Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Bojangles
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bojangles » torsdag, 01. feb, 2018 18:51

Hr. Drejer skrev:
Bojangles skrev:
Hr. Drejer skrev:
Bojangles skrev:vi kan så glæde os over, at vi ikke er så elendige, at vores målmand skal redde vores røv så ofte som det er tilfældet i ManU.
Du mener altså at vores forsvar er udmærket. Jeg kan oplyse dig, at der er gået 11 mål mere ind på os, end på Man U. Måske vi kunne bytte plads med Man U med en bedre målmand. Så jo vi er elendige i vores forsvar.
Det har jeg aldrig sagt - jeg har sagt at ManU's er værre. Hvis Migs/Karius skulle lave ligeså mange fantastiske redninger for at redde vores røv, som De Gea har gjort for ManU de sidste 3 sæsoner, så ville vi ikke engang være blandt top 6. Præcis som ManU ville ligge og rode rundt i midten af tabellen, men en målmand på et par niveauer under det de har.

Men du mener altså at Manchester United er verdens bedste klub, med verdens bedste fans og verdens bedste spillere og de flotteste trøjer og.....for nu at ligge ord i munden på dig også :roll:
Nej du har aldrig sagt det, men du skrev det på en sådan måde, at det umuligt kunne tolkes anderledes. Vi har jo nemlig behov for en målmand der kan redde vores røv en gang i mellem, som du så poetisk udtrykker det.
Når man gerne vil læse alt, som at man enten skal møgsvine vores egne spillere til, og hvis man ikke gør det, så mener man selvfølgelig at de er de bedste fodboldspillere verden nogensinde har set og kommer til at se, så er det klart at du læser det sådan.

mortenbak

Indlæg af mortenbak » torsdag, 01. feb, 2018 22:55

Sidder og ser Barcelona vs Valencia. (Tænkte at jeg lige måtte se hvad Coutinho kunne i den trøje)
Hvor er det dog tamt og tempoforladt!
Coutinho er lige blevet skiftet ind.
Tænk at dette er hans drømmeskifte!
Det ligner et træningspas imellem orange kegler, hvor man ikke må røre hinanden.
Det er en flok divaer at se på.
Intetsigende og fuldstændig ligegyldigt
Stadion er en gang fyldt!
Jøsses hvad sker der for den sport vi elsker.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » fredag, 02. feb, 2018 00:29

Tror seriøst coutinho får det svært i Barcelona, det hele handler om at få den frem til messi og tildels suarez så de kan afslutte, han kommer ikke tilmat tage frispark, der er ikke løb foran ham som han er vant til, han skal ikke drible fordi bolden skal bare spilles rundt og rundt, og så skal han vænne sig til han ikke er stjernen men bare en vandbærer....
YNWA

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » fredag, 02. feb, 2018 00:50

mortenbak skrev: Jøsses hvad sker der for den sport vi elsker.
Nu lød det som en strø tanke, men ordret forstået, er problemet for mig let at se,der er 3 giga problemer:for mange penge i fodbold, CL betyder alt for spillerne, player power. Afskaf CL, kort og godt, jeg hader snak om vi skal i top 4, når top 3 er det eneste der betyder noget for mig. Dernæst, mener det var en her på forum der skrev det, så kan ikke tage æren, når en kontrakt er skrevet er man bundet minimum 2 år. Sporten er smadret og jeg hader den reelt, men har det ligesom en bajerholiker, jeg behøver det fodbold stuff, det er jo heller ikke skadeligt, bortset fra jeg taber penge på skidtet af og til....Hvis ovennævnte skete, var 2 problemer løst. Men så blev klubberne jo von and rige, så tilførslen skal lukkes. Jeg køber ikke Nike, pga deres cou stunt, men købte dog sjælden nike inden, så de overlever nok(men mange gør forskellen). Men der bør være max på sponsoraterne, uden skyggen af tvivl. Måske Margrethe Vestager kan gøre sit shit igen, og tage fusen på d estore. Forbold må snart styrt dykke i popularitet, og det håber jeg naturligvis også.

Men jeg er "hooked for life" vistnok, men det startede dog med Elkjær og Co. ikke klamt klub fodbold.
Verden er smask fuld af hyklere....

Scherwin

Indlæg af Scherwin » fredag, 02. feb, 2018 00:55

Coutinho har haft det meget svært i starten af Barcalona tiden han har spillet 3 kampe med 0 mål 0 assist og reelt set laver han ikke meget i kampene. meget få keypasses, bold tab og få vellykkede driblinger.

han får ikke lov at tage frispark pga messi.

men alt sammen er lige gyldigt når du koster over en milliard kr.
Så snart han bare kan sammen sætte en 2 meter aflevering så savler barca fans. og han får den længeste snor i verden til at vende sig til at spille på det barca hold. så lad os nu se om han kan omstille sig.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » fredag, 02. feb, 2018 01:05

Redtothebone skrev:Tror seriøst coutinho får det svært i Barcelona, det hele handler om at få den frem til messi og tildels suarez så de kan afslutte, han kommer ikke tilmat tage frispark, der er ikke løb foran ham som han er vant til, han skal ikke drible fordi bolden skal bare spilles rundt og rundt, og så skal han vænne sig til han ikke er stjernen men bare en vandbærer....
Arh, jeg tror han er ballon dór top 3 inden 4 år, jeg kan slet ikke se ham falde igennem. Han forstærker Iniesta pladsen, inden 1-2 mdr. uden skyggen af tvivl i mit sind. hvis han bliver vandbærer, er jeg næste villig til at ofre højre arm , under albuen.....Forstår ikke Cou skal undervurderes i den stil, personligt ville jeg hellere have Cou i LFC end den feminine argentiner i samme klub, som spiller med ti tallet. Cou har bevist sig i PL, den anden har intet vist andre steder. Tvivler dernæst på argentineren kan klare lidt modgang, i modsætning til Cou.
De gange han har mødt lidt modstand på landsholdet har han trukket sig hver gang :roll: 2 gange indtil videre ikke sandt. dybt pinligt, at man gør det som mand/femi mand. Grow a pair boy ;)

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » fredag, 02. feb, 2018 01:11

Jeg håber forresten du får ret, men som skrevet, så tvivler jeg bare. Jeg frydede mig da fyrsteligt da han missede de første 3 uger, jeg er nemlig præcist så smålig :dontknow: . Jeg elsker sgu at være så usel, i denne verden :?

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » fredag, 02. feb, 2018 10:06

Thommo skrev:Jeg håber forresten du får ret, men som skrevet, så tvivler jeg bare. Jeg frydede mig da fyrsteligt da han missede de første 3 uger, jeg er nemlig præcist så smålig :dontknow: . Jeg elsker sgu at være så usel, i denne verden :?
Personligt har jeg ikke noget mod han får succes i Barcelona, synes han er en fantastisk fodboldspiller, tænker bare det må være svært at skifte til en klub hvor han kommer til at stå i skyggen af Messi. Messi som igår havde ihvertilfald 2 frispark som var drømme afstand for Coutinho, der tænkte jeg - det havde Coutinho gjort bedre.

ps håber vi kommer til at møde Barcelona i CHL i år :D tror helt seriøst Liverpool kan score en del mål imod det forsvar, det er vildt så mange af deres spiller der ikke laver returløb når de mister bolden
YNWA

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » lørdag, 03. feb, 2018 15:47

Jeg havde ikke lige set shitty smide point i dag. Premier League er den vildeste liga uden tvivl.

Scherwin

Indlæg af Scherwin » lørdag, 03. feb, 2018 16:24

United er ved at trykke Huddersfield helt ned under græstæppet.

Altså de har ikke scoret endnu men det er da ingen chance for at de taber den her kamp.

det er "problemet" med united, de er gode mod de små hold.

Edit: og Alexis med hans første dive i united trøjen, noget vi nok kommer til at se meget til i fremtiden :D
Senest rettet af Scherwin lørdag, 03. feb, 2018 16:31, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » lørdag, 03. feb, 2018 16:27

Hvad er det for nogle tilskuerrækker til højre for Huddersfields mål? Ser lidt underligt ud
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Scherwin

Indlæg af Scherwin » lørdag, 03. feb, 2018 16:32

Jesper skrev:Hvad er det for nogle tilskuerrækker til højre for Huddersfields mål? Ser lidt underligt ud
Disabled afsnit. for kørestolbrugere

perfekt placeret fordi de kan ikke komme ud af vagten hvis et missil skulle ryge forbi mål (just kidding, vi har dem også bag mål) :)

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » lørdag, 03. feb, 2018 16:34

Wormie skrev:
Jesper skrev:Hvad er det for nogle tilskuerrækker til højre for Huddersfields mål? Ser lidt underligt ud
Ok, det er godt nok meget plads de får givet, man kunne proppe 5 gange så mange ikke-handicappede ind på samme sted. Men på den anden side, så er det da prisværdigt, at man tager de hensyn. Jeg har bare ikke set det i den skala før på stadions
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Scherwin

Indlæg af Scherwin » lørdag, 03. feb, 2018 16:36

Jesper skrev:
Wormie skrev:
Ok, det er godt nok meget plads de får givet, man kunne proppe 5 gange så mange ikke-handicappede ind på samme sted. Men på den anden side, så er det da prisværdigt, at man tager de hensyn. Jeg har bare ikke set det i den skala før på stadions
United har gået forrest for at gøre det bedre for Disabled, det er en trend mange følger op på.

Så kan deres handicappede lige se at Huddersfield smider bolden ud for at Alexis kan blive tilset, og united tager bare bolden og spiller videre fordi de mener de allerede er blevet snydt af dommeren.
:D

fantastisk

edit: (to be fair, så er united blevet snydt for 2 straffespark, men de betyder ikke man skal optræde usportsligt, men det er jo et Mourinho team)

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » lørdag, 03. feb, 2018 17:11

United spiller så ringe.. de vinder nok 1-0 alligevel
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Besvar