med vores nuværende spillere på den centrale midtbane (Lallana og Coutinho undtaget).

Det er korrekt, at Kovacic har indtaget rollen som 6'er hos Inter og Real Madrid. Men har man set Kovacic spille på denne position er det tydeligt, at det har været med henblik på at spille ham som den dybdeliggende playmaker. Jeg vil faktisk mene, at Kovacic største svaghed er defensive egenskaber og taktisk disciplin. Han er en usleben diamant med et umådeligt stort potentiale, som Zidane ser ud til stille og roligt at være ved at få forløst.

Modsat Can og Henderson kan Kovacic rent faktisk vende på bolden, når der presses op på ham, hvilket vil øge tempoet i vores opspil markant. Sammenholdt med hans dynamiske spillestil og driblefærdigheder og evner i pasningsspillet kan jeg derfor sagtens se ham passe ind på holdet. Jeg vil dog være nervøs for, hvorvidt Kovacic kan tage det sidste skridt og levere kontinuerligt på banen. Igennem karrieren har der været alt for store udsving i præstationerne.

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Indlæg af nikand » tirsdag, 22. aug, 2017 19:55

Robbie_God_Fowler skrev:
Aggerdoo skrev:

Nu tror jeg ikke dette rygte er troværdigt, men Kovacic passer da perfekt som alternativ til Naby Keita. Kovacic har et fantastisk drive med bolden, og han er markant stærkere i pasningsspillet, og på bolden generelt set, sammenlignet med vores nuværende spillere på den centrale midtbane (Lallana og Coutinho undtaget).

Det er korrekt, at Kovacic har indtaget rollen som 6'er hos Inter og Real Madrid. Men har man set Kovacic spille på denne position er det tydeligt, at det har været med henblik på at spille ham som den dybdeliggende playmaker. Jeg vil faktisk mene, at Kovacic største svaghed er defensive egenskaber og taktisk disciplin. Han er en usleben diamant med et umådeligt stort potentiale, som Zidane ser ud til stille og roligt at være ved at få forløst.

Modsat Can og Henderson kan Kovacic rent faktisk vende på bolden, når der presses op på ham, hvilket vil øge tempoet i vores opspil markant. Sammenholdt med hans dynamiske spillestil og driblefærdigheder og evner i pasningsspillet kan jeg derfor sagtens se ham passe ind på holdet. Jeg vil dog være nervøs for, hvorvidt Kovacic kan tage det sidste skridt og levere kontinuerligt på banen. Igennem karrieren har der været alt for store udsving i præstationerne.
. Glimrende indlæg om Kovacic som Liverpool faktisk stod til at overveje nøje og med forhandlinger i for pludselig at se en handel med Real Madrid og Kovacic.

We need a new Fowler...

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 22. aug, 2017 20:44

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » tirsdag, 22. aug, 2017 21:49

Ikke troværdige kilder, der henviser til tvivlsom tysk kilde.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 22. aug, 2017 21:54

Aggerdoo skrev:

Og jeg er bare glad for der florere lidt rygter, så det hele ikke ser så skidt ud...

liverpoolfc86

Indlæg af liverpoolfc86 » tirsdag, 22. aug, 2017 23:20

nikand skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:
Aggerdoo skrev:

. Glimrende indlæg om Kovacic som Liverpool faktisk stod til at overveje nøje og med forhandlinger i for pludselig at se en handel med Real Madrid og Kovacic.

Enig, Kovacic har et fremragende drive fremadrettet og min holdning er han også er en slider defensivt. Som der bliver beskrevet og som også efter min mening, så er han dygtig til at vende spillet fra defensiven til offensiven, sætte tempoet op og trække tempoet ud.

Han scorer desværre bare alt for lidt mål og jeg tror også det er en af årsagerne til, han ikke spiller mere end han gør.

Han vil være en super spiller til truppen. Jeg mangler bare en midtbane som seriøst kan bombe kasser ind. Der skal laves min 8 sæson mål som midtbane spiller, hvis du blander dig meget i det fremadrettet og offensive spil. Det bør Hendo, Wijnaldum, Lallana, Milner og Can også stile efter. Vores midtbane laver for få mål.

Så henter vi Kovacic så skal han squ også kunne bombe kasser ind.

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » tirsdag, 22. aug, 2017 23:59

Vi ser ud til at beholde Coutinho, men jeg synes stadig, vi mangler noget offensiv bredde. Jeg ville smide et bud på Mahrez, hvis vi kvalificerer os til CL... Coutinho, Mané, Salah og Mahrez til kanterne ville være stærkt. Jeg vil helst have Draxler, men det sker nok ikke.

Og til jer der siger, at der er for mange spillere... Nej... Real har fx Ronaldo, Bale, Asensio, Isco og Lucas V. til kanterne. City har Sterling, Sane, De Bruyne, Silva m.fl., og United har Rashford, Lingard, Mkhitarian, Martial, Mata. Med flere turneringer og mange kampe er brede trupper alfa omega, og jeg ville elske at få en ekstra farlig kant ind.

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 37

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 23. aug, 2017 09:34

Gazzetto dello sport modellen kalder jeg det(nok fordi jeg også har fulgt cykling i mange år og i den sport er de lyserøde sider den helt store rygtemølle).
man skriver om skifte som man syntes giver mening. F.eks. Liverpool mangler en midtbanespiller, Real Madrid har en i overskud, BUM. En gang imellem får man jo ret fordi klubberne tænker det samme.

Kovacic, jo tak. jeg vil gerne have en ekstra mand på midten, med Lallanas lange skade og usikkerhed om Coutinho. Igen, hvis Coutinho forlader os i 11. time eller til januar så vil det gøre en kæmpe forskel at vi ikke står på helt bar bund. Hvis vi sælger Coutinho for 120 Mill. så ved Leipzig jo godt at vi sagtens kan smide 90 efter Keita, Schalke tænker, så kan i få Meyer for 60 osv.

Men nej det er nok et rygte som James Walter har hørt fra den pålidelige Retlaw Semaj, der altid har fingeren på pulsen.

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 23. aug, 2017 10:47

Aggerdoo skrev:
Om det er tvivlsomme kilder eller ej, jeg tror Höwedes ville være en fin erstatning, hvis det - hvad meget tyder på - kikser med VvD. Han er en klassespiller med stor erfaring, han koster kun en brøkdel af van Dijk, og sidst men ikke mindst kender han og Matip hinanden fra mange sæsoner sammen i Schalke. De vil altså, tror jeg, hurtigt kunne finde ind i et godt makkerskab igen.

Alt det taget i betragtning er det faktisk lige før jeg foretrækker Höwedes fremfor van Dijk. De sparede £40-50 kunne vi jo så bruge på andre gode formål, fx ift midtbanen, nu hvor Lallana er ude i en rum tid ... :dance:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
richs
Geografisk sted: Hinnerup

Indlæg af richs » onsdag, 23. aug, 2017 12:43

Sledgehammer skrev:
Aggerdoo skrev:
Om det er tvivlsomme kilder eller ej, jeg tror Höwedes ville være en fin erstatning, hvis det - hvad meget tyder på - kikser med VvD. Han er en klassespiller med stor erfaring, han koster kun en brøkdel af van Dijk, og sidst men ikke mindst kender han og Matip hinanden fra mange sæsoner sammen i Schalke. De vil altså, tror jeg, hurtigt kunne finde ind i et godt makkerskab igen.

Alt det taget i betragtning er det faktisk lige før jeg foretrækker Höwedes fremfor van Dijk. De sparede £40-50 kunne vi jo så bruge på andre gode formål, fx ift midtbanen, nu hvor Lallana er ude i en rum tid ... :dance:
Sjældent røg uden ild ....
Så gerne Höwedes tiltrods han er lidt ældre (29) end VVD, men han er også tilsvarende billigere og har en del rutine (Bundesliga + landshold). Spørgsmål er vel om det kan nåes. Tror VVD er udenfor rækkevidde denne sommer, så prøv dog.

Besvar