10 - Philippe Coutinho

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Skovdal » onsdag, 23. aug, 2017 16:14

Surf skrev:
nikand skrev:
Hr. Drejer skrev:Hvor jeg hader de katalanske bøsser!!! Selvfølgelig skal budet komme i dag, hvor vi møder Hoffenheim. Årets vigtigste kamp. Det eneste de er ude på er at destabilisere truppen.

Jeg håber og tror på at vi står fast!!!
Hr Drejer, overvej venligst dit sprogbrug.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Enig nikand, den skar også i mine øjne.

Virker Drejer i det hele taget ikke lidt uligevægtig?

:lol:
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » onsdag, 23. aug, 2017 17:37

1. Vi sælger ikke Coutinho. Det tror jeg, at alle inklusive Barcelona efterhånden er klar over.
2. Men de må da hjertens gerne smide et bud på £138m, som vi så kan afvise. På den måde har de jo lagt niveauet for næste sommers transfervindue, hvis de skulle komme tilbage efter ham. Og hvis de så stiller op med et mindre bud til den tid, så har de jo serveret os et forhandlingsgrundlag på et sølvfad. Vi vil med rette påpege, at Coutinho stadig er lige så vigtig for os, som han hele tiden har været, mens vi samtidig kan påpege, at Barca åbenbart ikke værdsætter ham lige så højt som tidligere (og som vi gør). På den måde forbliver han Liverpool-spiller endnu længere.

Tak Barca. Er glad for, at I er presset op i en krog, og nu selv vælger at male jer helt op i hjørnet uden chance for at malingen tørrer.
Kloppite

MP

Indlæg af MP » onsdag, 23. aug, 2017 17:46

Thommo skrev:
MP skrev:De er VOLDSOMT meget i panik Barca, men det er også derfor jeg begynder at blive lidt bange. Det er jo vanvittig mange penge og FSG spekulerer måske også i, om man bare skulle cashe in på den vanvittige overpris.
Det der taler imod er selvfølgelig at vi nok ikke finder noget alternativ denne sommer og vi aner ikke om priserne er ramt af en tilsvarende inflation næste sommer

Jeg begriber ikke du kan skrive det er vanvittig overpris, det lyder som Elkjær snak det der :shock: Det er det laaangt under markedsprisen denne sommer, Neymar til 222 mill siger lidt om niveauet, og barca solgte jo kun fordi klausulen var der, for de ville velsagtens have mere for ham, som priserne er udviklet de sidste 2 mdr.
Du vælger så kun at kigge på Neymar isoleret som fik sin frikøbsklausul aktiveret.
Hvis man sammenligner de £138m for Coutinho med prisen på Lukaku, Salah, Lacazette, Bernardo Silva, Walker, Matuidi, Bonucci osv. Så vil du fastholde at 138M ikke er overpris?
Det er da kun i ren desperation at Barcelona overhoved byder så meget. Før Neymar blev solgt gad Barca ikke engang gå efter Coutinho fordi de mente at 70-80M (som var den rygtede pris) var alt for dyrt. De gik derfor efter Veratti i stedet

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » onsdag, 23. aug, 2017 18:32

Jeg vælger også at se på at n¨år LFC skal købe spillere med 30-55 kampe på topniveau, Dijk/Naby ja så kan de ikke fåes for75 mill stykket åbenbart, og jeg rater Cou i en liga langt over disse spillere, både kvalitet og "brede skuldre" altså kampe på top niveau. Prisen på cou bør være så man kan købe 85 topkampe, og have masser af penge i overskud. Og som et slut argument, jeg vurderer nok Cou MEGET højere end nogle, også end barca åbenbart med det lille ynkelige bud.... Hvad skal LFC med penge, når ingen vil modtage dem, i bytte med en rookie(Keita)
Verden er smask fuld af hyklere....

MP

Indlæg af MP » onsdag, 23. aug, 2017 19:22

Thommo skrev:Jeg vælger også at se på at n¨år LFC skal købe spillere med 30-55 kampe på topniveau, Dijk/Naby ja så kan de ikke fåes for75 mill stykket åbenbart, og jeg rater Cou i en liga langt over disse spillere, både kvalitet og "brede skuldre" altså kampe på top niveau. Prisen på cou bør være så man kan købe 85 topkampe, og have masser af penge i overskud. Og som et slut argument, jeg vurderer nok Cou MEGET højere end nogle, også end barca åbenbart med det lille ynkelige bud.... Hvad skal LFC med penge, når ingen vil modtage dem, i bytte med en rookie(Keita)
Tror på dig når du siger du vurderer Coutinho højere end de fleste, hvis du mener det andet-højeste bud i historien er lille og ynkeligt..

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » onsdag, 23. aug, 2017 20:17

korrekt, jeg rater ham så han burde blive 28 mill dyrere end Neymar, og han kostede 222 iflg transfermarkt. Men du forholder dig jo ikke til at Cou ikke engang ville kunne genere nok penge til Naby og Dijk, laaaaangt fra faktisk, for de add ons barca har, bliver jo ikke nødvendigvis aktiveret, selv hvis de blev aktiveret ville vi mangle penge til at købe de to. Så forstår stadig ikke at man kan synes det ligefrem er vanvitig overpris, hvad vurderer du ham til, drop add ons, for de er latterlige når de kommer fra spaniolerne.

MP

Indlæg af MP » onsdag, 23. aug, 2017 20:37

Vi kunne sælge Coutinho for 300£M og stadig ikke have penge nok til Keita/VVD i og med at klubberne ikke sælger.. samme situation er jo med os. Barcelona byder £138M hvilket ikke er nok, netop fordi vi ikke sælger i dette vindue. Derfor er det jo svært at prissætte dem, da det kun kan gøres teoretisk.. Hvis vi heller ikke vil sælge til £250M betyder det så han er mere værd end det? Ikke i min verden.
Jeg mener £50M var overpris for Sterling, £89M var overpris for Pogba, £222M var overpris for Neymar, £70 er overpris for VVD og at £138M er overpris for Coutinho..
Hvad Coutinho og VVD så vil koste næste sommer, ja det er spørgsmålet.. Keita ved vi koster £48M..

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » onsdag, 23. aug, 2017 23:08

Vi har Cou, men 100 mill rykker os med garanti ikke fremad, DET garanterer jeg, det kan Cou til gengæld. Jeg vil hellere have LFC har cou, end ikke Cou og 100-200 mill som ingen vil tage imod, i bytte for spiller. Måske markedet er et andet om 11 mdr, men tvivler, da ingen(EU/uefa/fifa) gør en dyt, ud over at få forbrugere til at splatte penge ud på tv pakker, billetter og andet dyrt lir, som klubberne bruger på rent boys.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » søndag, 27. aug, 2017 09:34

Vil da håbe, at det bare er endnu en opdigtet historie, at Coutinho kun vil fokusere på sæsonen for Liverpool, hvis vi LOVER at sælge ham til Barcelona næste sommer.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... a-11058733

Du har en 5-årig kontrakt kammerat. Det eneste vi kan love er, at hvis du i den periode ikke spiller godt nok for os, så spiller du ikke. Hverken i LFC eller senere i Barcelona. Vi sælger dig, hvis vi får et tilbud, der er godt nok til, at vi føler vi kan opgradere på din position. Men vi lader os sgu' ikke afpresse af en gang latterlig børnehaveopførsel.

Skulle vi stille modkrav i stil med: Ja, vi sælger dig gerne næste sommer. Men kun hvis Barca lægger £150 uden latterlige indbyggede add-ons, og du i øvrigt frasiger dig din løn i denne sæson. AFTALE?

Ved godt, at jeg er styret af følelser, og vores ledelse forhåbentlig agerer mere rationelt. Men et eller andet sted er jeg ved at nå et punkt, hvor jeg virkelig godt kunne tænke mig, at Liverpool blev den første klub i historien, der parkerede en verdenstjerne 5 år på tribunen, mens vi udadtil hele tiden fortalte, at vi var sikre på, at han snart ville vise sit oprindelige niveau på træningsbanen igen, så han kunne komme på holdet.
Kloppite

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » søndag, 27. aug, 2017 09:55

Ja, det kunne være fint, hvis der blev sat et eksempel, men jeg kan godt forstå spillere, som har mulighed for at nå deres drømmedestination. Coutinho var/er utvivlsomt lykkelig i Liverpool, og havde det været alle andre klubber end Barca eller måske RM, så er jeg sikker på, at han havde været smigret men fløjtende ligeglad.
VvD vil naturligvis også meget gerne videre fra Soton, når Liverpool og Chelsea frier til ham, og han var da glad for sit arbejde før, ellers havde han ikke forlænget, men en karriere er kort, hvis man skal blive 4 eller 5 år grundet kontrakten. Så er Barca og Liverpool ikke en mulighed længere.

Mht. Coutinho så forventer jeg, at han leverer et brag af en sæson for os, men kan der strikkes en aftale med Cou, Barc og LFC sammen om et skifte til næste sæson, som passer alle parter, og her mener jeg også, at vi må tale 150 mio. £ uden add ons, eller også skal de være helt normale ift antal spillede kampe og i den stil og add ons skal max udgøre 20% af de 150 mio.

Hvis det bliver scenariet, så mener jeg, at vi allerede nu eller senest til januar skal have fundet Coutinho's arvtager. Både for at få vedkommende integreret inden den nye sæson, og også så andre klubber ikke kender til prisen for Coutinho andet end, hvad de evt. hører i rygtestrømmen.

Jeg synes allerede nu, at vi kan se, at vi stadig har en velspillende, frygtindgydende offensiv uden Coutinho, så det skal nok gå. Til gengæld skal vi vel nok se at få forlænget med Firmino og Mané, og så skal vi altså have lavet en ny aftale med Can.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » søndag, 27. aug, 2017 10:13

texy skrev:Vil da håbe, at det bare er endnu en opdigtet historie, at Coutinho kun vil fokusere på sæsonen for Liverpool, hvis vi LOVER at sælge ham til Barcelona næste sommer.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... a-11058733

Du har en 5-årig kontrakt kammerat. Det eneste vi kan love er, at hvis du i den periode ikke spiller godt nok for os, så spiller du ikke. Hverken i LFC eller senere i Barcelona. Vi sælger dig, hvis vi får et tilbud, der er godt nok til, at vi føler vi kan opgradere på din position. Men vi lader os sgu' ikke afpresse af en gang latterlig børnehaveopførsel.

Skulle vi stille modkrav i stil med: Ja, vi sælger dig gerne næste sommer. Men kun hvis Barca lægger £150 uden latterlige indbyggede add-ons, og du i øvrigt frasiger dig din løn i denne sæson. AFTALE?

Ved godt, at jeg er styret af følelser, og vores ledelse forhåbentlig agerer mere rationelt. Men et eller andet sted er jeg ved at nå et punkt, hvor jeg virkelig godt kunne tænke mig, at Liverpool blev den første klub i historien, der parkerede en verdenstjerne 5 år på tribunen, mens vi udadtil hele tiden fortalte, at vi var sikre på, at han snart ville vise sit oprindelige niveau på træningsbanen igen, så han kunne komme på holdet.
Coutinho virker tabt. Spørgsmålet er om han mentalt kan rejse sig og spille hæderligt for os i denne sæson. Irriterende situation vi sidder i. Hvis vi beholder ham med "tvang" kan det gå ud over fremtidige handler og vi har en spiller der ikke spiller på fuld kraft, men hvis vi sælger ham er chancen for CL kval i næste sæson vel nærmest minimal.

Prisen hvis vi først sælger ham næste sæson, vil nok ikke blive højere.

Det jeg frygter mest ved en Coutinho afgang er modstanderne temmeligt hurtigt får fundet metoder til, at lukke vores offensiv ned.

Scherwin

Indlæg af Scherwin » søndag, 27. aug, 2017 12:16

Det kommer fra en barca twitter som en barca ITK har taget op, som et Barca medie har skrevet om som mirror har videre givet som rygte

suprised?
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » søndag, 27. aug, 2017 13:09

https://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/n ... -er-prisen

Liverpool klar til at sælge. Samlet pris 1,2 milliard. FÅ nu solgt ham. Det er vanvittigt med denne pris, kæmpe overpris.
Der skal hentes to til midtbanen, og en til midtforsvaret. Mon ikke de har en plan for det som de går efter.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Scherwin

Indlæg af Scherwin » søndag, 27. aug, 2017 13:13

Kelly skrev:https://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/n ... -er-prisen

Liverpool klar til at sælge. Samlet pris 1,2 milliard. FÅ nu solgt ham. Det er vanvittigt med denne pris, kæmpe overpris.
Der skal hentes to til midtbanen, og en til midtforsvaret. Mon ikke de har en plan for det som de går efter.

Philippe Coutinho nærmer sig Barcelona, skriver spanske Sport

flot
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » søndag, 27. aug, 2017 13:41

Wormie skrev:
Kelly skrev:https://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/n ... -er-prisen

Philippe Coutinho nærmer sig Barcelona, skriver spanske Sport

flot
skal vi lave et væddemål ?. Barcelona får de spillere de vil have på et tidspunkt.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Besvar