Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Jeg kan ikke udstå Tottenham...
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Mærkværdigt at Kane godt kan blive på benene når han trækker forbi Buffon men ikke Karius...
Nu er det jo heller ikke Jon Moss der er dommereWen skrev:Mærkværdigt at Kane godt kan blive på benene når han trækker forbi Buffon men ikke Karius...
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Du har fat i noget, men alligevel påfaldende..YNWA! skrev:Nu er det jo heller ikke Jon Moss der er dommereWen skrev:Mærkværdigt at Kane godt kan blive på benene når han trækker forbi Buffon men ikke Karius...
Higuain forhelvede.......
Det har vi bemærketYNWA! skrev:Jeg kan ikke udstå Tottenham...

The model at this football club is clear, we want to take young players and develop them into world-class ones, but that can be a long and a difficult process
Men du har vel stadig respekt for sportens største gentlemand?perpig skrev:Det har vi bemærketYNWA! skrev:Jeg kan ikke udstå Tottenham...jeg er heller ikke begejstret men dagens modstander, Juventus, er alligevel en af de værste klubber overhovedet.
Helt klart, han er bare i den forkerte klubYNWA! skrev:Men du har vel stadig respekt for sportens største gentlemand?perpig skrev:Det har vi bemærketYNWA! skrev:Jeg kan ikke udstå Tottenham...jeg er heller ikke begejstret men dagens modstander, Juventus, er alligevel en af de værste klubber overhovedet.
The model at this football club is clear, we want to take young players and develop them into world-class ones, but that can be a long and a difficult process
Eriksen med en Coutinho
Den blev da jinxet fra Tottenham exit til Tottenham pænt videre.
Den fucker de ikke op på hjemmebane tror jeg.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Juventus tager en 0-1 på Wembley og går videremortenbak skrev:Den blev da jinxet fra Tottenham exit til Tottenham pænt videre.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Af det jeg så af kampen, var Tottenham klart det bedste hold, og jeg tror ikke, Juve kan afholde dem fra at skabe store chancer.Emmy skrev:Juventus tager en 0-1 på Wembley og går videremortenbak skrev:Den blev da jinxet fra Tottenham exit til Tottenham pænt videre.
-
- Geografisk sted: Hillerød
- Alder: 37
For et rutineret sydeuropæisk hold har aldrig før slået et engelsk mandskab der ellers så klart bedre ud.Niels K skrev:Af det jeg så af kampen, var Tottenham klart det bedste hold, og jeg tror ikke, Juve kan afholde dem fra at skabe store chancer.Emmy skrev:Juventus tager en 0-1 på Wembley og går videremortenbak skrev:Den blev da jinxet fra Tottenham exit til Tottenham pænt videre.

Det er bare interessant at se Eibar spille. Lige nu trykker de Barcelona ned i eget felt med deres aggressive stil.
Edit:
Hvor irriterende. Suarez scorer på Barcas stort set eneste chance i første halvleg, hvorefter Orellana går ned og rammer overkanten af overliggeren. Der røg mit odds, der sagde uafgjort ved pausen.
Edit:
Hvor irriterende. Suarez scorer på Barcas stort set eneste chance i første halvleg, hvorefter Orellana går ned og rammer overkanten af overliggeren. Der røg mit odds, der sagde uafgjort ved pausen.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Det var da (næsten) rart, at du også kunne møde lidt modgang på Odds-fronten. Jeg er ikke særlig begejstret for Silkeborg lige nu.AJ skrev:Det er bare interessant at se Eibar spille. Lige nu trykker de Barcelona ned i eget felt med deres aggressive stil.
Edit:
Vi SMADRER det PIShold !