Ja det må være en af dem han tog jo Oscar vinder Lamela ud.RedRedRed skrev:Tottenham har problemer med at score. Hvem tror i Poch Spice sætter til at filme sig til straffe? Kane eller Alli?
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Hvorfor er Grujic på bænken i Cardiff? Han plejer at starte.
som sædvanligtWormie skrev:Tottenham classic incomming?
de er det bedste hold i verden til at score i de sidste 5 min af kampen set over de sidste 5-6 år
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Jeg hader det hold
Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Overvej at synes Spurs er et fedt hold. Fy for helvede
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Hold nu kæft hvor er Palace ringe.. og hold nu kæft jeg hader Tottenham.
“We have to change, from doubters to believers — now.”
-
Zohore scorede for Cardiff.
Spurs

Hvad skal man håbe på i United kampen? United sejr og få et lille hul ned til Chelsea? Eller håbe på uafgjort. Håber mest på uafgjort 22 skader og 5 røde kort
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
-
Jeg har aldrig - og jeg vil aldrig - håbe på Man U sejr.
United allerede udspillet
Den er svær - på den ene side ville det være fedt hvis Chelsea kunne blive kørt lidt bagud, men det betyder selvfølgelig Manure sejr, så...
Men en uafgjort er vel at foretrække.
Men en uafgjort er vel at foretrække.
Var der ikke for en 4-6 år siden en kamp, hvor det for LFC var vigtigt scum vandt? Altså rigtigt vigtigt, i slutningen af sæsonen.At håbe scum sejr i februar(eller sågar midt april) er uladsiggørligt i min bog. Jeg kunne godt finde på det de sidste par kampe, hvis omstændighederne byder det, men det ville naturligvis være.....TrælsHr. Drejer skrev:Jeg har aldrig - og jeg vil aldrig - håbe på Man U sejr.

Verden er smask fuld af hyklere....
Lad bare Chelsea slå United.
United har spillerne,men ikke evnen til ligge nummer 2 alligevel.
Det har Liverpool og Chelsea.
Jeg holder kun med to hold... Liverpool, og dem der spiller mod Mancs !
Det bliver bare lige lovligt spændende hvis Chelsea vinder. 4 hold inden for 2 point. Mine nerver holder ikke til det.Hagman skrev:Lad bare Chelsea slå United.
Ja - men jeg mener bestemt at United er mere ustabile end vi er (eller har været), og jeg tror ikke United ender som 2'er til sidst.YNWA! skrev:Det bliver bare lige lovligt spændende hvis Chelsea vinder. 4 hold inden for 2 point. Mine nerver holder ikke til det.Hagman skrev:Lad bare Chelsea slå United.
Det tror jeg Liverpool eller Chelsea gør

Jeg holder kun med to hold... Liverpool, og dem der spiller mod Mancs !