Oomph242 skrev:Den glemte spiller.
Klopp har sine spillere han spiller, i et væk uanset præstationer. Lige til han ikke gør.....Moreno et fint eksempel, jeg var og er fan af Morenos spille stil,, jeg troede Klopp ville sælge i sommers så Robet fik pladsen sammen med Milner, det skete ikke. one down one to go.....for mig, for vil have Sturr ind, specielt nå Hendo,Gini,Cann aldrig har spillet sig på, forstået sådan at 4-2-3-1 med Sturr inde foran Firmino naturligvis er indlysende...for mig..... ikke Emmy og andre, som ikke misser en chance for at skrive Firmino er goalgetter, på trods af han ikke er en sådan......
-----Grujic---Cou----
-Mane--Firmino--Salah-
--------Sturr--------
Er min favorit pt, Grujiic pga de andre har spillet sig af kort og godt. En midt uden skyggen af nosser, men med masser af fillet, kort og godt. Men Klopp er igen uenig med mig

Den midt i LFC bruger mere tid på mascara, filen negle,voks og hårlak end at træne, jammerligt kort og godt.
Hov, dette blev generelt brok, men fyrer det af alligevel. Metroseksualiteten hører ikke hjemme i engelsk fodbold, den burde være taget med beckham til spanien.....Efter min mening, og er med på IGEN at det ikke er populært i denne bræk politisk korrekte verden.
On topic, håber snart han får chancen centralt, 2. halvleg forleden burde bane vejen. Eller prøv Karius og Ward foran Mignolet, for er åben for alt, ærgeligt Dijk er den eneste forstærkning til de knald skarpe forsvarer, LFC render rundt med.......De knaldskarpe kan bare ikke komme på hold i superligaen, men bortset fra det såååååå
Verden er smask fuld af hyklere....