Dagens Kampe
-
- Alder: 37
Re: Dagens Kampe
Nogen der har overblik over, hvordan Martin Kelly gør det i Crystal Palace? Han starter inde for dem i midterforsvaret i dag. Jeg kunne godt lide ham, da han var hos os, selvom han i sidste ende ikke helt havde niveauet.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Sidder præcis og spekulerer over det samme. Og hvorfor er Sakho kun på bænken? Har han været skadet, eller har han mistet niveau?Tom_Jorsal skrev:Nogen der har overblik over, hvordan Martin Kelly gør det i Crystal Palace? Han starter inde for dem i midterforsvaret i dag. Jeg kunne godt lide ham, da han var hos os, selvom han i sidste ende ikke helt havde niveauet.
I øvrigt ganske mange ex-LFC´ere på holdene: Kelly, Sakho, Manquillo, Benteke, Jonjo. Og Rafa og Woy på bænkene.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Sakho har vidst været skadet.Sledgehammer skrev:Sidder præcis og spekulerer over det samme. Og hvorfor er Sakho kun på bænken? Har han været skadet, eller har han mistet niveau?Tom_Jorsal skrev:Nogen der har overblik over, hvordan Martin Kelly gør det i Crystal Palace? Han starter inde for dem i midterforsvaret i dag. Jeg kunne godt lide ham, da han var hos os, selvom han i sidste ende ikke helt havde niveauet.
I øvrigt ganske mange ex-LFC´ere på holdene: Kelly, Sakho, Manquillo, Benteke, Jonjo. Og Rafa og Woy på bænkene.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Gerard Deulofeu Med en svanens død aka en Harry Kane. Skaffer Watford straffe til 1-0 mod Chelsea. Chelsea 1 mand i undertal.
YNWA..!
Kunne det ikke være vanvittigt sjovt hvis Gerard Deulofeu fik karantæne for film men Kane unslap? 

Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Synes det ville være langt sjovere hvis det var omvendt.Wormie skrev:Kunne det ikke være vanvittigt sjovt hvis Gerard Deulofeu fik karantæne for film men Kane unslap?
Wormie skrev:Kunne det ikke være vanvittigt sjovt hvis Gerard Deulofeu fik karantæne for film men Kane unslap?

YNWA..!
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Spiller Chelsea med Hazard på top?
Det er da noget nyt, eller...?
Ja på lineup var han sat helt i front. Men har ikke set hele kampen så ved ikke om det er der han har opholdt sig i kampen. Har Morata ikke karantæne.? Forstår ikke hvorfor de ikke sætter giroud ind i sådan en kamp. Han kan da holde godt på bolden som spil station.Hr. Drejer skrev:Spiller Chelsea med Hazard på top?
YNWA..!
WATFORD!!!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Tak, Watford

Jeg holder kun med to hold... Liverpool, og dem der spiller mod Mancs !
Av av av av Chelsea
Hahahaha - Chelsea, penge er ikke alt 

Jeg holder kun med to hold... Liverpool, og dem der spiller mod Mancs !
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Hvad sker der i Chelsea? Der gået fra at være suveræne til at være svingende.