Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Jeg håber Arsenal vinder i dag, Alli får rødt kort for film og brok samt at Kane brænder fra en meter med tomt mål.
Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Så går kommentatoren i selvsving, for Scouser er vel det sidste Coutinho bliver.Bojangles skrev:Var lige ved at se nedenstående highlight. Kommentatoren på målet. "This is Suarez at his absolute best. The Liverpool Connection - It's Liverpool. The Scouser is fed beautifully" ca. 4:35Thommo skrev:Så fik Cou åbnet mål kontoen nede hos spaniolerneDog ikke et klassisk LFC-Cou mål, men næsten liggende ned, som skovler den over mod den fjerneste stolpe.
https://www.youtube.com/watch?v=xmupkoVfUnQ

YNWA..!
Købt, dog helst uafgjort. Samt flere røde kort og lidt skader.Jesper skrev:Jeg håber Arsenal vinder i dag, Alli får rødt kort for film og brok samt at Kane brænder fra en meter med tomt mål.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Top 4 i år bliver en gyser uden lige. og det bliver uden arsenal
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Lige i øjeblikket ser det også ud til at blive uden Chelsea.Wormie skrev:Top 4 i år bliver en gyser uden lige. og det bliver uden arsenal
Spurs og Liverpool har momentum lige for tiden.
Ja vi skal godt nok holde tungen lige i munden ! Tottenham kom desværre rigtig flot ud af kampene mod de tre andre tophold, ganske vist med snyd og bedrag og dommerhjælp i den ene, men det ændrer jo ikke på pointhøsten desværre. Nu må vi håbe de så løber ind i selvtilfredshed og dårlig form mod nogle på papiret svagere modstandere som vi eksempelvis gjorde mod Swansea og West Bromwich.
Chelsea fortsætter forhåbentligt deres nedtur lidt endnu så vi med et par sejre kan lægge lidt afstand til dem i stedet. Det bliver virkelig spændende ! Men det involverer jo Liverpool så selvfølgelig gør det det
Chelsea fortsætter forhåbentligt deres nedtur lidt endnu så vi med et par sejre kan lægge lidt afstand til dem i stedet. Det bliver virkelig spændende ! Men det involverer jo Liverpool så selvfølgelig gør det det

Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.
Chelsea mangler iøvrigt stadig : United og City ude, mens de har Spurs og os hjemme.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Føler jeg gentager mig selv konstant, men forhelvede hvor er Kevin De Bruyne latterlig god.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Ham der Kun gør det også fornuftigt..
(meget træt af at jeg ikke har ham i drømmeholdet
)
(meget træt af at jeg ikke har ham i drømmeholdet

Nok meget heldigt vi slog city, fordi de taber ikke igen denne season i premier league.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Synes nu ikke der var meget held over det.Wormie skrev:Nok meget heldigt vi slog city, fordi de taber ikke igen denne season i premier league.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Man C er i en liga for sig i år.
Vi lavede færre graverende end City i kampen og derfor var det fortjent vi vandt. Men vi skal nok være glade for City ikke scorede deres andet mål 10 minutter tidligere.Mads T. skrev:Synes nu ikke der var meget held over det.Wormie skrev:Nok meget heldigt vi slog city, fordi de taber ikke igen denne season i premier league.
Jeg kom til at tænke på, at vi for nogle år siden blev linket til Jorginho. Dengang havde jeg ikke en mening om det, da jeg ikke kendte ham. Jeg mener, at han spillede for Hellas Verona dengang.
Nu har han etableret sig for Napoli, og vist sit værd. Er det mon indenfor rækkevidde at hente ham? En 6'er, der kan orkestrere spillet og selv skabe chancer. Senest illustreret ved hans forrygende assist til Callejón, der kort før pausen udligner til 1-1 mod Lazio.
Vores tre forreste (MSF) minder relativt meget om Napolis ditto, hvorfor jeg tror, at MSF ville kunne nyde godt af at blive fodret af Jorginho.
Nu har han etableret sig for Napoli, og vist sit værd. Er det mon indenfor rækkevidde at hente ham? En 6'er, der kan orkestrere spillet og selv skabe chancer. Senest illustreret ved hans forrygende assist til Callejón, der kort før pausen udligner til 1-1 mod Lazio.
Vores tre forreste (MSF) minder relativt meget om Napolis ditto, hvorfor jeg tror, at MSF ville kunne nyde godt af at blive fodret af Jorginho.
Jeg synes også Jorginho kunne være spændende, jeg synes altid han spiller godt når jeg ser Napoli (hvilket dog kun er et par gange om året). Eneste anke er at jeg synes midtbanespillere der kommer til fra serie A ofte har lidt svært ved at tilvænne sig ligaen. Dog kan det være en fordel at han spiller for netop Napoli som har lidt samme stil som os når de har bolden.
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.