Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Der var kun gået lidt over ét minut, før vores gamle målmaskine gik i stykker.
Havde ellers regnet med ham idag, så han kunne drille Chelsea
Havde ellers regnet med ham idag, så han kunne drille Chelsea

Jeg holder kun med to hold... Liverpool, og dem der spiller mod Mancs !
Han nåede lige en enkelt sprint også var han skadet.
Han må snart overveje om ikke en fodbold pension bør overvejes.
Scor nu bare WBA!!!!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Det er sq synd for hamrnh skrev:Han nåede lige en enkelt sprint også var han skadet.

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
-
- Geografisk sted: Hillerød
- Alder: 37
Han nåede også lige halvanden rigtig god sæson da han kom til og en 20+ sæson i PL det er noget de fleste angribere vil misunde ham. Men ja, dengang Suarez forlod os og man tænkte: “ i det mindste har vi stadig Sturridge og Coutinho til at fodre ham.”Sledgehammer skrev:Det er sq synd for hamrnh skrev:Han nåede lige en enkelt sprint også var han skadet.
Han må snart overveje om ikke en fodbold pension bør overvejes.; men fra en kynisk LFC lønbudgetvinkel er det godt, at han er væk fra Anfield. Men hvor er det ærgerligt, sikke en angriber han ville have været, hvis ikke han havde haft knogler af glas.
Så kom vi da lige ned til jorden igen.
mega synd for ham. Jeg må også sige at det virkede vildt hvis det var West Broms læge stab der skulle få styr på ham.
Sent from my iPhone using Tapatalk
CL fortsætter jo i aften. I anledning af den evige snak om, at der ikke er nogen vinterpause i England, har The Guardian gennemgået, hvor mange kampe de forskellige hold har spillet i december og januar. Mourinho mente nemlig, at de engelske hold vil blive straffet nu. I virkeligheden er det kun Bayern, der for alvor kan siges at have en fordel mht. dette:
Man Utd 15
PSG 14
Real Madrid 14
Barcelona 13
Juventus 12
Bayern 9
Man Utd 15
PSG 14
Real Madrid 14
Barcelona 13
Juventus 12
Bayern 9
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Exactly my point. Han ville måske ikke have nået 20 mål pr. sæson hvert år, men mon ikke han med lethed havde passeret de 100 kasser for os, havde han bare haft en "normal" skadesfrekvens?Filos of Isk skrev:Han nåede også lige halvanden rigtig god sæson da han kom til og en 20+ sæson i PL det er noget de fleste angribere vil misunde ham. Men ja, dengang Suarez forlod os og man tænkte: “ i det mindste har vi stadig Sturridge og Coutinho til at fodre ham.”Sledgehammer skrev:Det er sq synd for hamrnh skrev:Han nåede lige en enkelt sprint også var han skadet.
Han må snart overveje om ikke en fodbold pension bør overvejes.; men fra en kynisk LFC lønbudgetvinkel er det godt, at han er væk fra Anfield. Men hvor er det ærgerligt, sikke en angriber han ville have været, hvis ikke han havde haft knogler af glas.
Så kom vi da lige ned til jorden igen.
mega synd for ham. Jeg må også sige at det virkede vildt hvis det var West Broms læge stab der skulle få styr på ham.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Sådan Juve!!!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Higuain igen!!! Hvor er det smukt!
Jeg har egentlig altid kunne lide Tottenham og jeg har synes rigtig godt om flere af deres spillere gennem tiden, men.... efter den omgang sidst, så må de for min skyld gerne få en kæmpe røvfuldSpazzjack skrev:Jeg fryder mig sgu også lidt over det.
Sendt fra min RNE-L21 med Tapatalk
Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Haha, så er Kane igang igen, og så brokker han sig endda gevaldigt bagefter.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
Så fik Tottenham sku CL playoff kampene at mærke. Det er lidt noget andet end gruppespil.
Samme her. Det har længe været det hold som jeg har hadet mindst i top seks. Men på det sidste kan jeg bare ikke udstå dem.Jesper skrev:Jeg har egentlig altid kunne lide Tottenham og jeg har synes rigtig godt om flere af deres spillere gennem tiden, men.... efter den omgang sidst, så må de for min skyld gerne få en kæmpe røvfuldSpazzjack skrev:Jeg fryder mig sgu også lidt over det.
Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk