texy skrev:Thommo skrev:
Sturr kan vel ikke brænde lige så meget som de andre, til trods for Klopp propagandaen, som det lader til du æder råt... og vi har en målscore dårligere end Burnley

.
LFC holdet er til en top 3, men det lader ikke til at det kan sættes op til det. Og er personligt ligeglad med hvad de andre bruger i net spend, løn osv.
LFC HAR holdet til top 3, men det ser da sort ud. Endnu en sæson med underpræstationer ligesom sidste sæson, hvor vi burde være endt på MINDST 3. pladsen og med lidt skarphed 2. pladsen. Men næste sæson så!!!!
Og ved godt det kan vendes,og sæsonen er rimelig ung, men Klopp gør INTET. Men medvind og held håber jeg på. Jeg håber også Klopp gør noget, men tvivler bare. Hvis ikke jeg var propagande resistent, ville jeg måske tro mere på Klopp.
Jeg er helt enig i det markerede.
Og derfor finder jeg resten af indlægget lidt mærkværdigt, da vi i mine øjne kun kan takke Klopp for at have et hold med det niveau.
Propaganda er for mig generelt et mærkeligt og temmelig provokerende ord at bruge sine medfans' vurderinger af holdets manager.
Ordet propaganda er fordi jeg føler mig ekstremt provokeret af medfans, der virker hånede omkring andres(deriblandt mine) holdninger, omkring Firminos misbrug på den position og manglende ændringer på holdet osv, Klopp må ikke kritiseres, og derfor svarer jeg på den måde.
Jeg var stadig noget muggen igår over det der føles som nederlag mod scum bussen, så var nok også lidt hård i retorikken, men meningen står jeg ved. Og er ikke for fyring, ligesom jeg heller ikke var for BR fyring, men hold kæft jeg er ikke imponeret i tiden. uafgjort mod Spurs vil hjælpe på humøret, for som mange andre går det også hurtigt op og ned ved mig med troen, for spillet er jo fint, men, begriber ikke Firmino ikke bruges korrekt, han er ikke angriber, falsk 9´er lignende termer.
Og respekterer dine holdninger omkring Klopp, men er stadig uenig, spillerne er til toppen, men holdet er åbenbart ikke. Og der er ingen som helst konsekvens fra Klopps side knap 1/5 inde i sæsonen har vi dårlige score end Burnley, og 2 point færre end Watford, jeg synes det er ekstremt sølle. Og kan se folk stikke snuden frem i kamp tråden, omkring Firmino.....Man skal jo være Amalie for at vurdere Firmino på en kamp, man skal såmænd heller ikke vurdere på 7 kampe, men velsagtens over 2-5 måneder(alt efter omstændigheder). Jeg synes ihvertfald at vurdere på en enkelt kamp virker noget uintelligent.
Verden er smask fuld af hyklere....