cyj71 skrev:Vi skal købe aubameyang for vi mangler en bomber oppe foran.
De mål vi har lavet er der kommet flest fra midtbane spiller.
Og så en ny Målmand og en makker til vvd
Ps. Aubameyang han passer kanon til liverpool hvis man kigger på de farlige angriber vi har haft før såsom Suarez og Torres.
Jeg er slet ikke enig i betragtningen om at vi mangler en "bomber". Jeg er i tvivl om, hvad Firmino skal gøre mere for at overbevise kritikkerne om at han er god nok? Han er i min vegne designet til at være 9'er i Klopps system og gør det fantastisk! Han har gang i en rigtig fin sæson med et super snit for scoringer og assist - Og så synes jeg hans evne til at skabe plads til Salah og Mané undervurderes, og den plads skaber Auba ikke. Men det er jo en diskussion der har kørt længe.
Jeg er i øvrigt sikker på, at Klopp ikke køber flere i dette vindue med mindre han får Lemar til den pris han ønsker at betale. Lige nu er han prissat alt for højt og der har Klopp ved flere lejligheder vist, at så venter han hellere. Eller hvis RBL ombestemmer sig og sælger os Keita før tid til den pris vi vil give.
Jeg synes vi mangler en smule bredde i truppen, hvis Salah, Mané eller Ox bliver skadet, men foråret bliver knap så hektisk, så jeg forstår godt, hvis Klopp vælger at have is i maven og ikke betaler overpris for en spiller som måske ikke ender med at spille ret mange kampe.
Jeg tror truppen ville have godt af at sende Mignolet videre og lade Karius og Ward klare resten af sæsonen. Det vil give Karius ro til at være ubestridt nr 1, og så køber Klopp forhåbentlig en ny keeper til den kommende sæson som skal være klart førstevalg. Her ser jeg rigtig gerne Oblak, men Allison fra Roma er bestemt også interessant