50 - Lazar Markovic
-
- Geografisk sted: Hillerød
- Alder: 37
Re: 50 - Lazar Markovic
Han er skrevet ind i PL truppen. Tror i han får spilletid?
Jeg syntes faktisk at han er, eller tror han kan være, en af vores bedste alternativer til Salah og Mané.
Altså i den forstand at han kan meget vel være vores tredjehurtigste offensivspiller og han har teknik. Spørgsmålet er hvor god han er til at gå ind og spille den ekstra angriber i feltet.
Vi skal selvfølgelig stadig se hvad planerne for Oxlade er. Men han er stadig kun en mand. Og Woodburn er stadig ret ung.
Jeg håber vi ser Markovic imod Leicester i liga Cuppen. Mané skal have pause, for jeg vil meget nødigt have Mané træt eller skadet før Coutinho har vist han er tilbage.
Sidste år var vi så begrænsede uden Mané at jeg helt alvorligt mente vi skulle spille Moreno på kanten bare for at få en hurtig spiller ind i angrebet. Markovic på kanten.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg syntes faktisk at han er, eller tror han kan være, en af vores bedste alternativer til Salah og Mané.
Altså i den forstand at han kan meget vel være vores tredjehurtigste offensivspiller og han har teknik. Spørgsmålet er hvor god han er til at gå ind og spille den ekstra angriber i feltet.
Vi skal selvfølgelig stadig se hvad planerne for Oxlade er. Men han er stadig kun en mand. Og Woodburn er stadig ret ung.
Jeg håber vi ser Markovic imod Leicester i liga Cuppen. Mané skal have pause, for jeg vil meget nødigt have Mané træt eller skadet før Coutinho har vist han er tilbage.
Sidste år var vi så begrænsede uden Mané at jeg helt alvorligt mente vi skulle spille Moreno på kanten bare for at få en hurtig spiller ind i angrebet. Markovic på kanten.
Jeg ser perosnligt mange konstellationer der er bedre end at spille Markovic. Ellers skal han VIRKELIG have oppet sit game.Filos of Isk skrev:Han er skrevet ind i PL truppen. Tror i han får spilletid?
Pt vil jeg hellere foretrække Solanke/Sturridge på toppen og så Firmino på kanten, eller Chamberlain/Coutinho/Lallana på kanten.
Ser ham som nr. 9-10 i køen til de 3 offensive pladser. Så hvis vi er ude i enten RIGTIG mange skader eller mange sparringer, så kan han få chancen
Han er også med i CL truppen. Jeg ser det som et tegn på en smal trup. Han får yderst minimalt med spilletid hvis noget overhovedet.
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
Ja det bliver nok svært for ham. Jeg tænker Klopp overvejer at se ham lidt an ellers havde han solgt ham billigt og beholdt Origi eller Kent.
I PL er det næsten umuligt for Markovic at komme bare på bænken pt tror jeg. Men der er bare den der hurtighed som Firmino, Milner, Lallana osv. mangler. så jeg tror han bliver smidt ind i anden halvleg liga Cuppen, hvis vi ikke er bagud.
Hvis han går til den til træning osv. selvfølgelig
I PL er det næsten umuligt for Markovic at komme bare på bænken pt tror jeg. Men der er bare den der hurtighed som Firmino, Milner, Lallana osv. mangler. så jeg tror han bliver smidt ind i anden halvleg liga Cuppen, hvis vi ikke er bagud.
Hvis han går til den til træning osv. selvfølgelig
-
Okay vi skal satse på Woodburn i liga Cuppen mens han stadig har selvtillid fra landskampen. Så kan Markovic måske sidde på bænken og komme ind hvis vi er godt foran.
Er han i live? Træner han? Kender Klopp egentlig hans navn? Alle de spørgsmål, der trænger sig på.
Forhåbentlig ryger han til Lokomotiv Moskva:Pede skrev:Er han i live? Træner han? Kender Klopp egentlig hans navn? Alle de spørgsmål, der trænger sig på.
https://www.liverpool.no/nyheter/2018/1 ... r-spartak/
Læste fra et amerikansk medie 'Rush the Kop' at han gik på en fri transfer.Niels K skrev:Lidt om Markovic - Et dyrt bekendtskab:
https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... r-15760662
Men det er selvfølgelig også bedre end at betale lønninger for kontrakten ud.
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
-
Jeg havde håbet at vi fik en “sell-on” klausul på 25% eller noget.jørgen lk skrev:Læste fra et amerikansk medie 'Rush the Kop' at han gik på en fri transfer.Niels K skrev:Lidt om Markovic - Et dyrt bekendtskab:
https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... r-15760662
Men det er selvfølgelig også bedre end at betale lønninger for kontrakten ud.
Omvendt så kunne vi også være endt med at betale ham lønkompensation for at slippe af med ham.
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Nå, men.. Tak for, ja, øh, hvadend du nu lavede, Lazar.