15 - Alex Oxlade-Chamberlain
Re: 21 - Alex Oxlade-Chamberlain
Ox har været virkelig god til at vinde bolde på midten.
Syntes faktisk han er en del af vores bedste opstilling lige pt.
hvilket faktisk var den vi havde i går -lovren + vvd og -karius + mignolet.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Hvorfor trækker du sådan på det? Ox er 100% start 11'er. Ham, Salah og Firmino er imø de klart mest sikre startere.Wormie skrev:Ox har været virkelig god til at vinde bolde på midten.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Det mål han lavede mod Man C, mindede om en ung Gerrard; tager bare fat i bolden, og driver den fremad, og afslutter med et tørt hug. KLASSE!
Han kan hurtigt gå hen og blive en af mine absolutte favoritspillere ham her:
https://www.liverpool.no/nyheter/2018/1 ... liverpool/
Også her, så frygter lidt han sælges til sommer, da alle mine ynglingsspillere sælges, eller ikke spillerNiels K skrev:Han kan hurtigt gå hen og blive en af mine absolutte favoritspillere ham her:

Verden er smask fuld af hyklere....
Ja, nu er der forhåbentlig mange år, til vi mister en bærende spiller igen, og så skal der bygges på truppen med kval spillere.
Jeg synes, at der er rigtig mange af vores spillere at begejstres over, og det er spændende at følge udviklingen på vores unge, store talenter.
Virgil tror jeg er en spiller, vi kommer til at opleve mange store øjeblikke med á la den mod Everton.
Jeg synes, at der er rigtig mange af vores spillere at begejstres over, og det er spændende at følge udviklingen på vores unge, store talenter.
Virgil tror jeg er en spiller, vi kommer til at opleve mange store øjeblikke med á la den mod Everton.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Denne artikel indikerer jo netop, at han ikke nødvendigvis vil sælges (videre), selvom en anden klub skulle melde sig interesseret. Højere løn alene er ikke nok til at lokke ham væk, så en evt anden klub skal virkelig komme op med noget ekstraordinært.Thommo skrev:Også her, så frygter lidt han sælges til sommer, da alle mine ynglingsspillere sælges, eller ikke spillerNiels K skrev:Han kan hurtigt gå hen og blive en af mine absolutte favoritspillere ham her:
https://www.liverpool.no/nyheter/2018/1 ... liverpool/. Kan stadig godte mig over hans forsvar af Cou, efter en kamp, hvor journalisten går lidt til Cou, om hans kommende"måske exit". Dælme stærkt af Ox, som ny i klubben
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
-
Hold da op han svinger i niveau; Lige fra international klasse mod Man C til i dag, hvor han spillede utrolig ringe.
Arsenal syndromet. Det tager lidt tid at pille ud af ham.Hr. Drejer skrev:Hold da op han svinger i niveau; Lige fra international klasse mod Man C til i dag, hvor han spillede utrolig ringe.
-
- Geografisk sted: Hillerød
- Alder: 37
Hehe ja.Pede skrev:Arsenal syndromet. Det tager lidt tid at pille ud af ham.Hr. Drejer skrev:Hold da op han svinger i niveau; Lige fra international klasse mod Man C til i dag, hvor han spillede utrolig ringe.
Noget er det handler vel om at han skal omstille sig til at spille på midten, hvor han er mere på hele tiden end da han var kant og hvor det taktisk er mere komplekst. Imod Man City havde han så ekstra motivation og to makkere der også gav den en ekstra skalde i forhold til de efterfølgende kampe han har startet i.
Heldigvis er han stadig ung på trods af en stor rutine, han kan stadig lære en masse, så jeg tror da nok at vi vil se en reduktion af Arsenal syndrom over tid.
-
Han får da samlet nogle assist sammen.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...
-
- Geografisk sted: Hillerød
- Alder: 37
Ja, god læsning. Tak skal du have.
-
Også utroligt, at de kun havde havde juniortrøjer til rådighed i Arsenal.Hr. Drejer skrev: