Han har været en del skadet. Sidste sæson var lidt en undtagelse. Samt er det ikke specielt mange minutter han har spillet, selvom han har været med i mange kampe.Bojangles skrev:Hvad er det for nogen skader han døjer med? De sidste tre sæsoner har han spillet 37-33-45 kampe for Arsenal - Pænt godt af en spiller, der er skadet halvdelen af sæsonen? Wenger har mange gange lovprist ham, og har også flere gange udtalt, at de meget gerne vil forlænge med ham - så uønsket i Arsenal, er vist ikke den rette betegnelse. Samtidigt hører man kæmpe frustrationer fra Arsenalfans over risikoen for at miste ham. Jeg ser ingen grund til at snakke ham ned?
Ox har alt det vi skal bruge i en spiller: Styrke, fart, arbejdsom, teknisk dygtig, alsidighed + han har masser af PL og CL erfaring og er stadig bare en purk med alle de bedste år foran sig. 25min£ er i disse tider et røverkøb for en spiller af hans kvalitet. - og så får vi jo lige en spiller, der kan dække ind for Mané og Salah. Jeg vil elske, hvis vi får ham købt.
Hvis vi skal gøre os gældende i fremtiden, så er det sådanne spillere, der skal sidde på rotationsbænken - ikke 17årige uden kamperfaring på højeste niveau.
https://www.transfermarkt.com/alex-oxla ... ler/143424