Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 01. mar, 2018 21:55

Meget tyndt straffe.

bblauritzen
Geografisk sted: Odder
Alder: 52

Indlæg af bblauritzen » torsdag, 01. mar, 2018 22:11

Özil ligner en der ikke kan vente med at komme hjem under en varm dyne... Der er ikke meget gejst i det hold lige pt.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » torsdag, 01. mar, 2018 22:41

Så må Arsenal være endegyldigt ude af top 4 kampen. De har dog en livline i forhold til at redde sæsonen i form af EL.

Håber, at Man City har en smule krudt tilbage, så de kan hive en sejr hjemme over Chelsea på søndag.
Kloppite

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 01. mar, 2018 22:58

Ja, jeg tror også Arsenal er ude af kampen om top 4 placering.

Det er helt vildt at Man C kan sikre sig titlen d. 7. april mod Man U. Vinder de den, vinder de også ligaen.

Jeg tror aldrig det er sket før, at PL er afgjort så tidligt.

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 02. mar, 2018 08:52

Hr. Drejer skrev:Ja, jeg tror også Arsenal er ude af kampen om top 4 placering.

Det er helt vildt at Man C kan sikre sig titlen d. 7. april mod Man U. Vinder de den, vinder de også ligaen.

Jeg tror aldrig det er sket før, at PL er afgjort så tidligt.
Sandsynligvis. Omend det (nok kun) i teorien er muligt at de taber samtlige kampe indtil da, mens United - eller vi selv :gunfire: - vinder rub og stub. I så fald bliver det ikke afgjort d. 7. april.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 37

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 02. mar, 2018 11:06

Hagman skrev:Ja, lad City vinde resten af deres kampe, så Liverpool får æren af at være det eneste hold der vandt over dem :)

Er der nogen der ved, hvorfor er der blå striber på banen?
Der er jo ikke sne eller noget.

...jeg har lige tændt TV'et :)
Så de ikke risikerede at skulle ud og male dem op efter en time, hvis nu det begyndte at sne.

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 37

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 02. mar, 2018 11:09

AJJ skrev:
Sledgehammer skrev:
AJJ skrev:Glæder mig til at se, hvad City kan, når de bliver matchet mod PSG, Barca, real, Bayern M. Bortset fra os på Anfield, har ingen jo budt dem op til dans endnu... Hvor gode er de?
De er i hvert fald et par niveauer over resten af PrL ... som har 5 hold mellem de sidste 16 i ChL og formentlig mindst 3-4 mellem de sidste 8. Så de må være temmelig gode.
Bestemt - men de mangler at bevise sig i Europa. Men det kunne sagtens blive i år.
Ja, men der er også stort pres på dem, jeg kunne godt forestille mig at de gør det ok, men ikke fantastisk, i år i Europa og så har de mere fokus på Europa i næste sæson. Sådan fra et mentalt standpunkt. Omvendt er det måske et godt år at erobre tronen i år, hvis Real ikke er helt så super pt og Barcelona er vel også til at tale med.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » søndag, 04. mar, 2018 15:00

Yngre fans kan af gode grunde ikke huske det, men Wenger var på mange måder som Guardiola - nyskabende, iderig og kendetegnet ved flot fodbold - men nu er det som en bokser, der ikke kan sige stop, for han tror han har det sidste, gode punch i ham (hvilket man næsten aldrig har). Og Cech er det næsten det samme med. Jeg synes det er ærgerligt, for trods af en flot historik i CL og mange triumfer i FA cuppen de sidste år, så er sidste-indtrykket for Arsenal ret så sørgeligt og ærgerligt, set i lyset af det er så stor og stolt klub. Egentlig har det aldrig været helt godt efter de forlod Highbury.
Nuvel, godt for os, men synes alligevel der er noget trist over det. Så var der mere stil over Ferguson, der vandt et mesterskab, efterlod en trup der havde toppet, således at den udpegede afløser var dømt til at mislykkedes, hvilket fik ham til at se endnu bedre ud...
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Scherwin

Indlæg af Scherwin » søndag, 04. mar, 2018 16:38

"The Big 5"
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 04. mar, 2018 17:25

Jesper skrev:Yngre fans kan af gode grunde ikke huske det, men Wenger var på mange måder som Guardiola - nyskabende, iderig og kendetegnet ved flot fodbold - men nu er det som en bokser, der ikke kan sige stop, for han tror han har det sidste, gode punch i ham (hvilket man næsten aldrig har). Og Cech er det næsten det samme med. Jeg synes det er ærgerligt, for trods af en flot historik i CL og mange triumfer i FA cuppen de sidste år, så er sidste-indtrykket for Arsenal ret så sørgeligt og ærgerligt, set i lyset af det er så stor og stolt klub. Egentlig har det aldrig været helt godt efter de forlod Highbury.
Nuvel, godt for os, men synes alligevel der er noget trist over det. Så var der mere stil over Ferguson, der vandt et mesterskab, efterlod en trup der havde toppet, således at den udpegede afløser var dømt til at mislykkedes, hvilket fik ham til at se endnu bedre ud...
Du har en pointe der. Det virker som en menneskealder siden, men jeg kan huske, at jeg dengang - ofte til stor undren eller ligefrem hovedrysten for min omgangskreds - mange gange fik sagt, at det , hvis det nu ikke kunne blive Liverpool, der vandt trofæerne, så gerne måtte blive Arsenal, fordi de, og det mente jeg virkelig, spillede flot og seværdig fodbold.

På den vis er det selvfølgelig lidt trist at se Arsenal anno 2018, men de skal nok komme op på hesten igen. Nu er det deres tur til at komme en tur ned i den bølgedal, som vi selv - og United - har været nede i og lader til at være på vej op af igen.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Icipher
Geografisk sted: København

Indlæg af Icipher » søndag, 04. mar, 2018 17:37

Man fristes til at tro at Mourinho stadig stod i spidsen for Chelsea...

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » søndag, 04. mar, 2018 18:01

Det irriterer mig voldsomt at City ikke fører med et par stykker. Chelsea skal så absolut intet have med sig
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » søndag, 04. mar, 2018 18:04

Emmy skrev:Det irriterer mig voldsomt at City ikke fører med et par stykker. Chelsea skal så absolut intet have med sig

:flag5:
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

mortenbak

Indlæg af mortenbak » søndag, 04. mar, 2018 18:12

Hvad sker der for det Chelsea mandskab ?

De er bagud 1-0 og spiller stadig som om de går efter 0-0 ?

Hvis det var os ville jeg være rasende som fan!

Håber Shitty udradere dem her i 2 halvleg, når de vel på et tidspunkt vover sig fremad banen.

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » søndag, 04. mar, 2018 18:17

mortenbak skrev:Hvad sker der for det Chelsea mandskab ?

De er bagud 1-0 og spiller stadig som om de går efter 0-0 ?

Hvis det var os ville jeg være rasende som fan!

Håber Shitty udradere dem her i 2 halvleg, når de vel på et tidspunkt vover sig fremad banen.
Det er vel for at City lige netop ikke udraderer dem.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Besvar