Jeg synes altid, at Firmino er fantastisk, og Salah gjorde det jo også stærkt i Roma. Der er et par navne eller 3 på listen, hvor vores 2 gutter havde set bedre ud imo, men måske er jeg for subjektiv ?Oomph242 skrev:Niels K skrev:Ud af de 30 nominerede til årets Ballon d'or, så blev Coutinho nr. 29 og Sadio Mané nr. 23. Man savner vel både Salah og Firmino på den liste ?
Det mener jeg ikke de to har præsteret godt nok til det, set over hele 2017.
Coutinho og Mané har vist meget mere.
Nyheder om LFC og debat om topkampen
Re: Smånyheder omkring Liverpool FC
Hele det der Ballon D'or og lignende, argh! Var det Wenger der sagde, at han synes det var latterligt og skulle stoppes? Næsten enig med ham. Tror Klopp også næsten er enig. Fint nok at kåre årets spiller osv. behøver ikke at forbyde det, men den fokus og opmærksomhed det gøgl er latterligt stor i forhold til at det er en holdsport.
"My idea was to build Liverpool into a bastion of invincibility. My idea was to build Liverpool up and up."
Jeg går normalt heller ikke så højt op i det, men jeg så lige placeringerne på vores egne.Hendo skrev:Hele det der Ballon D'or og lignende, argh! Var det Wenger der sagde, at han synes det var latterligt og skulle stoppes? Næsten enig med ham. Tror Klopp også næsten er enig. Fint nok at kåre årets spiller osv. behøver ikke at forbyde det, men den fokus og opmærksomhed det gøgl er latterligt stor i forhold til at det er en holdsport.
Det skal da også lige tjekkes selvfølgeligNiels K skrev:Jeg går normalt heller ikke så højt op i det, men jeg så lige placeringerne på vores egne.Hendo skrev:Hele det der Ballon D'or og lignende, argh! Var det Wenger der sagde, at han synes det var latterligt og skulle stoppes? Næsten enig med ham. Tror Klopp også næsten er enig. Fint nok at kåre årets spiller osv. behøver ikke at forbyde det, men den fokus og opmærksomhed det gøgl er latterligt stor i forhold til at det er en holdsport.

"My idea was to build Liverpool into a bastion of invincibility. My idea was to build Liverpool up and up."
Jeg er så enig.Hendo skrev:Hele det der Ballon D'or og lignende, argh! Var det Wenger der sagde, at han synes det var latterligt og skulle stoppes? Næsten enig med ham. Tror Klopp også næsten er enig. Fint nok at kåre årets spiller osv. behøver ikke at forbyde det, men den fokus og opmærksomhed det gøgl er latterligt stor i forhold til at det er en holdsport.
Kunne ikke rage mig mindre, det er kun med til at blæse store egoballoner større.
Jeg er heller ikke særlig vild med CHL dyrkelsen, da jeg synes det underminere de hjemlige ligaer.
Ballon dohh

Sent from my iPhone using Tapatalk
Kunne ikke være mere enig, alene det at man jubler over en 4. plads i pl, det er i bund og grund langt ude. Men det er kommet for at blive, det skidt.mortenbak skrev: Jeg er heller ikke særlig vild med CHL dyrkelsen, da jeg synes det underminere de hjemlige ligaer.
Verden er smask fuld af hyklere....
Lucas har scoret for Lazio her til aften

Verden er smask fuld af hyklere....
Jeg ved godt, at vi ikke har vundet noget osv., men det er useriøst ikke at have Coutinho højere end nr. 29. Hvis man skal se på spillernes præstationer.
Det er i øvrigt latterligt, at vundne titler skal tælle med i de her "kåringer". Det svarer jo nærmest til, at man bare skal konstatere, hvem der har vundet mest.
Det er i øvrigt latterligt, at vundne titler skal tælle med i de her "kåringer". Det svarer jo nærmest til, at man bare skal konstatere, hvem der har vundet mest.
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... l-14009757Thommo skrev:Lucas har scoret for Lazio her til aften![]()
Det kan ses her. Det er ren lækkerier.
...hvis der er nogen der kan trylle videoen ind, så i slipper for at klikke, så slå jer løs.

https://mobile.twitter.com/issam_LFC/st ... 12/video/1
Lidt fra “Bossen” og hvor han ser LFC er nu i “processen”.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
<3YNWA96 skrev:https://mobile.twitter.com/issam_LFC/st ... 12/video/1
Vi SMADRER det PIShold !
En sjov historie om Andrew Hannah - den eneste spiller i historien, der både var anfører for de blå og de røde:
https://www.thisisanfield.com/2017/12/s ... l-everton/
https://www.thisisanfield.com/2017/12/s ... l-everton/
Jeg hader også at man er nødt til at dyrke det lort, for at hænge på i den kedelige (pengefikserede) udvikling fodbold er ramt af.Thommo skrev:Kunne ikke være mere enig, alene det at man jubler over en 4. plads i pl, det er i bund og grund langt ude. Men det er kommet for at blive, det skidt.mortenbak skrev: Jeg er heller ikke særlig vild med CHL dyrkelsen, da jeg synes det underminere de hjemlige ligaer.
Det var meget bedre da Europa bestod af 3 turneringer, 1 for de bedste i foregående sæson, 1 for de 2-3 næstbedste og så 1 for pokalvinderne. Alle 3 turneringer var respekteret og betød noget.
I medgang og modgang - Liverpool FC forever!
“faraoen af Liverpool” er blevet kåret til årets spiller i Afrika. Salah får godt nok raget nogle priser hjem efter han er startet i LFC...-:)