Nyheder om LFC og debat om topkampen
Re: Smånyheder omkring Liverpool FC
Det er en decideret chokerende statistik, at vi i 81 ligakampe med Klopp end ikke har formået at score flere mål end modstanderen i de sidste 20 minutter. Det er selvfølgelig ligegyldigt, hvis alle de indkasserede mål er reduceringer til 1-5, men det er næppe tilfældet. Den anden dag var der også en der linkede til nogle tal, der viste, at vi smider mange føringer. Det er frustrerende.
De bitre i FA cup. Hjemmebane på Anfield. Ikke just nogen drømmelodtrækning. Men bliver selvfølgelig skønt at banke dem to gange inden for en måned 

-
- Geografisk sted: Hillerød
- Alder: 37
AJJ skrev:De bitre i FA cup. Hjemmebane på Anfield. Ikke just nogen drømmelodtrækning. Men bliver selvfølgelig skønt at banke dem to gange inden for en måned
Leicester den 30.12.
Burnley den 01.01.
Everton den 06.01
Man shitty d. 14.01
Der er ingen af de hold der kan slås med fuldt reservehold. Det bliver ikke sjovt, eller vi gør det ret godt med halvt reserve hold for tiden så det gør det måske alligevel, godt nok ligger Everton kampen lidt isoleret, men der er nok mere træthed end bare lige fra Burnley kampen der skal restitueret inden Everton. Og der er jo ingen chance for at Everton ikke går all in på en derby kamp, ikke mindst mentalt. Det er godt at Klopp er begyndt at aktivere reserverne så de er klar til den periode for der bliver brug for dem.
Og forhåbentlig er Lallana også ved at være kommet op omdrejninger til den tid.
Ward, Trent, Lovren, Klavan, Robertson, Milner, Can, Lallana, Woodburn, Ox, Solanke
Jeg synes egenligt godt, at vi kan tillade os at stille med det hold mod de bitre - så kan vi altid have det lidt tungere skyts på bænken, som vi kan smide ind efter behov.
De lokale drenge i form af Trent og Woodburn kan kun spille brandkamp mod lokalrivalerne.
Jeg synes egenligt godt, at vi kan tillade os at stille med det hold mod de bitre - så kan vi altid have det lidt tungere skyts på bænken, som vi kan smide ind efter behov.
De lokale drenge i form af Trent og Woodburn kan kun spille brandkamp mod lokalrivalerne.
Woodburn er da waliser så han er vel ikke helt lokal?
Kunne godt tænke mig at se det hold, men jeg vil altså også gerne videre i FA cuppen og det kunne godt kræve lidt flere af stjernerne.

Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.
“I always said we had the best two teams on Merseyside… Liverpool and Liverpool Reserves.”
Bill Shankly
Bill Shankly
-
- Geografisk sted: Hillerød
- Alder: 37
jensemand skrev:Woodburn er da waliser så han er vel ikke helt lokal?Kunne godt tænke mig at se det hold, men jeg vil altså også gerne videre i FA cuppen og det kunne godt kræve lidt flere af stjernerne.
fra wiki, han er født i Chester.Prior to making his senior international debut, Woodburn was eligible to represent both Wales, through his maternal grandfather, and England.[32] During his early teens he attended a training camp with the England schoolboys team and was later offered an under-16 call-up by England in August 2014. He rejected the call-up and chose to remain in the Wales setup at the time.
Så han er ikke helt ren waliser, de har fået nogle friske gener ind, måske meget godt.
Jeg tænker det er en kamp hvor man gerne vil kunne intensivere i pausen. Så jeg syntes at Redmaniac har et godt princip med en stærk defensiv og en offensiv der ikke er helt væk, men stadig en eller to spillere der er de oplagte at tage ud når Coutinho og Salah skal ind og gøre det færdigt.
Touché - jeg mente naturligvis akademidrengene!jensemand skrev:Woodburn er da waliser så han er vel ikke helt lokal?Kunne godt tænke mig at se det hold, men jeg vil altså også gerne videre i FA cuppen og det kunne godt kræve lidt flere af stjernerne.
Han har ifølge Wiki spillet i Liverpool siden han var U7-spiller.jensemand skrev:Woodburn er da waliser så han er vel ikke helt lokal?
Jeg kan huske en gammel klinisk afslutter der også kom fra Chester, han fik også debut som 17-årig, og han bidrog da okay til vores hold i sin karriere....!
Håber vi formår at forløse unge Woodburn`s potentiale, for det er bare fedt selv at udvikle fremtidens stjerner.
Håber vi formår at forløse unge Woodburn`s potentiale, for det er bare fedt selv at udvikle fremtidens stjerner.
Back to basic. Bootroom. Play from the heart. Pass and move. The Liverpool Way!
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Den bedste afslutter vi nogensinde har haft.
Og måske den bedste tid vi nogensinde har haft.Hr. Drejer skrev:Den bedste afslutter vi nogensinde har haft.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ud af de 30 nominerede til årets Ballon d'or, så blev Coutinho nr. 29 og Sadio Mané nr. 23. Man savner vel både Salah og Firmino på den liste ?
Niels K skrev:Ud af de 30 nominerede til årets Ballon d'or, så blev Coutinho nr. 29 og Sadio Mané nr. 23. Man savner vel både Salah og Firmino på den liste ?
Det mener jeg ikke de to har præsteret godt nok til det, set over hele 2017.
Coutinho og Mané har vist meget mere.